Hey hey hey! Ben geldimmm. 💋
Bu bölüm pek içime sinmedi, sanki saçma yazmışım gibi hissettim.
Umarım sizler beğenirsiniz.
Bu arada nasılsınız? Umarım keyifler yerindedir. 😋
Neyse sizi seviyorum aşklarım, kendinize cici bakın!💋
Öptüm sizi şap şup 👅👅👄
Ah birde yeni yayınladım Chef kitabıma bakmayı unutmayın, umarım seversiniz yeni kurgumu. 💋
Tamam daha diyecek bir şeyim yok heralde.
O halde;
İyi okumalar ♡
"İşte böyle, yani kanser değilmişim. Şerefsiz karı trolledi resmen beni. Bir de o kadar dram sahneler yaşadım.
Bir günde hem kahroldum, hem mutlu oldum, hem üzüldüm. Amına koyayım ya, bu benim dramım bir bitmedi." diyip göz devirdim, hepsi dikkatle bana bakıp birden kahkaha atmaya başlamışlardı.
"Vay be, daha kanser olduğunu öğrenmeden, kanser olmadığını öğrendik." diyip, gülmüştü Young Jae.
Eh haklı çocuk, karışık işler hep beni buluyordu.
"O değil, vitaminsiz dedi bana ya gerizekalı karı. Birde ilaç yazmadı, umarım ölmem." dediğimde Taehyung kahkaha atmıştı.
"Bebeğim, vitaminsizlikten ölünmez. Ayrıca kadına saç baş girişmişsin, o anda ilaç aklına gelmemiştir herhalde." dediğinde, omuz silkmiştim.
"Ne yapayım, sikerim böyle doktoru. Yani aklı yetmiyorsa, yapmasın doktorluk." diyip kaşlarımı havalandırıp, dudaklarımı gerdim.
Kısa süren sessizliğin ardından, Young Jae konuşmuştu.
"Jungkook ile barıştın değil mi?" gülümseyip başımı salladım. "Kıyamıyorum seksi pezevenge." diyip omuz silkmiştim.
"Reklam filmi için görüşmemiz var bugün, akşam sekizde." demişti Yoongi, başını gömdüğü tabletten kaldırarak.
"Peki, o zaman şimdi artık herkes işinin başına dönsün." dediğimde, hepsi başını sallayıp odamdan çıkmışlardı.
"En kısa zamanda vitamin ilaçlarını almayı unutma." diyip öpücük atarak odamdan çıkmıştı, Bay güzel göt.
Gülümseyip, omuzlarımı havalandırdım. Böyle ilgi görünce şımarıyordum.
Başımı bilgisayara çevirip, işlerle ilgilenmeye başlamıştım ki, odama biri girmişti.
Başımı kaldırıp gelene bakmamla, gülümsemem bir olmuştu. "Güzelim, ne yapıyorsun?" diyip yanıma gelmiş ve bilgisayara bakmıştı.
"Uğraşıyorum işte." diyip dudak büzdüm ve bilgisayara çevirdim tekrar başımı.
"Çok çekici gözüküyorsun, bu adil değil ama." dediğinde, sevgilime bakıp gülmüştüm. "Bence adil, çünkü sende öyle gözüküyorsun." dediğimde, uzanıp dudaklarıma minik bir öpücük kondurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear teacher 2 ° jjk
FanfictionMDT kurgusunun ikinci kitabıdır. tamamlandı "Çok güzel kokuyorsun, hiç değişmemiş kokun." "Çünkü hala aynı vücud losyonunu kullanıyorum, gerizekalı." Başlangıç tarihi:01.10.2019 Bitiş tarihi:03.01.2020