İyi okumalar ♡
"Taehyung, iyiyim ben." sabahdan beri şirkette, peşimden ayrılmayan Taehyung'a itafhen bıkkınca konuştuğumda, Taehyung kaşlarını çatmıştı.
"İyi değilsin, uçaktan indiğimizde bayıldın resmen!" döndüğümüz gün, uçaktan indiğim gibi bayılmışım. Ve bü yüzden hepsi birden hastaneye gitmem için, baskı uyguluyordu bana.
"Ya bayılmak normal bir şey, açtım ya ben. Ondan bayılmışımdır kesin." dediğimde, Yoongi göz devirdi. "Ne inat ettin ya, yürü git hastaneye." demişti.
"Yoongi, o seksi dudaklarından çıkmasaydı bu sözler. İnanki küfür ederdim." dediğimde, gülmüştü.
"Sen gitmezsen, kucaklar götürürüm." demişti Young Jae. "Sen zaten kucaklamaya dünden razısın, pezevenk." diyip göz devirdi Taehyung.
"Sakin olun ya, iyiyim ben." demiştim, ama hepsi bana kötü kötü bakmaya başlamıştı. "İyi be! Madem çok istiyorsunuz, gidelim lanet hastaneye." dediğimde, hepsi zaferle gülmüştü.
"İlk önce şu tamamlanan siteye bir gidelim, bunun reklam filmi için birileriyle anlaşma yapıldı mı?" diye sormuştum asansöre doğru yürürken.
"Ya, ben aslında bir şirket biliyorum. Ünlü insanlar oynuyor hatta reklam filminde." demişti Yoongi. "Ünlü olursa daha iyi olur sanki." dediğimde, Young Jae başını sallamıştı.
"Tabi ki, evler kapış kapış olur." diyip beni tastiklediğinde, düşünceyle başımı salladım. "Peki, şirkete geldiğimizde daha detaylı konuşalım." dediğimde Yoongi başını sallamıştı.
Asansörden inip arabaya bindik ve inşaat alanına ilerlemeye başladık.
Uzun yolun ardından, tamamlanmış inşaata gelmiştik.
Etrafı gezmeye başladığımda, oldukça güzel bir site olduğunu fark etmiştim. İçinde avm bile vardı.
Eğlence alanları, havuz ve spor alanları. Çok az bir işi kalmıştı mükemmel olması için.
~
"Uf, geldik işte güzel göt. İtiklemesene." diyip suratımı buruşturdum. Taehyung ise halime gülüp, omuzlarımdan itiklemeye devam etmişti.
"Geldin ama gelmedin gibi, resmen zorla yürüyorsun. Ayakların geri geri gidiyor. Ciddiyim, geri geri gidiyor." dediğinde göz devirdim, ne var? Eğlenceliydi hastanenin fayanslarında kaymak.
Bende bu kayağı, geri geri giderek yapıyordum.
Doktorun kapısına geldiğimizde, kapıyı tıklayıp içeri girmiştik.
"Buyrun, hosgeldiniz. Ne rahatsızlığınız vardı?" diyip Bay güzel göt'e bakmıştı kadın. "Onun yüzel bir götü var, bende rahatsızlık." diyerek doktora baktım.
O ise söylediklerime şaşırıp, ağzını iki karış açmıştı. "Kendimi halsiz hissediyorum, karnım ve buram ağrıyor. Böbreğim gibi ama, bilemiyorum." dediğimde, başını sallayıp kağıda bir şeyler yazmıştı.
"Bunu alın, gidip kan verin ve röntgen çekilin." dediğinde, başımı sallayıp odadan çıkmıştım. "Hastanelerden nefret ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear teacher 2 ° jjk
FanficMDT kurgusunun ikinci kitabıdır. tamamlandı "Çok güzel kokuyorsun, hiç değişmemiş kokun." "Çünkü hala aynı vücud losyonunu kullanıyorum, gerizekalı." Başlangıç tarihi:01.10.2019 Bitiş tarihi:03.01.2020