K İ T A

7.3K 507 130
                                    

İyi okumalar ♡

"Zehir zıkkım olsun." demiştim Kita'ya kahveyi uzatırken.

"Efendim?" merakla bana bakmaya başladığında, gülümsemiş ve konuşmamı zevkle tekrarlamıştım.

"Diyorum ki; zehir zı-"

"Bebeğim, benim kahvemi de verir misin?" Jungkook sözümü kestiğinde, suratımı asıp Jungkook'a uzatmıştım tepsiyi.

Kaşlarımı çatıp dik dik Jungkook'a bakmaya başladım, fakat o bana ısrarla bakmıyordu.

Biliyordu sinirlendiğimi ama sikine takmıyordu, evet olan sikine takmıyordu.

Yerinde kullandım ya şu cümleyi, ölsem gam yemem.

Ama yine de ölmeyeyim, çünkü evlenmem gereken konular falan varda biraz.

Yemekten sonra bir de kahve içmeye evimize davet etmişti kızı, baya baya gülerek muhabbet ediyorlardı yanlız.

Derin bir nefes verip koltukta aralarına oturmuştum, şaşırsalarda umursamamıştım.

Bir süre sonra tekrar gülüşerek konuşmaya devam etmişlerdi, domuz ne olacak!

"Eee, ne zamandan beri arkadaşsınız?" diyerek gülerek konuşmalarına bodozlama dalmıştım.

"Üniversite 1 den beridir arkadaşız, fakat uzun zamandır görüşmüyorduk. Yani 5-6 yıl oldu. Fakat hiç değişmemiş Jungkook, hala aynı.." gülümseyerek Jungkook'a bakmıştı, ama öyle normal bir bakış değildi.

"Üniversite'de aşıktım Jungkook'a." diye eklediğinde, dişlerimi sıkıp sinirle gülmeye başlamıştım.

"Im, peki bu gereksiz bilgiyi neden beynimize naklettin?" diyip bedenimi biraz Kita'ya çevirmiştim.

Sanırım koreli değil, japondu. Yani koreli gibi gözükmüyordu, şimdi evimdeki pahalı avizeler ve lambalar olduğu için baya ışık-aman her neyse işte. İğrenmeden yüzüne bakınca daha net anlamıştım.

"Hiç, sadece.. öyle işte." anlaşıldı.

Siz siz olun yakışıklı bir koca-sevgili-nişanlı-sözlü-yavuklu-beşik kertmesi seçmeyin.

"Biliyor musun, boş konuşanları hiç sevmeyiz biz. İkimiz yani, hani 1 hafta sonra eşim olacak insan ve ben. Jungkook ve ben." başımı hızla sallamıştım samiyetsiz gülüşlerimi yüzümden eksik etmeden.

Dediğim şeylerle ortamda sessizlik oluşmuştu, fakat fazla sürmeden Jungkook sessizliği bozmuştu.

"Ah, Kita. Bu arada neden geldin Kore'ye?" Kita derin bir nefes verip, dudaklarını aşağı sarkıtıp parmaklarıyla oymaya başladı.

Kırılsın o parmakların, hatta ben kırayım?

"Sevgilim beni aldattı, bu nedenle kafa dağıtmaya Teyzemin yanına geldim."

"Çocuk haklıymış." diye mırıldandığımda Jungkook öksürmüştü.

"Üzüldüm, neyse kafana takma. Aldattıysa sevgiyi hak etmeyen biri demek ki." göz devirip, yanımdaki seksi ve gıcık ama tatlı aynı zaman da pezevenk sevgilime bakmıştım.

"Trip yiyorum sanırım?" kaşlarını havalandırıp gülerek bana baktığında bakışlarımı kaçırdım.

Yumuşamak yok Eun Mi. Öldür onu!

Ya da öldürme, hor kullan ama öldürme.

Evet.

my dear teacher 2 ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin