• Kapitel 6 •

1.8K 40 71
                                    

Jeg misser med øjnene. Ikke fordi at der er lyst. Men fordi jeg allerede kan mærke hovedpinen trænge igennem. Da mine øjne langsomt vænner sig til omgivelserne, stirrer jeg på et fremmed værelse. En hvid dyne omgiver mig, og min krop mærker hurtigt en arm om mit liv.

Jeg gisper lavt, da jeg trækker dynen op og ser det helt sikkert ikke er en feminin arm. Det næste jeg lægger mærke til er mit tøj. Ikke meget, hvis i vil vide det. Oh god. En hoodie. Helt klart ikke min egen. Og en g-streng. Intet mere. Ingen bh. Intet.

"Oh my god." Hvisker jeg og vender mig langsomt rundt i sengen. Jeg slår hånden for munden, da jeg ser hvem der lægger med armen om min hofte.

Aiden fucking Smith.
Og my god.
Shit shit shit.
Har vi? —Nej vel. Det ville jeg aldrig gøre? Vel..
Men jeg var fuld. Jeg kan intet huske.. måske vi.. nej.
Fuck.

Jeg fjerner stille hans arm fra min hofte, og holder øje med at hans vejrtrækning ikke ændrer sig. Da jeg først har lagt hans arm ned igen, kan jeg fjerne dynen fra min krop, og kravle over ham, fordi jeg lægger selvfølgelig inderst. Gud skal jo ikke gøre det nemt for mig.

Jeg ånder lettet ud da jeg træder ud på gulvet og laver en messy bun, inden jeg prøver at finde nogle bukser jeg kan tage på. Først kigger jeg på tøjbunkerne på jorden, men har intet held med det. Derefter åbner jeg hans tøjskab og leder videre derinde. Da jeg endelig finder et par grå sweatpants, falder jeg over en bekendt bh. Jeg tager den op i mine hænder og lukker skabet efter mig. Måske vi rent faktisk har gjordt det? Omg. Hvad blev der er regel nummer 4?

"Jeg kan godt lide at vågne op til det her." Den hæse morgenstemme kommer henne fra sengen, som viser mig at Aiden ikke længere sover. Som ren refleks kaster jeg bh'en bagover og smiler akavet tilbage til ham. Jeg tager hurtigt hans bukser på, og kigger akavet ned i jorden igen.

"Du ser cute ud i mit tøj, Babe." Nikker han og smiler mod mit outfit. Jeg krydser hurtigt armene, så mine bryster er mindre fremhævede i den her hoodie.

"Tak.. øhm... jeg mener... Det her er faktisk seriøst!" Jeg ser intenst på ham. Han sætter sig grinende op i sengen, og hans underliv er nu kun dækket af dynen.
Shoot en mave man. Jeg tager modvilligt min hånd op til min pande, for at kunne holde balancen ordentligt. Hot hot hot hot hot.

"Altså.." Jeg tager en dyb indånding, og prøver på at lade vær med at fokusere på den mega over hotte mave foran mig. Det er svært, siger jeg jer! Ooog det lykkedes nok ikke helt 100%

"Jeg kan intet huske fra igår." Indrømmer jeg.

Aiden kigger mistænksomt tilbage på mig og hæver det ene øjenbryn.
"Overhoved ingenting?"

"Intet."

"Slet intet?" Spørger han igen. Oh god.

"Sig det er løgn.." Jeg hæver irriteret stemmen og begynder at trappe i gulvet. Det kan ikke være rigtigt! Den ene lorte regel, som var den aller vigtigste, og den kunne jeg ikke holde, fordi jeg absolut skulle være fuld igår aftes? Jeg tramper hårdere og begynder at rive mig selv i hovedbunden. Hvor dum har man lov at være? Jeg går sgu da ikke og knepper med hvem som helst, og da slet ikke Aiden Smith!! Jeg vil ikke ende op som min bror. No way. Never. Not over my dead body.

"Hey hey hey hey heeey!" Aiden rejser sig op, og tager beroligende armene ud for at få mig til at slappe af. Shit. Kun boxershorts.

Selvfølgelig. SELVFØLGELIG!! Tak Gud. Af hjertet tak for altid at komplicere mig liv.
Vent.. Hvorfor er jeg sådan her?
Jeg er jo syg i hovedet.
Oh god.

"Det kan ikke være rigtigt." Sukker jeg og kigger bedrøvet op på ham. Vi gjorde det virkelig?

"Hvad kan ikke være rigtigt?" Spørger han lavt og hiver mig ind i et kram. Jeg lægger mit hoved på hans bryst og sukker mod hans hud.

Dating the enemy  | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora