Yorum istiyorum 😗
İyi okumalar ♡
"Bi tekila daha." diyip sabit durmaya çalıştım oturduğum sandalyede. Ne oynak bir sandalyeyedi bu amına koyayım.
Canlanır gözümde koca mazi, eskiden sürekli içtiğim mekana gelmiştim. "Çok içtin, eve gidemeyeceksin bak." Jackson beni uyardığında, elimi umursamazca sallayıp, elindeki tekilayı uzanıp aldım.
Ama sabit duramayıp, değerli kıçımın üstüne düşmüştüm. Bu barda ki anılarım acayip çılgıncaydı. Seviyordum burayı, Jackson'ı, Jaebum'u.
Onlarla burada geçirdiğim 2 yıl sayesinde arkadaş olmuştuk, neden bu kadar içtiğimi bilirlerdi. Hatta hayatımı biliyorlardı, sarhoş olduğumda onlara hep Jungkook'tan bahsediyormuşum.
Ben hatırlamıyordum, çünkü hala dayanıklı değildim içkiye. Onca zaman içmeme rağmen, hala ertesi gün olanları kesik kesik hatırlıyordum.
"Bak, Jackson, bak şimdi. Bu Jungkook şerefsizi gelmiş, sana hatırlayacağım diyor. Öpüşmemizi, sevişmemizi, bir birimizi ne kadar sevdiğimizi diyor.
Acaba sorsana bana unuttum mu?
Aptal herif işte! Ben unuttum mu ki nasıl sevdiğimi onu. Hala seviyorum, amına koyduğumun beyinsiz seksisi." diye bağırıp sarsaklanarak ayağı kalkmıştım.
"Mal işte, mal olmasa der mi böyle?" Jackson başını sallayıp gülmüştü. "Hemde ne mal." dediğinde gülümseyip başımı salladım.
"Bak bir keresinde, onu kelepçeyle yatağa bağlayıp 3 saat sert halde bekleti-"
"Kaçmıştın, sonra o senden intikam almak için sana oyun yapmıştı, biliyorum." diyip gülmüştü tekrar. "Aaa evet, nerden bildin?" dediğimde elimdeki şişeyi alıp derin bir nefes verdi.
"Yeter bu kadar, şimdi eve gidip uyuma vakti prenses." prenses ne amına koyayım, çocuk muyum ben? Pronsos.
"İyi be, kalmadım senin içkine." diyip dil çıkarttım, halime güldüğünde orta parmak çekip çıkmıştım bardan.
Evime yakın olduğu için yürüyordum, tabii bir yandanda şarkı mırıldanıyordum. Hava ılık, hafif rüzgarlıydı. Şimdi yanımda Jungkook olacaktı, terasta beraber yıldızları izliyor olacaktık.
Tanrım.. Neden bu kadar bahtsız biriyim ben?
Millet sevgilisiyle güzelce sevişip evlenirken, ben neden bunları çekiyordum.
'İsyaaan!' diye bağıracaktım az kalmıştı.
Evime yaklaştığımda, omuz silkip yere oturdum. Çünkü neden oturmayayım? Yorulmuştum.
{Jungkook}
"Bay Lee, bunları bitirdikten sonra çıkabilir miyim?" Bay Lee, bana bakıp gülümsemiş ve başını sallamıştı.
Beni rehin alıp köle gibi çalıştıran tefeci adamdan, Bay Lee kurtarmıştı.
Ona minnettardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear teacher 2 ° jjk
FanfictionMDT kurgusunun ikinci kitabıdır. tamamlandı "Çok güzel kokuyorsun, hiç değişmemiş kokun." "Çünkü hala aynı vücud losyonunu kullanıyorum, gerizekalı." Başlangıç tarihi:01.10.2019 Bitiş tarihi:03.01.2020