D E N İ Z

8K 517 276
                                    

İyi okumalar ♡

Duştan çıkar çıkmaz üzerimi giyinip, saçlarımı kuruladım ve hafif bir makyaj yaptım.

Duş aldıktan sonra üzerime bir ağırlık çökmüştü, uyumak istiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duş aldıktan sonra üzerime bir ağırlık çökmüştü, uyumak istiyordum. Ama aynı zaman da Jungkook'u görmek istiyordum, bu nedenle telefonumu ve oda kartımı alarak odadan çıktım.

Koridorda, ayaklarımı yere sürterek hayattan bıkmışcasına yürümeye başlamıştım.

"Eun mi, yemeğe yeni mi gidiyorsun?" Taehyung'un sesini duyduğumda, başımı sağıma çevirip seksi yüzüne bakmıştım.

Jungkook'un yokluğunda bu seksi yüzle bile sevgili olmadıysam, gerçekten Jungkook'a aşığım.

Başka açıklaması olamazdı.

"Hm." diyip dudaklarımı gererek başımı eğdim.

"Hala vazgeçemedin değil mi, O'ndan?" dediğinde, başımı kaldırıp önüme bakarak gülmüştüm.

"İnsan canından nasıl vazgeçebilir ki?" dediğimde derin bir nefes verip, dudaklarını ıslatmıştı.

"Peki, neden affetmiyorsun?" ellerimi eşofmanımın cebine sokup, omuzlarımı havalandırdım.

"Neden mi?" diyip gülmüştüm. "Ya yine giderse? Her an bunu düşünürken buluyorum kendimi. Bir daha beni bırakıp giderse, işte o zaman düştüğüm yerden kalkamam.

Dizlerim kopar Taehyung, yapamam." dediğimde, başını sallamış ve dudaklarını bir birine bastırmıştı.

"Güvenmiyorsun."

"Güvenmek istiyorum ama... Güvenemiyorum. Bir tarafım ne kadar, 'git barış, sikeyim gururu' desede, diğer tarafım 'dayanamazsın, bir daha giderse yapamazsın' diyor." diyip omuz silktim

"Yani ne sikim yapacağımı bilmiyorum." diye eklediğimde, kolunu omzuma atıp kendisine çekmişti.

"Zaman sana, 'ne sikim' yapacağını gösterecek, merak etme." dediğinde, gülüp balımı iki yana sallamıştım.

En sonunda bizimkilerin yanına geldiğimizde, Taehyung kolunu omzumdan çekerek masaya oturmuştu.

Ben ise yanına oturup masadaki yemeklere bakmaya başladım.

Zengin olmanın en güzel yani, istediğini yiyebilmekti. En önemlisid doyasıya ve ne istersen yemekti.

Yemek yemek, kalp ben.

my dear teacher 2 ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin