"Pas nu på ikke. Du ved hvordan han har været." Hvisker Asz i mit øre, mens vi går gennem kantinen. Jeg har lige fortalt hende, hvordan jeg tilgav Aiden igår, også selvom jeg var i tvivl, kunne jeg ikke benægte eller gemme mine følelser længere.
Jeg sukker og tager en bakke og stiller mig om bag køen til mad. "Jeg ved det okay? Men han har virkelig ændret sig.." Mumler jeg. Alyssia giver mig et par støttende øjne og et lille nik.
"Det ved jeg. Og han er også virkelig god ved dig.. men jeg vil ikke se dig knust igen Zoe. Du har det hårdt nok i forvejen med alt det her med Alexander for tiden. Du har ikke behov for også at få dit hjerte knust af Aiden." Hun smiler til kantinedamen da det bliver vores tur i køen. Damen øser et eller andet klamt op på vores tallerken, som jeg laver en vrængende grimasse af, så snart vi har vendt hende ryggen.
"Du har nok ret. Men jeg har tænkt mig at sætte mig ved ham nu alligevel." Jeg tager fat i Alyssias arm og tvinger hende med hen til bordet med Football holdet. Hun siger nogle beklagende lyde, men de stopper så snart Jake griber fat i hendes hofte og trækker hende ned ved siden af ham. Hun fniser af ham og rækker ind over ham for at give ham et langt og lidenskabeligt kys.
"Get a room." Mumler El irriteret af dem og stikker med hans gaffel til kantinemaden foran ham. Han skubber irriteret tallerknen til side med et fnys. Jeg sætter mig ned ved siden af Aiden, som giver mig et bredt smil og et hurtigt kys.
"Ups." Mumler jeg og kører min finger over hans læbe, for at fjerne det røde mærke.
"Jeg elsker dine læber, babe. Du ser 20 gange mere hot ud." Han kysser endnu engang mine røde læber, som jeg igen har på idag, også selvom jeg lige har fjernet det røde mærke på hans læber.
"Du bliver helt rød." Hvisker jeg lavt og kører igen min finger over hans underlæbe.
"Jeg er ligeglad." Mumler han lavt og kysser mig på halsen. Jeg smiler op til ham, inden jeg kigger hen på de andre igen.
"Hvorfor laver kantinen sådan noget pis?" Udbryder Ellio og kigger trist på den ulækre bunke krydderier foran ham.
"Ingen ide.. Det er skrald" Svarer Alyssia, som pludselig ikke længere har tungen nede i halsen på Jake. Hun lægger hovedet på hans skulder og betragter mig nøje. Jeg giver hende et lille smil og et par vrikkende øjenbryn, der med det samme får hende til at rødme. Hun sender et advarende blik til mig og jeg stopper med at pine hende. Hun nikker taknemmeligt til mig.
"Har I trukket grupper til turen endnu?" Spørger Jake ud af det blå.
"Turen? Jeg har ikke hørt noget om nogen tur." Siger jeg og kigger undrende op på Aiden.
"Har du ikke?" Han rynker sine bryn. Jeg ryster på hovedet.
"Det er den årlige hyttetur for Seniorne. Det ligger altid d. 19-21 december, hvilket vil sige det er på torsdag til lørdag i dette tilfælde." Forklarer Ellio, som i mellemtiden har været oppe at hente en vand. Sikkert til at skylde den dårlige kantinemad ned med.
"Det vidste jeg slet ikke." Siger Asz undrende. Jeg nikker mig enig.
"Nå.. men i hvertfald skal vi sove i telt af 2 personer, men grupperne bliver vist først afsløret i bussen." Forklarer Ellio videre. Han har virkelig styr på denne her tur.
"Men får man ikke nogen indflydelse på grupperne?" Spørger jeg undrende. Lærerne kan vel ikke bare sætte folk sammen der ikke kender hinanden, vel? Eller kan de? Du kunne sikkert godt finde på det, hvis de kunne.
"Ikke sådan rigtig..." Mumler Jake.
"Altså på en måde. De sætter dem sammen der snakker bedst, og hvis man er i overskud kan man være uheldig at blive sat sammen med nogen man ikke kender, men det er sjældent det sker." Ellio tager en tår af hans vand, mens han forklarer videre.
YOU ARE READING
Dating the enemy | ✓
Teen FictionKan man forelske sig på 24 dage? Hvis du spørger Zoe Harper, vil hun ikke tøve med sit svar. Nej, det kan man ikke. Zoe har altid været lidt af en badgirl, som da slet ikke tror på kærlighed ved første blik. Det er bullshit, kun sådan noget man se...