P E M B E J E O N

9.2K 525 313
                                    

İyi okumalar ♡

"Bunca işin arasında, gitmesek mi? Ya da ben mi gelmesem mi?" dediğimde Taehyung kaşlarını çatmıştı.

"Tatile ihtiyacın var seninde, bu kadar yüklenme kendine. İşler yolunda, şirkette fazla bir iş yok. Zaten Yoongi ile Jimin şirkette olacaklar." dediğinde, derin bir nefes vererek başımı sallamıştım.

Kapı zili çaldığında, dudaklarımı büzüp başımı kaşıyarak aşağı indim ve kapıyı açtım. "Mesaj atıyorum, cevap gelmiyor. Sen artık beni unutuyor olabilir misin acaba?" Hana söylene söylene içeri girdiğinde, haline gülümseyip omuzlarımı kaldırdım.

"Ama ben bir iş kadınıyım." diyip dudakları gerdiğimde, gülümseyerek burnumu sıkmıştı. "Ne çabuk büyüdün, iş kadını oldun....
Ah, mazi." diyip uzaklara daldığında kahkaha atmıştım.

"Amına koyayım, sanki beni doğurmuşsun, yıllarca bana bakmışsın gibi konuştun." dediğimde, omuz silkip suratını buruşturmuştu.

Odama doğru adımladığımda peşimden gelmişti.

"Aaa, Bay Kim. Hiç şaşırmadım." dediğinde, Taehyung gülüp, omuz silkmiş ve telefon konuşmasına devam etmişti. "Nereye gidiyorsunuz?!" Hana valizi gördüğünde,  şaşkınlık ve sinirle bağırmıştı. Haline gülüp, elimi omzuna attım.

"Sakin ol, iş seyahati gibi bir yere gidiyoruz. Uzun hikaye, anlatırım sana." dediğimde, kolumdan tutup bedenimi salona sürükleyip, koltuğa oturtmuştu. "Hemen anlat." dediğinde, anlatmaya başlamıştım.

"Süründürmeye devam mı?" demişti, her şeyi anlattığımda. "Hm, hm." diyerek yavaşça başımı aşağı yukarı salladım.

"Daha çok sen sürünüyorsun gibi geliyor bana ama, neyse." dediğinde, göz devirip ayaklandım.

Haklı olmasından nefret ediyorum!

Mutfağa girip bir paket cips almış ve salona geri dönmüştüm. Okuldan izin almıştım 1 aylığına, kendimi halsiz hissettiğim için anlayış gösterip izin vermişlerdi.

"Şimdi siz ortak şirketle gidiyorsunuz ya?" demişti Hana, televizyonu açarak, dediğini onaylamak amacıyla başımı sallayıp 'hm'ladım.

"O zaman Jungkook'da geliyor?" dediğinde, yediğim cips boğazımda kalmıştı. Ben öksürürken Hana sinirini çıkartır gibi sırtıma vuruyordu.

"Ne oldu?" Taehyung, salona geldiğinde, Hana sırıtmıştı. "Bilmem, birden boğazında kaldı Jungkook-ay yani yediği şey." diyip omuz silktiğinde, Taehyung yanıma oturup bana bakmıştı.

"İyi misin?" dediğinde başımı sallayıp, gülümsedim.

~

"Ay denize de gireriz, Eun mi." demişti Hana, havaalanına girerken. Evet, son anda alınan bir kararla, Baeukhyun'u ikna edip yanımızda gelmişlerdi.

Aslında çok iyi olmuştu Hana'nın yanımda olması. Bu sayede kafa dağıtabilir ve Jungkook'un dikizlemezdim.

"Tabi ki!" diye cevaplayıp, gülümsemiştim. Evet, bu iş gezisi gayet güzel olacaktı.

my dear teacher 2 ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin