XXII. Új Dolgok

1.1K 35 5
                                    

~Léna szemszöge~

1 hónap. Igen, 1 hónap telt el azóta mióta eljöttem, és mégis mi történt amióta eljöttem? Hát sok minden, az biztos...

Miután eljöttem "új életet" akartam kezdeni. Ha nem is véglegesen de egy ideig az biztos. Rengeteg helyet bejártam a kontinensen. 3-4 napokat töltöttem általában egy helyen utána útnak indultam. Sajnos volt amikor nem önszántamból kellett eljönnöm hanem rám találtak a vadászok.

Első találkozásom egy vadásszal úgy történt hogy épp lent voltam délen Floridában, Miami környékén mikor észre vettem hogy gyanús emberek követnek engem, akik full feketében mászkálnak. Természetesen ember alakban voltam mert próbáltam elvegyülni a tömegben több-kevesebb sikerrel. Miután sikeresen leráztam az idegeneket úgy döntöttem felkeresem a helyi falkát.
Mivel farkas alakban mentem így elsőnek eléggé agresszívan álltak hozzám de miután megmutattam magam hogy ki is vagyok én rögtön megváltozott a modoruk. Ők tőlük is tudtam meg hogy ha nem lett volna különleges szagom akkor már rég meg öltek volna vagy azt hogy mit csinálnak a vadászok. Hogy mire kellenek nekik a farkasok, és hogy valószínűleg mire kellhetek én nekik... nem másra mint a kísérletezésre és szaporításra. Igen akármennyire is hangzik bizarnak gondolom öli őket a kíváncsiság hogy tényleg létezem-e, hogy jöttem létre és hogy tudok-e utódokat létre hozni.

Összes többi helyszínt leszámitva itt töltöttem a legtöbb időt. Megtanítottak hogy vegyüljek el az emberek közt, hogy szerezzek könnyen pénzt és nem mellesleg elvonták a figyelmem Adamról. Amire nagy szükségem volt. Szerencsére az érzékszerveimet is sikerült még jobban kifejleszteni és izmot is növesztettem magamra így már nagyjából egy súlyba vagyok a hím farkasokkal vagyis azoknál is a kisebb példányaival.

Mivel a fekete hajam egy idő után kezdett kifakulni ezért muszáj volt egy újra festés. Úgyszint feketére festettem be, viszont elhatároztam hogy következőnek új színt próbálok ki ne legyek feltűnő a vadászoknak.

Kb 1 hét után elköszönten Florida legnagyobb falkájától és útnak indultam. Ezennel az eredeti úticélomat tűztem ki magam elé még pedig nyugatot. 2 nap múlva meg is érkeztem a másik oldalra. És mégis hogy sikerült 2 nap alatt egy ilyen hosszú táv? Futással. Nagyon sok futással. Mivel a combomba az izmok erősebbek lettek így többet bírok futni és nagyobb sebességgel is. Általában viszont délben megálltam pár órára pihenni és szundizni egy kicsit mer amúgy is meleg volt és kellett a pihenő viszont az éjszakát végig futottam.
Elég kimerítő volt de megérte vagyis számomra biztosan. Új tájakat láttam, új farkasokkal találkoztam akikkel néha-néha volt egy kisebb össze tűzésünk de általában mindig rájöttek feleslegesen velem kiállni.

Nyugaton egyenesen Los Angelesbe mentem ahol előre láthatólag 3 napot akartam eltölteni, majd le indulni Kaliforniai-öbölbe kicsit ott is szétnézni.

Előre tervezett indulásaim és megérkezéseim általában össze jöttek. Kivéve mikor rám találtak azok a retkes fekete ruhásak. Volt mikor rám is lőttek szerencsére mellé ment. De akkor is már tudnak a létezésemről vagy legalább is sejtik. Ami röviden nem jó vagyis nagyon nem jó. És a legjobb ebben az hogy szinte mindig ugyan az a pár ember volt és akárhova mentem követtek és nem tudom hogy.

Röviden ennyiből állt ez az 1 hónap új hely, új falka illetve új emberek megismerése, vadászok megismerése, menekülés. Eléggé tartalmas volt az biztos. De a legfontosabb hogy az érzelmeimet sikerült irányítanom. Vagyis inkább úgy mondom hogy elnyomnom most már legfőképp a saját érdekeimet nézem nem pedig a másokét. Kiakasztani se lehet már csak úgy és ez mind a sok új falkának köszönhető mert mindenki adott erre tanácsot és így össze vegyítve jött létre ez ami most vagyok.
Kinézetem annyit változott az 1 hónap alatt hogy több izmot sikerült kiépitenem, a hajam ember alakban szürke és barna (tövénél barna majd át megy szürkébe) ami farkas alakban szürkének nyilvánul meg itt ott barnás beütéssel. Vagyis szokványot farkas kinézetem lett. A +180 centit most ne nézzük.

HófehérNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ