Amikor már mindenki elaludt kiosontam az erkélyre levegőzni kicsit. Jó érzés volt elmerengni az éjszakában miközben elengedtem az előbbi vitát és a vele járó frusztráló dolgokkal.
Miközben a csillagokat szemléltem egyszer csak ajtó nyitást hallottam. Hirtelen azt hittem, hogy a szüleim észrevették, hogy kijöttem. Hátra kaptam a fejem, de az ajtó ugyan úgy zárva volt. Biztos valahol máshol nyitották ki az ajtót. Ahogy oldalra néztem azt vettem észre, hogy a szomszédos erkélyen ott van Edward. Abban a pillanatban ő is észre vette engem, majd szinte egyszerre köszöntünk.
~Szia!
~Szia! Te is jöttél kiszellőztetni a fejed?-kérdezi, mintha pontosan tudná mi volt az elmúlt egy-két órában.
~Igen. Kicsit feszült vagyok most.
~Hogy, hogy? Történt valami?
~Volt egy kis vita a szüleimmel.
~Rákérdezhetek mi volt?
~Persze. A helyzet az, hogy nem mondtam el a szüleimnek, hogy a repülőút óta is beszélünk. Erre a bátyám rájött, idegesítette ezért úgy döntött, hogy elmondja a szüleimnek. Ők meg eléggé mérgesek lettek, ahogy megtudták, hogy nem voltam őszinte.
~Oh... sajnálom nem akartalak ilyen helyzetbe hozni.-majd leszegte szomorúan tekintetét.-
~Ugyan már erről nem te tehetsz. Az én hibám volt, nem kellett volna elhallgatnom a dolgokat.-hadarom el, nehogy még azt higgye, hogy őt hibáztatom.-
~Valamilyen szinten én is hibás vagyok. Még is csak különös az, ahogy megismerkedtünk. És teljesen megértem, hogy a szüleid furcsálják, hogy a repülőút után fel vettem veled a kapcsolatot.
~Ezzel most arra akarsz utalni, hogy bánod azt, hogy megismerkedtünk? Mert ha igen, akkor jobb ha tudod, hogy én nagyon örülök, hogy ez az utazás így alakult.-mondom miközben végig mosolygok rá.
~Mielőtt még ezt mondtad volna úgy éreztem te bánod, de jó tudni, hogy nem így gondolod. Én is nagyon örülök, hogy a sors úgy hozta, hogy egymás mellé kerültünk a repülőn.-majd sejtelmesen rám mosolygott.
~Jó, hogy ezt így letisztáztuk.
~Igen.-kissebb kínos csönd keletkezett, amit végül Edward tört meg.- Amúgy ti fogtok jönni a holnapi hajóútra?
~Igen, azt várom a legjobban.
~Én is így vagyok vele. Gondolom majd a hajón is össze fogunk futni.
~Biztosan, efelöl nincsenek kétségeim.
~Akár nem is kéne megvárni, hogy véletlen módon találkozzunk...-hirtelen nem értettem mire akar kilyukadni, majd folytatta.-Ha... lenne kedved... esetleg a hajóút egy kis részét tölthetnénk együtt.-érezhető volt, hogy félve vetette fel ezt az ötletet.
Valahányszor valami személyesebb témáról kérdez vagy valami ehez hasonló témát hoz fel mindig érződik, hogy tart attól, hogy mit fogok felelni.
~Rendben, miért is ne? Csak a szüleim ne szóljanak bele.-elkezdtem nevetni, majd Edward is.-
~Hát igen ez az egyetlen hátráltató tényező.-a válaszom hallatán rögtön megkönnyebbült és a beszélgetés hátralevő részében is sokkal lazább volt.
Az éjszaka nagy részét még kint töltöttük, majd amikor már nagyon késő volt visszaosontunk a szobáinkba. Nagy szerencsére senkit nem ébresztettem fel.
Még viszonylag sokáig nem tudtam elaludni, sok mindenen járt az agyam, de főleg Edwardon. Elég sok kérdés motoszkált a fejemben; Hogy, hogy úgy döntött, hogy felveszi velem a kapcsolatot? A nyaralása alatt miért akar olyan sokszor velem lenni? És még más jelentéktelenebb kérdések, amiket úgy se fogok felvetni neki. Akármi is lenne ezekre a kérdésekre a válasz egy dolgot biztosan tudom, egy pillanatig nem bánom, hogy megismertem. Ő az első olyan fiú aki kedves, értelmes, normális humora van és jól el tudok vele beszélgetni. Eddig még egy hozzá hasonló sráccal sem találkoztam...
ESTÁS LEYENDO
Légi útitárs (Szünetel)
RomanceMinden ember kerül szerencsétlen helyzetekbe, ez az élet velejárója. Akkor természetesen senki nem örül az adott szituációnak. De később ha vissza gondolunk rá lehet, hogy már inkább hálásak leszünk azért, hogy megtörtént. Bella Evans a tizenhat é...