P A Ç O Z

11.1K 572 238
                                    

Hey ben geldim!

Nasılsınız bakalım? Umarım iyisinizdir.

Bir kaç bir ley söylemek istiyorum bölüme geçmeden önce, şimdi bebeklerim oy atmak çok zor bir şey değil.

Ve ben bu kitaplara kafa yoruyorum, yazıyorum yani emek veriyorum.

Hayalet okuyucu olmayıp oy atarsanız sevinirim.

Okunmanın yarısı kadar oy yok neredeyse.

Bu kadardı 😗😂 O halde;

İyi okumalar ♡

"Hayırlı olsun o zaman." diyip ayaklandığımda, karşımdaki adamlarda ayaklanıp saygıyla eğilmişti.

"Ben çok yorgunum, Taehyung. Sen ilgilenirmisin?" Taehyung'a eğilerek kulağına fısıldadığımda, başını sallayıp gülümsemişti.

Gülümseyip, karşımdaki adamlara baş selamı vererek toplantı odasından çıkmıştım.

Yorgunca odama adımlamaya başladım.

Etrafıma bakınırken sağ koridorda gözüme çarpan ikiliyle, fazla gittigim iki üç adımı geri geri giderek sağ tarafa bakmıştım.

Ben paçozlardan kurtulamayacağım değil mi?

Derin bir nefes verip, üzerimi düzenleyerek yanlarına ilerledim.

Seksi pezevenk beni fark ettiğinde, gülümsemişti. Fakat sinirle gülerek, yanındaki kıza baktığımı fark ettiğinde, yutkunup dudağını ısırmıştı.

"Merhaba!" diyip Jungkook'un elinden tutarak kendime çektim sinirle. "Güle güle." arkamı dönüp odama adımladım, Jungkook'a üstelememiş ve peşimden sürüklenmeye razı olmuştu.

Odama girdiğimde, elini bırakıp kaşlarımı çatarak, ellerimi belime sabitledim.

"Kızma pozisyonuna geçtin ama, benim bir suçum yok." diyip, ellerini havaya teslim olurcasına kaldırıp, başını iki yana sallamıştı.

"O tuvalet terliğine benzeyen kızı sevmiyorum." diyip, suratımı iğrenircesine buruşturup, dudak büzdüm.

"Tuvalet terliği mi?" gülerek yanıma gelip, ellerini belime sarmıştı. "Evet, tuvallet terliği. Hemde böyle sarı olandan, ucu falan yırtık var ya." diyip, kaşlarımı çatarak, dudak içimi ısırmaya başladım.

"Peki, bende sevmiyorum ama patronumun yeğeni." amalardan nefret ediyordum!

Ne olursa olsun, seksi pezevengi o kıza yaklaştırmazdım. İsterse başkanın kızı olsun, pis sümüklü.

"En son böyle bir şey olduğunda, ne olmuştu hatırlıyor musun? Bir daha gitmemi ister misin?" tehdit ettiğimde, kaşlarını çatıp yutkunmuştu.

"Sakın beni kendinle tehdit etme bir daha." geri çekildiğinde, şaşkınca seksi pezevenk ve ateşli dövmeli sevgilime bakmıştım.

"Cidden, senden yeterinden daha fazla uzak kaldım zaten. Düşüncesi bile korkutucu." ellerini beline sabitleyip, kaşlarını çattmış ve başını iki yana sallamıştı.

my dear teacher 2 ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin