Öğleden sonra herkes otobüse bindi. Bu gün geri dönüyorduk. Emre benim yanıma oturdu. "Ya emre burası selenin yeri" dedim. "Artık benim yerim" dedi. Selen gülümseyerek yanımızdan geçti ve biraz arkada mertin yanında oturdu.
Mert beni öptükten sonra onunla hiç konuşmamıştık.
"Emre benimle oturmuyucak mısın?" Dedi özge. "Hayır gördüğün gibi merveyle oturuyorum" dedi emre. Özge bana baktı ve sadece gözlerini devirdi. Arkada oturdu.
Otobüs bizi okulun ön bahçesinde indirdi. Çantamı aldım ve emreyle beraber eve gittim.
Emre bana bi lolipop aldı. Evet biraz çocuk ruhlu birisiyim. Gerçekten çok mutlu olmuştum. Lolipop yerken emre benim fotograflarımı çekmişti. Evime varmıştım. Emreye "Yarın okulda görüşürüz " dedim ve eve girdim.
Çantamdan eşyalarımı çıkardım.
Bulaşıkları yıkadım. Kendim için kahve hazırladım.Telefonumu elime alıp yatağıma uzandım. Emrenin az önce çektiği fotograflar çok güzeldi. Bende bir tanesini paylaştım.
MerveKarahan:küçük şeylerle bile mutlu ola biliyorken seni tanıdım hayatımdakı en güzel şey
(17:34)1639 beğenme, 706 yorum
Yorumlar~~
EmreKaya: gerçekliğim 🖇🔒
41 yanıt
MerveKarahan bu yorumu beğendi.
Selen.88: sen zaten şekersin neden böyle şeyler yiyorsun? :d
6 yanıt
MerveKarahan bu yorumu beğendi.
Azeriqizi: gülmek bu qıza çox yaraşır
ÖyküAkkaya1: KANKA BAK SEVGILILERMIŞ HAKLIYDIM.@beril.kaynak
Beril.kaynak:evet gördüm kanka haklıymışsın hiç yakışmıyorlar
Berkinizzz:bebeğim
MerveKarahan bu yorumu beğendi.
YusufÖztürk19:bu gün gördüm seni gerçekte çok daha güzelsin.
_Murat_boy_: seni keşfetmesinler lütfen hep bizim kal
Esranin.el.isleri:❤
Telefonu kenara bıraktım kendimi biraz derslere vermeye çalıştım. Bu aralar sık sık çalışmalıydım.
Biraz süre sonra artık saat geç olmuştu. Bu günlük bu kadar yeter dedim ve testi bi kenara bıraktım. Yatağıma yeniden uzandım.