31.

3.5K 83 48
                                    

Za co się ostatnio na Ciebie obraził?

[n.t.u.s.b.] - nazwa twojego ulubionego superbohatera


- Steve: bez jego wiedzy zaadoptowałaś szczeniaczka, na którego - jak się później okazało - jest uczulony...

- Tony: przymierzyłaś jego strój Iron Mana, chociaż kategorycznie Ci tego zabronił...

- Bucky: bez jego wiedzy poszłaś na imprezę ze swoją przyjaciółką i nie odbierałaś przy tym telefonu...

- Thor: zjadłaś ostatni kawałek pizzy, który on sobie zostawił...

- Loki: bez jego wiedzy, zaprosiłaś swoją mamę na kawe, przez co całe popołudnie spędził na gadaniu o Asgardzie...

- Peter: nie zrobiłaś jednej lekcji na Duolingo przez co przepadł wasz streak...

- Pietro: wyrzuciłaś jego ulubione skarpetki, które były całe podziurawione, chociaż jemu to nie przeszkadzało...

- Clint: bez jego zgody, poleciałaś na bardzo niebezpieczną misję, przez co trafiłaś w ciężkim stanie do szpitala...

- Bruce: przypadkowo wyprałaś jego ulubioną białą bluzkę z kolorowymi rzeczami, przez co stała się różowa...

- T'Challa: bez jego wiedzy, zabrałaś jego kartę kredytową na zakupy i wydałaś nieco pokaźną sumkę...

- Sam: poszłaś do kina ze swoją przyjaciółką na film, na który on bardzo chciał iść z Tobą...

- Scott: powiedziałaś, że Twoim ulubionym superbohaterem jest [n.t.u.s.b.], a nie on...

- Stephen: żeby nie było kłótni, powiedziałaś, że idziesz spotkać się z koleżanką lecz tak naprawdę spotkałaś się ze swoim byłym chłopakiem, jednak Stephen się o tym dowiedział...

- Vision: obejrzałaś kilka odcinków, waszego ulubionego serialu bez niego i przypadkowo zaspojlerowałaś mu pare szczegółów...

- Peter Q: wstawiłaś jego zdjęcie bez koszulki na snapie, które później chciał usunąć, bo uważał, że 'nie ma formy' i brzydko wyszedł, jednak ty mu się nie dałaś...

______________________________________

Hejkaa!

Witam was w kolejnym rozdziale! Jeżuuu czasem nie wiem co mam tutaj napisać hahaha Może tym razem napiszę, że baaaardzooo dziękuję za to, że czytacie te preferencje i no ogólnie cieplutko się na serduszku robi hahhah💜
Ale standardowo, mam nadzieję, że tak samo jak mi rozdział się wam spodobał i do zobaczenia za tydzień👋👋

Marvel Preferencje •PL• Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz