VII. Az Igazság

1.8K 71 7
                                    

~Léna szemszöge~

Miután leértem az emeletről arra lettem figyelmes hogy a házat elleptek a fiúk. Már nem csak a megszokott, mondjuk az túlzás hogy megszokott na de mind1, lényeg már nem csak ők voltak itt hanem jó pár idegen fiú is. Mit ne mondjak mind érdekesen néztek rám gondolom a szemem miatt.
A tömegből hirtelen valaki megszólalt:

- Ennek komolyan izzik a szeme? ~hitetlenkedett egy olyan 16 körüli világos barna hajú fiú~
- De hát ez lehetetlen ~ mondták egyszerre többen majd helyeselték~
- Csöndet! ~kiabált Adam egyett~ Na köszönöm. Igen jól látjátok izzik a szeme és erre mi se tudjuk a magyarázatot hogy de valószínűleg ő a világ első nősténye.

Itt sokkolodtam le. Miről beszél? Vagy mivan? Én már semmit nem értek!? Milyen nőstényről beszél ez.

-Khmm... ~mindenki rám kapta a tekintét~ Valaki mondjooo... ~ nem tudtam befejezni mert elájultam~

~Adam szemszöge~

Szegénykém nagyon megijjedhetet mikor le jött az emeletről hisz a házban volt a fél falka. A fiúk közt csak kapkodta a fejét mikor a szeméről volt szó. Aztán mikor megszólalt nem tudta befejezni mert elájult és épp hogy csak sikerült elkapnia Ashnek. Ha ő nem lett volna most tiszta vér lenne a padló valószínűleg. De szerencsére nem történt ilyen.
Miután elájult rögtön oda siettem. A nyakánál néztem a pulzusát ami már megint az egekben volt. Szerintem láza is lehet mert a homloka tűz forró.

-Bryan gyorsan! ~kiáltottam neki pedig alig 2 méterre volt tőlem és vizes rongyot csinált~
-Itt vagyok nyugodj meg, nem lesz semmi baj!
- Srácok, segitsetek! Kéne még vizes ruha és a környéket biztosítjátok, akinek meg nincs dolga az ne legyen láb alatt. Elmehettek, köszönöm  ~de ezt már halkan mondtam~

Így is tettek. Mindenki elment a dolgára. Eközben Bryanék felvitték a szobába és lefektették. Az én szobámba az én ágyamba. Bárcsak ne így kellene itt lennie.

-Hallod Adam, nem megy lentebb fele a láza muszáj lesz hideg vízbe meg füröszteni mert el is veszíthetsük ha nem visszük le a lázát.~nem igazán örültem neki hogy másoknak is kell látnia fehérneműben de hát na muszáj~
-Okes csak ne veszítsük el!

Gery erre már ment is hideg vizet engedni a fürdőszobában ami elég tágas volt szóval simán elfértünk benne 6-an mert közben már a Bryan hozta is Lénát. Szegénynek olyan meg gyötört a kis arca pedig ő semmiről se tehet.
Gondokodásomból Gery szakított ki.

- Kész a víz. Engedtem hozzá egy kis meleget is hisz az emberi szervezet nem viseli annyira jól el a hideget mint mi és így lett egy langyos víz.
- Köszi ~köszöntem meg~
- Viszont most le kéne róla venni a ruhákat mert még se fürödhet ruhában, a másik meg az hogy sokkal hatékonyabb ha nincs rajta sok ruha nem mintha sok lenne rajta.
- Add át nekem és Rony te meg húzd le róla a pólót szerintem elég lesz ennyire le vetkőztetni. ~helyeselték a többiek~

Szépen, óvatosan elvettem Bryantől az aprócska lányt aki meg lehetősen könnyű volt sőt lehet hogy túl könnyű is. Miután elvettem tőle Lénát Rony sétált oda aki óvatosan levette róla a pólót. Hát mit ne mondjak az összes fiúnak csorgott a nyála miután meg látták póló nélkül. Mondjuk nem csodálom minden testrésze tökéletes. És ebben a fekete szettben ami túlzás hogy szett volt mert csak egy sima fekete sportmelltarto és egy fekete bugyi volt de ez is tökéletesen állt rajta. Pont olyan egyszerű volt mint ő.
Hirtelen észbe kaptam és rájöttem hogy nem csak én vagyok itt hanem a többiek is ezért hát inkább gyorsan bele tettem a langyos mondjuk már inkább hideg vízbe. Hála a fiúk is észbe kaptak ekkora már.
Mikor bele tettem rögtön össze is kuporodott és látszott rajta hogy fázik.

HófehérHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin