Eve geldikten sonra yatağıma uzanmıştım. Selenin emreye aşık oldum demesini unutamıyordum.
Ama neden? Bunu kendimde bilmiyordum.
Arkadaşım aşık olmuş buna sevinmek yerine hiç bir tepki vermiyordum.
Selen yeni bir fotograf paylaşmıştı
Selen.88: aşk geliyorum demez ;) (13:40)
1165 beğenme,198 yorum
Yorumlar~~
MerveKarahan: birtanem benim ❤
Selen.88 bu yorumu beğendi.
MertArslan: very beautiful❤
Selen.88 bu yorumu beğendi.
Melisin.düşleri: saçlar çok iyi
Azeri.qizi:mənim xoşum gəlmir bu qızdan şeytanlığ var baxışlarında -,-
Beril.kaynak: kanka selen geri dönmüş @ÖyküAkkaya1
ÖyküAkkaya1: biliyorum kanka
Kerim_25: bu kadar güzel olmak zorunda mısın?
En.iyisi_810: bakışlarında sindirella özünde sinsirella :d
Mehmet_yunus4:öldüm sanki cennet böyle güzel olamaz
Biraz sonra selen bana mesaj attı
Güzelim:napıyorsun kanka?
Kalbim:hiç uyumaya çalışıyorum sen?
Güzelim: müzik dinliyorum
Güzelim yazıyor..
Güzelim:kanka emre bana ingilizce çalıştırıyo dedin ya eğer bu gün sana mesaj atarsa falan bana haber ver bende geliyim.
Güzelim:bizi tanıştırırsın falan
Kalbim:olur aşkım
Güzelim:ya kanka bitanesin seni çok seviyorum
Kalbim: bende :)
Yatağımdan kalktım test çözmeye başladım. Telefonumu sessize almadım emre mesaj atar diye.
Emre Kaya
Bu gün çocuklarla maç yapmıştık o yüzden baya terlemiştim. Eve varınca hemen duşa girdim. Duştan sonra saç kurutma makinasıyla saçlarımı kuruttum.
Sonraysa merveye mesaj attım.Emre:selam.(14:23)
Merve:selam(14:25)
Emre: 1 saat'e dün ders çalıştığımız kafede buluşalım (14:25)
Merve:tamam ama beni yine bekletirsen giderim.(14:25)
Emre:qkssuwçpüdkqw
Emre:tamam söz bekletmeyeceğim.
Merve:tamam o zaman.
Ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım. 30 dakika sonra kafeye varmıştım. Bu sefer bekleyen taraf ben olucaktım galiba. Meltem abla yanıma geldi. "Hoşgeldin emre" dedi gülümseyerek. "Hoşbuldum ablam" dedim. "Merve gelmiyicek mi?" Dedi. "Gelicek birazdan burda olur" dedim. "Tamam" dedi.
5 dakika sonra merve gelmişti. Beni fark etti ve masaya doğru gelmeye başladı.
"Selam" dedi. "Selam" dedim. Karşımda oturdu. Sürekli dışarı bakıyordu. Bi an gözlerime baktı ve hemen gözlerini çekti. "Birini mi bekliyoruz?" Dedim. "Arkadaşım gelicekti de senin için sorun olur mu?" Dedi. "Hayır" dedim. Sevgilisimi gelicekti acaba? Yok ya sevgilisi yoktur bence. Bu sirada güzel bi kız girdi kafeye.
Bizim masaya doğru geliyordu.
"Hoşgeldin kuzum" dedi merve. "Hoşbuldum" dedi kız. "Merhaba ben mervenin arkadaşı selen" dedi kız. "Memnun oldum. Bende emre." Dedim.Merveyle ders çalıştık. Selen galiba benden hoşlanıyodu. Aslında çok belli ediyordu. Sanki yıllardır arkadaşız gibi konuşuyordu. Mervenin tam aksiydi. Nasıl kankaydılar anlamış değilim.
"Gerçekten ingilizcen çok iyi" dedi selen. "Eh işte idare eder" dedim. Az önce meltem ablanın getirdiği çaylar masanın üzerindeydi. Telefonumu çıkarıp saat'e baktım.
Bu sırada selen çayı yalnışlıkla masaya döktü ve üzerime döküldü. "Ya çok sakarım çok üzgünüm" dedi. Bilerek yaptığına yemin ede bilirdim. "Önemli değil" dedim. " gerçekten çok ozür dilerim. Iyi misin?" Dedi. "Evet iyiyim sorun yok" dedim ve kalkıp tuvalete gittim.Üzerimi temizledim ve geri döndüm. "Biz artık kalkalım selen geç oldu" dedi merve. "Tamam kalkalım." Dedi. "Nasıl isterseniz" dedim.
Onlar gittikden 5 dakika sonra da ben kalktım.
Yatağımda uzanmıştım. Instagramdan bildirim geldi.
Selen takip atmıştı. Hesabımi merveden öğrenmiş olmalıydı. Kabul ettim
Selen.88 sizi takip etmeye
başladı.Bende ona istek yolladım anında kabul etti.
Selen.88: selen ben az önce üzerine çay döken kız :d (17:31)
EmreKaya:hatırladım. Nasıl unuta bilirim ki? Wqçöqğsdüqps(17:32)
Selen.88: evet kesinlikle unutamazsın.
Selen.88:çay çok mu sıcaktı? Gercekten iyi misin?
EmreKaya:hayır sıcak değildi. Sorun yok
Selen.88:bunu duyduğuma sevindim.
EmreKaya:bizim okuldan mısın?
Selen.88:evet yani bu gün geldim
EmreKaya:anladım.
Selen.88:ben seni görmüştüm okulda mervenin yanındaydım
Selen.88:mervenin koluna kahve dökülmüştü sende yanına geldin iyi misin dedin
EmreKaya:fark etmemişim seni
Selen.88:sorun değil
EmreKaya:görüşürüz o zaman
Selen.88: görüşürüz.
Selen iyi bi kıza benziyordu ve benden hoşlanıyordu. Ama benim ona şans vermem mümkün değildi. Ona bu kötülüğü yapamazdım. Üzülmesini istemiyordum.
___________________________________
Acaba emre başka birine mi aşık?
Hemen merve diye düşünmeyin ters köşede yapa bilirim ;)Beğendiniz mi ?