Inci kafede oturmuş kitap okuyordum. Ara sıra meltem abla yanıma geliyordu ve bişey isteyip istemediğimi soruyordu.
Kahvemden bir yudum aldım ve kitabımı okumaya devam ettim. En heyecanlı kısmındaydı. Bu sırada kafeye birileri girdi. Başımı bile kaldırmadım kitabımı okumaya devam ettim.
Sonraysa kahvemden bi yudum almak için başımı kaldırdım.
Meltem abla yanıma geldi ve oturdu. "Bu kız geri mi dönmüş" dedi. "Kim?" Dedim. "Özge" dedi. Kafasını çevirdiği tarafa doğru baktım. Emre bir kızla oturuyordu.
"Kim ki?" Diye sordum meltem ablaya bakarak. "Emrenin eski sevgilisi galiba barışmışlar" dedi.
Bu sırada içimde birşey hissettim. Bu hiss kıskançlıkmıydı?
Hayır sadece selen için üzülüyorum hepsi bu... Başka birşey olamaz."Bu kızı hiç sevmiyorum" dedi meltem abla." Bende hiç sevmedim" dedim. "Yani emreyi hak etmiyor bence" dedim. Bu kızı ne kadar tanıyordum ki? Onun hakkında böyle söylemem hiç düzgün değildi. "Evet bence de " dedi meltem abla. Ardından bana bakarak gülümsedi.
Bu sırada emre ve özge oturdukları masadan kalkarak benim masama doğru gelmeye başladı. Bir bu eksikti. "Selam" dedi ikiside. "Selam" dedim. "Ben özge emrenin sevgilisi" dedi kız. Anladık işte neden gözümüze sokuyordu? "Bende merve" dedim.
"Aaa meltem abla nasılsın?" Dedi özge ve meltem ablaya sarıldı.
"Iyiyim kızım sen nasılsın?" Dedi meltem abla."emreyle barıştık çok iyiyim" dedi gülerek.Bu sırada emreye baktım o da bana bakıyordu. Bira an göz- göze geldik. Hiç birimiz gözlerimizi çekmek istemiyorduk sanki. Gözlerinde kayb oluyordum....
"Emrecim babam kayıt işlemlerimi başlattı. Okula geri dönüyorum." Dedi özge. "Umarım aynı sınıfta oluruz" dedi özge. "Belki" dedi emre.
"Çocuklar ne istersiniz?" Dedi meltem abla ve ayağa kalktı. "Teşekkürler abla ben kahvemi bitireceğim" dedim. "Bizde iki kahve alalım" dedi emre. "Benimki sade olsun " dedi özge. "Tamam" dedi meltem abla ve mutfağa doğru gitdi.
"Emreyle barıştık diyorsun küsmüydünüz?" Dedim aniden. "Hayır sadece biraz kavga etmiştik. Ben onsuz yapamazdım zaten o da bensiz. biz ayrı kalamayız dedim emreye o da benimle barışmak istediğini söyledi falan işte barıştık" dedi özge.
Ne romantik vay be. Gerçek bi aşk hikayesi. Bu sözleri kıskançlıktan mı söylüyordum? Hayır, hayır yine saçmalıyorum. Hem onu neden kıskanayım ki? Bu söylediklerime kendim bile inanmamıştım.
"Emre yalnız olacağımızı düşünmüştüm malum bu gün ilk günümüz. " dedi özge. Galiba gitmemi falan bekliyordu ama benim öyle bir niyetim yoktu.
"Aynen yan masalar boş geçe bilirsiniz" dedim. Özge sinirlenmişti galiba ama emre yanındaydı bişey söyleyemiyordu.Yan masaya geçtiler. "Meltem abla nerde kaldı ya ? Ben bi ona bakayım" dedi emre ve mutfağa gitti.
Bu sırada özge ayağa kalktı ve yanıma geldi. "Bak melis-" dedi. "Merve" dedim. "Her neyse" dedi. "Emreye nasıl baktığını gördüm zavallı şey emreden mi hoşlanıyorsun sen?" Dedi gülerek. "Ne saçmalıyorsun sen?" Dedim. "O benim onu asla benden alamazsın bunu o beynine sok!" Dedi. "Saçmalamayı kes !
Ben kimseden hoşlanmıyorum ve sende bunu olmayan beynine sok. " dedim ve kitabımı elime aldım ve kafeden çıktım.Aslında meltem ablanin kafesi olmasaydı onun saçında 1 tane bile tüy bırakmazdım. Gerçekten çok sinirliydim.
Bütün gün uyudum.
Gece uyandım. Telefonumu elime aldım ve emreye mesaj attım.Merve:emre uyanık mısın?(01:20)
Emre çevrimiçi
Merve:emre çok önemli birşey konuşmalıyız
Görüldü.
Merve:emre uyanıksın ama neden cevap vermiyorsun?
Görüldü.
Emre neden bana böyle davranıyordu? Neden cevap vermiyordu? Gerçekten çok üzülmüştüm. Neyse yarın okulda konuşurum diye düşündüm.
Telefonumu bi kenara bıraktım ve uyudum.
___________________________________
Merhaba.
Aniden emreye noldu acaba?
Özgeyi sevdiniz mi? (Ben hiç sevmedim)
Merve bence dövmeliydi. Neyse bölümlerimiz daha çok hallederiz
AhhagzgsgafamskzHepinizi çok seviyorum ^_^