~Előző részből~
Már pár perce vagy órája sétálgathattam mikor rájöttem hogy ezek most nem akarnak engem elengedni sőt azt is tudom ki tette...
-----------------------------------------------------------------------
Rájöttem hogy ezt csakis Adam tehette. Ki más tette volna? Emberi alakban tuti meg hunyászkodnék neki és félnék is tőle de így farkas alakban mikor a farkasom irányítja a tetteimet nem félek se tőle se a többitől.
És mivel szándékomban az nem állt hogy vissza változzak így inkább egész nap vagy éjszaka vagy reggel ebben a büdös pincében mászkáltam és morrogtam.
~Adam szemszöge~
Már másfél nap eltelt hogy haza hoztuk. Látszik rajta hogy nem fél tőlem. Pedig kéne. Mivel a kamerák működnek így 0-24es meg figyelés lehet csinálni. A többiek elég csúnyán néznek rám azóta hogy bezárattam és nem értik meg hogy ez kell ahoz hogy normálisan viselkedjen velünk de főleg velem.
Viszont este mikor 1 nap letelt bele mentem abba hogy adjunk neki vizet és kaját. Mivel az ajtó úgy van építve hogy alul legyen egy kis hely ahol egy tálca kaja befér nem kellett senkinek se hozzá bemennie. De amikor az ételt és a vizet oda adtuk neki ő csak bele szagolt és a mancsának a segítségével egy suhintással minden a falra és a földre került, ráadásul még mellé morgott is. Itt fogadtam meg hogy ameddig nem változik vissza se ételt se víz. Velem nem fog játszadozni egy makacs fiatal farkas. Nem ő az első akit be kell törni.
~bezárást követő 3.-ik nap~
Már 3 napja van bezárva. Nem eszik és nem is iszik. Ereje már fogyoban van mert egésznap csak fekszik és alig áll fel.
-Ez így nem lesz jó ~aggódott Bryan
-Tudom de magának csinálta ~makacskodtam tovább
-Had menjek be hozzá ~kérlelte Rony
-Ha estig nem fog enni se inni akkor majd bemehetsz ~muszáj bele egyeznem mert azt viszont nem akarom hogy elpusztuljonEgésznap figyelve lett de nem csinált semmit se. Váltottuk egymást a meg figyelésben mert mindenkinek közben adódott dolga. Nekem mondjuk muszáj volt körbe járnom a területet hisz mégis csak az én területem ez és nekem kell rá figyelnem. Ráadásul új területek után is kell nézni mert a kaja fogyóban van, és új farkasok után se ártana nézni.
Mikor vissza értem a terület ellenörzéséről már a fiúk ott vártak engem.
-Te is jössz? ~kérdezte Rony
-Igen de nem megyek le hozzá oda csak te mész. ~mondtam határozottan ~ti jössztök?
-Igen ~mondták a többiek és ezzel el is indultunkNehéz volt nem észre venni hogy Gery-nél és Bryan-nél van 1-1 kis csomag szerűség és egy táska.
-Mi van nálatok? ~biccentek oda nekik
-Nálam van nyugtató meg ez az, kis orvosi cuccok ~mondja Bryan
-Kaja és ruha ~ mutatott a táskára Gery
-Ja értemPár perc elteltével meg érkeztünk a kis házhoz ahol a két farkas őrködött.
-Császtok ~köszöntem nekik oda ~minden rendben volt?
-Persze, egy hangot se hallottunk ~vakargatja tarkojat az egyik
-Okes most menjetek pihenni, átvesszük a helyeteket ~biccentettem mögém ők erre elmentek és meg köszöntékEközben Bryan egy fúvócsőt szerelt össze amibe egy kicsi nyílt tett és a hátsó zsebébe tett még 3-at.
Rony meg csak fogta a kis táskáját és elkezdett lefelé menni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hófehér
Kurt AdamEgy átlagos lányról szól aki a gimiben se a nagyon menők társaságába nem tartozik se a kitagadottak közzé szóval ja átlagos. De egyik nap... Ez az első sztorim ami kipattant a buksimból. Remélem tetszeni fog. Néha lesznek olyan részek amelyek hiányo...