XVII. Alfa Vagy Nem Alfa?

1.2K 50 3
                                    

~Léna szemszöge~

Reggel hangos hangzavarra keltem. Azt se tudtam hol vagyok hirtelen olyan gyorsan felugrottam az ágyban. Mikor végre észhez tértem akkor vettem észre hogy nem a megszokott helyemen alszok. Ilyenkor jöttem rá hogy a tegnapi nap nem álom volt. Szóval inkább vissza feküdtem az ágyba és a fejemre húztam a takarót. De persze kopogtatni kell az összes szobába, rohangálni, visitozni. Esküszöm rosszabbak mint az ovisok.

Mivel ezektől vissza aludni nem lehetett ezért ideje volt kikászálodni az ágyból. Az utam egyenesen a fürdőbe vezetett ahol egy elég rémes kép fogadott. Szemeim duzzadtak voltak és táskások. Meseszép látvány és mivel így nem áll szándékomban mutatkozni jöhet az a csöppnyi smink tudás amit még anno Izától tanultam. Tényleg, vajon vele mi lehet? Emlékszik rám? Hiányzok neki? Egyáltalán ismert valaha? Vagy látott?

Miközben ilyeneken járt az eszem elő halásztam a korrektoromat és a szempilla spirálom. Viszont amint jön Adam elne felejtsem neki mondani szerezzen be nekem egy két smink cuccot az ilyen esetekre. Miután kész voltam a sminkeléssel ideje volt felöltözni persze a fiúk még mindig ovisnak érezték magukat.

Mára úgy gondoltam felveszem az egyetlen a megszokottol eltérő fekete leggingsem és hozzá egy fehér pólót. Aminek isteni illata van. Mivel a fiúk ugye mikor múltkorában voltam bevásárolni nekem és nem gondoltak arra hogy én feketén kívül mást is hordok ezért fekete sportmelltartót kellett alá vennem ami alsó hangon átlátszott na nem baj.
A hajamat most magas lófarokba kötöttem és fel húztam a futó cipőmet, mert mára azt terveztem hogy elmegyek futni már ha ezeknek is jó.

Mikor már 50.-re kopogtak és meg zavartak a gondolkodásomban akkor telt be a pohár. Elővettem a jól ismert kék-vörös izó szemem és a fogaim. Szép csendben kikukcsoltam az ajtót és mikor épp kopogtatni akartak akkor nyitottam ki. Gondolom nem nyújthattam szép látványt hisz az a pár srác rögtön fel ugrott.

-Nektek meg mi a franc bajotok van? ~kérdeztem tőlük kicsit ingerülten de közben magamban jót röhögtem rajtuk milyen fejet vágnak
- Se-se-semmi-semmiiii ~ mondta az egyik és iszkolt volna lefelé ha nem ragadom meg a fülét igen tudom elég anyás módszer de muszáj néha annak is lenni
-Na most szépen lejösztök velem ~ vigyorogtam rájuk úgy hogy látszódjon a fogam, sajnos a másik srác aki épp a kopogtatóm mellett volt készült volna bele húzni és röhögött is társám ezért neki is elkaptam a fülét és így mentünk le

Nagy nehezen de lejöttünk a lépcsőn. Nálam volt két srác plusz mögöttem még másik 3 akik fülüket farkukat behúzták és úgy jöttek. Mikor leértünk a lépcsőről és ugye egy nagy csapat fiatalabb idősebb férfi és fiú ült vagy állt az asztalnál akik mind ránk kapták a tekintetüket. És hát rögtön nagy röhögésben törtek ki. Zack mivel hátul volt szépen előre tolakodott, Zeddel együtt. Vissza folytott röhögés mind a kettőjüknél ott volt.

-Hát itt meg mi folyik? ~ kérdezné full komolyan Zack
-Ezek itt ~ rángattam meg a fülüket ~ zajongtak és kopogtattak az ajtókon már régóta én meg meg untam és hát nem tudját kivel kezdenek ~ villantottam meg a hegyes fogaim a szememet pedig újra izzitottam hogy lássák.
-Úgy látom kordában tartod a helyzeted így ide én nem is kellek szóval ezeket itt enged el és inkább gyere enni ~ invitált magával
-Ha még egyszer fel mertek kellteni elharapom a torkotokat, érhető voltam? ~ fordultam a fiúk fölé miközben vicsorítottam emberi alakban
-Igen ~ ennyi volt a válasz és már futottak is ki

Miután a fiúkat lerendeztem a konyhába siettem ahol valami kaja után tudok nézni. Szerencsére találtam gyümölcsöt, zöldséget is meg bacent és tojást. Isteni reggeli elé nézünk úgy látszik. Viszont jó lenne egy kis friss szarvas hús is.
Na majd délután szerzek magamnak. A nyál is össze futott a számban a szarvas hús miatt.

HófehérOnde histórias criam vida. Descubra agora