43.

3K 65 22
                                    

Jak sobie radzi w kuchni?

- Steve: celująco - Kapitan bez żadnych problemów działa w kuchni, nawet można powiedzieć, że w gotowaniu jest lepszy od Ciebie...

- Tony: źle - niestety w gotowaniu nie jest dobry, raz nawet spalił wodę w garnku, czasem zastanawiasz się czy nie zrobi sobie krzywdy...

- Bucky: tak średnio - sam rzadko gotuje, ale bardzo lubi dotrzymywać Ci towarzystwa w kuchni...

- Thor: nawet ok - podczas codziennego gotowania jest Twoim pomocnikiem, bardzo lubi tą fuchę i nawet nie idzie mu to najgorzej...

- Loki: całkiem dobrze - mimo że tego nie okazuje, bardzo cieszy go wspólne gotowanie i czasem go przyłapujesz jak przy pracy sobie coś nuci pod nosem...

- Peter: znośnie - umie sam przygotować mało wymagające jedzenie takie jak jajecznica lub naleśniki ale do szefa kuchni mu jeszcze brakuje...

- Pietro: dobrze - sama jesteś zaskoczona jego umiejętnościami oraz kreatywnością; co chwila ma nowe pomysły na zdrowe dania, które uwielbiacie wspólnie przygotowywać...

- Clint: nawet dobrze - bez problemu potrafi zrobić dla was obiad, ale często sam się do tego nie zgłasza, zazwyczaj musisz go ładnie poprosić...

- Bruce: tak meh - zazwyczaj mu to nie wychodzi, ale widać że się bardzo stara i z Twoją pomocą udaje się wykonać jakieś danie...

- T'Challa: cudownie - sprawia mu to dużą radość, podczas gotowania jest w swoim żywiole i nie można go wtedy wyprowadzać z równowagi, a Ty przynajmniej masz robotę z głowy...

- Sam: nijak - w ogóle nie gotuje; jak sam mówi, to nie jego bajka i zdecydowanie woli jeść niż to jedzenie przygotowywać...

- Scott: słabo - niestety gotowanie nie idzie mu zbyt dobrze, chociaż na podjadaniu i szukaniu przekąsek w kuchni może poświęcić dużo czasu...

- Stephen: dobrze - bez problemu potrafi przygotować dla was obiad oraz różne słodkości; najlepiej mu wychodzi wasz ulubiony jabłecznik...

- Vision: bardzo dobrze - uwielbia towarzyszyć Ci podczas gotowania, zawsze się przygląda jak przygotowujesz własne potrawy i kiedy nie ma Cię w domu, sam zakręca się w kuchennym szale i robi wam przepyszny obiad...

- Peter Q: jeszcze się uczy - przed nim długa droga ale pilnie słucha Twoich rad i zaleceń na temat gotowania...

______________________________________

Hejkaa!

Witam was w kolejnym rozdziale!
Mam nadzieję, że się trzymacie w tych domach i jeszcze nie oszaleliście haha
Ja już powoli jestem tym siedzeniem zmęczona i chcę się w końcu spotkać ze znajomymi ale jeszcze poczekam.
Jak się to wszystko skończy to będzie takia impra że hohooo
No dobra standardowo, liczę na to że rozdział się wam spodobał i jak zwykle do zobaczenia za tydzień!

Marvel Preferencje •PL• Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz