İyi okumalar ♡
{Eun mi}
İşlerden sıkıldığımda, başımı arkaya atıp derin bir nefes verdim. Bugün kendimi halsiz ve enerjisiz hissediyordum.
Son zamanlarda her yerim ağrıyordu zaten. İşlerle çok uğraşmaktan bir hal olmuştum. Bana kalsa şirket işlerine girmezdim, fakat babam çok seviyordu bu şirketi ve batmasını asla istemezdi.
"Şirketimizin, en güzel detayını sabahdan beri göremedim." Young Jae içeri girdiğinde, dudaklarımı gerip başımı düzlemiştim.
"O senin sorunun, bebeğim." dediğimde, gülümseyip başını üzgünce sallamıştı. "Bay Lee, bu ortaklık için evinde yemek veriyormuş. Sana söylememi istedi." dediğimde, kaşladımı havalandırdım.
"Gideriz o zaman." diyip omuz silkerek ayaklandım. "Şimdi benim işim var, akşama görüşürüz. Yoongi ve Taehyung'a da haber ver." dediğimde asker gibi hazır ola geçip, elini alnına koymuştu.
"Emredersiniz!" haline gülümseyip odadan çıkmıştım.
Dün neler olmuştu çok merak ediyordum, sarhoş olduğum zaman ertesi güne bir şey hatırlamamaktan nefret ediyordum.
Kesik kesik hatırladığım şeylerden bir şey çıkartamıyordum, yerde oturduğumu ve Jungkook'un yanıma geldiğini hatırlıyorum.
Fakat konuşmalar silikti.
Sabah yatağımda uzanması, bana gülümseyerek masum bakışlarla bakmasına dayanamyordum.
Git desem gitmiyordu, zaten gitmesini istemiyordum. Ama affedemiyorum, ya giderse bir daha?
insaat alanına geldiğimde, çalışanların yanına giderek küçük kızın babasını sormuştum çalışanlara.
"Siz burda bekleyin, ben çağırıp geliyorum." başımı sallayıp, deri koltuğa oturmuştum. Çok fazla geçmeden, adam gelmişti.
"Merhaba, Bayan Hoi." diyip saygıyla epildiğinde, bende baş selamı verip gülümsedim. "Merhaba." diyip kaşlarımı havalandırıdım.
"Hyun Kyu."
"Bay Kyu, direkt konuya gireceğim. Kızınızın burada durması pek sağlıklı bir düşünce değil, durumunuzu anlıyorum. Bu sebeple kızınızı okutmak istiyorum." dediğimde gözleri dolmuştu.
"Teşekkürler Bayan Hoi, fakat kızım okumaya başladı bile. Bay Jeon, onunla çoktan anlaşmış ve bugün sabah gelip kızımı alıp kreşe yazdırdı." dediğinde kaşlarım havalanmıştı.
"Ah, anlıyorum. Bir şeye ihtiyacınız olursa, çekinmeyin lütfen." dediğimde gülümseyip tekrar saygıyla eğilmişti.
"Teşekkürler, minnettarız." gülümseyip başımı salladım. "Size kolay gelsin." baş selamı vererek inşaat alanından çıkarak arabana atladım.
Cidden, nefret ediyordum seksi pezevenkten! Neden bu kadar iyi, masum, seksi, çekici ve ateşli olmak zorunda?
Arabayı eve sürüp, biraz dinlenmeye karar vermiştim. Ağrılarım bir ara dinmişti fakat, bu aralar tekrar başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear teacher 2 ° jjk
FanficMDT kurgusunun ikinci kitabıdır. tamamlandı "Çok güzel kokuyorsun, hiç değişmemiş kokun." "Çünkü hala aynı vücud losyonunu kullanıyorum, gerizekalı." Başlangıç tarihi:01.10.2019 Bitiş tarihi:03.01.2020