Ismerkedés

34 5 0
                                    

Az este folyamán még megírtam a két legjobb barátnőmnek, Tessának és Alicenek, hogy mi is történ az út alatt. Nagyot néztek és ezerrel cukkoltak, hogy biztos bejövök a srácnak és azért kezdett el velem beszélgetni a gépen. Inkább rájukhagytam, mert úgy is tudtam, hogy még napokig fognak viccelni ezzel.

Másnap szinte egyszerre mentünk le Edwardékkal az étkezőbe. A reggeli alatt eléggé feszengtem, mert folyton azt vettem észre, hogy Edward bámul engem. Nem igazán tudtam hova tenni, így próbáltam inkább nem foglalkozni vele.

Reggeli után lementünk a partra és az egész napot ott töltöttük. Nem akartam egy percre se kijönni a vízből olyan jó volt, ahogy körülölelt a tenger.

Amikor épp a víz alatt voltam éreztem, hogy eltalált valami. Felnézek és látom, hogy egy labda volt az ami Edward és a húga felől jött.

~Ez a ti labdátok ugye?-kérdezem miközben megfogom a lasztit.

~Igen köszi.-feleli, majd odadobom neki.-Amúgy ő itt a kishúgom, Katie.-mutat a húga felé, aki kb ilyen 10 éves lehetett.

~Szia. Bella vagyok.

~Szia. Nem akarsz te is játszani velünk?-kérdezi Katie tündéri tekintettel.

~Hát... nem is tudom.

~Na gyere, persze ha van kedved.-győzköd Edward.

~Hát jó.

Hosszasan röpiztünk (ha lehetett azt a szerencsétlenkedést röplabdázásnak nevezni) közben mind a hárman szakadtunk, hogy milyen bénák vagyunk.
A délután nagy részét is együtt töltöttük, amiről a szüleink szinte semmit nem tudtak.

Este, ahogy visszamentünk a szállásunkra egyszer csak azt veszem észre, hogy van egy messenger értesitésem, Edward írt.

~Szia. Remélem nem zavarlak.-Nagyon meglepődtem, egy pillanatig hezitáltam, majd visszaírtam.

~Szia. Egyáltalán nem zavarsz.

~Akkor jó. Lenne kedved beszélgetni?

~Miért is ne.

Hosszú órákon át beszélgettünk miközben észre se vettük, hogy már éjjel 3 óra volt.

~Amúgy feltűnt, hogy már vagy 6 órája csak beszélgetünk?- kérdezi én meg úgy felnevettem a meglepődöttségtől, hogy csoda ha nem ébresztettem fel senkit.

~Tényleg. Jól eltelt az idő. Akkor szerintem én már megyek aludni. Jó éjt.

~Jó éjt.

~Te még mindig fent vagy?-kérdezi a bátyám. Úgy tűnik még is csak felkeltettem valaki.

~Igen. Csak beszéltem még valakivel.

~Ilyen későn mégis kivel?

~Hát... Tessával.

~Látom rajtad, hogy hazudsz. Még is ki lehet, hogy még hazudsz is?

~Edward, vele beszéltem eddig.-dadogom el neki.

Tisztára kiakadt a bátyám, meg se bírt szólalni.

~Will... ezen most miért vagy úgy kiakadva?

Légi útitárs (Szünetel)Where stories live. Discover now