D E R S V E R M E K

7.7K 479 258
                                    

İyi okumalar ♡

"Sonunda geldin! Kıçım uyuştu burada, Yugyeom." Yugyeom gülümseyip eğilerek bana sarılmıştı.

"Üzgünüm, ufak bir işim çıktı da." 'aman şimdi onu boşver' dercesine elimi havaya sallayıp kollarımı masaya yasladım.

"Direkt konuya gireceğim, ders vermem gerek bir damat adayım var bana yardım etmen lazım." başını bir kez eğip, gülümsemişti.

"Emrinize amadeyim, hanımefendi." sinsice gülümseyip ellerimi bir birine sürttüm.

Şimdi görecekti Eun Mi'nin gücünü.

"Fazla bir şey yapmamıza gerek yok aslında, küçük bir misilleme yapacağım." başını sallayıp dikkatle beni dinlemeye devam etmişti.

"Benimle bir akşam yemeği yiyeceksin, normal arkadaş gibi. Fakat bunu Jungkook'un gözüne soka soka yapacağız."
"Seve seve." gülümseyip arkama yaslandım.

"O zaman bu akşam yemeğe gidiyoruz, ben eve gideyim üzerimi değiştireyim sonra bir restorana gidelim?"
"Tamamdır! Ben restoranın konumunu sana atarım." başımı sallayıp ayağı kalktım, gideceğim sırada aklıma gelen ani şeyle önüme dönmüştüm.

"Fazla abartılı bir yer olmasın ama, normal arkadaşça gideceğimiz bir yer olsun." ayağı kalkıp başını sallamıştı.

"Orası bende, merak etme."
"Peki, hadi ben kaçtım!" hızla kafe'den çıkarak taksiye binip eve gelmiştim.

"Hana?"
"Ah, evde değil miydin?" başımı iki yana sallayıp evin kapısını açarak eve girdim.

"İş yerindeydim, siz dönmüşsünüz?" her hafta başka bir yerde geziyorlardı, ne âlâ be.

"Düğüne hazırlık yapmamız lazım, bir zahmet döneyim yani." haline gülümseyip odama çıkmıştım, Hana'da peşimden gelmişti.

"Ondan önce halletmemiz gereken bir şey var. Başıma Kita diye bir üniversite arkadaşı çıktı, aynı zaman da eski ve pişman olmuş sevgili.

Yani tescilli Queen of bitch." Hana göz devirip yatağa oturmuştu.

"Uğraşmasan olmaz değil mi? Bıraksan da mutluluğuna baksan? Hafta sonu evleneceksin kızım!" derin bir nefes verip arkamı dönerek Hana'ya baktım.

"Sence Eun Mi uğraşmadan durabilir mi?" sıkıntıyla nefes verip yavaşça başını iki yana sallamıştı.

"Tabii ki hayır, ama deneyebilirsin." elimdeki elbiseyi bir kenarı bırakıp yatağa ilerledim ve Hana'nın karşısına oturdum.

"Merak etme Hana, ufak bir misilleme yapacağım sadece. Bu kadar mutluyken mutluluğumu bozacak değilim, ben seksi pezevengi gerçekten çok seviyorum.

Queen of bitch'lere yedirmeyecek kadar çok seviyorum." gülümseyip ellerimi elleri arasına alıp okşamıştı.

"Sen her zaman mutlu olmayı hak ettin Eun Mi, herkes hayatında zorluklar yaşar. Önemli olan zorluklara karşı korkmadan savaşmak, sen bunu yaptın.

En mutsuz halinde bile takmayıp mutlu olmaya çalıştın, pes etmedin. İçine kapanıp kolaya kaçarak intihar etmedin.

my dear teacher 2 ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin