6 bölüm

134 12 1
                                    

Merve Karahan

Bu gün 12-ci sınıflar arasında voleybol maçı var. 12 b yani benim sınıfım ve 12 a galiba emrenin sınıfı arasinda voleybol maçı var. Kızlar erkeklere karşı. Gerçekten çok heyecanlı.

Selen emreninde spor salonunda olduğunu görünce çok heyecanlanmıştı. Bende biraz heyecanlıydım. Maç 15 dakika sonra başlıyıcaktı. "Boşuna heveslenmeyin kızlar kayb ediceksiniz" dedi bir erkek. Bizim sınıftan değildi galiba diğer sınıftandı. "Boş yapma " dedi selen. "Sonda görüceğiz kim kayb ediyo -,-" dedi selen. Hiç birşey söylemedi. Selenin bu huyunu seviyordum hiç kimseden çekinmiyordu.

12 kız 11 erkek vardı. Ben oynamamayı seçtim.

Oyun başlamıştı. Eşit gidiyorlardi. Emre ve mert çok iyi oynuyorlardı ve diğerlerinden seçiliyorlardı. Selense düşündüğümden çok daha iyiydi.

Az önce biz kazanıcağız diyen erkek seleni hedef alarak topa çok sıkıca vurmuştu selenin eliyle topu durdurmağa çalışacağını biliyordu. Öylede olmuştu. "KOLUMM ÇOK ACIYOR..." diye bağırdı selen. Koşarak yanına gittim. "Iyi misin?" Dedim. "Kolum acıyor. Galiba oynayamıyıcam" dedi. "Merve benim yerime oynaya bilir misin?" Normalde hayır derdim ama o çocuğa inat oynuyucaktım. "Tamam" dedim. " beni merak etme buz alıp izlemeye geliceğim" dedi ve gitti.

Elimde olsa o çocuğun suratina topla öyle bi vururdum ki 1 hafta kendine gelemezdi.

"Selen nasil iyi mi?" Dedi mert. "Evet iyi merak etme" dedim.

Oyun başladı. Top erkeklerdeydi. Emre vurdu. Kızların birisi topu yakalamıştı ve erkeklere taraf atmıştı. Mert bu topu kolayca karşıladı. Yeniden topu bizim tarafa attı kizlar yakalayamadı. Durum eşit olmuştu. Bu sayı kimin kazandığını belli edicekti. Oyuna girdiğimden beri hiç bir şey yapamamıştım.

Bu sırada selen de spor salonunda geri döndü. Bu oyunu kazanmalıydık selen için. Top yine erkeklerdeydi. Oyuna emre başladı. Top bana doğru geliyordu. Voleybolda fena değildim. Bu fırsatı kullandım ve sıkıca topa vurdum. Boyum çok kısa değildi o yüzden kolayca topa vurmuştum. Topu yakalayamadılar. Topun yere düştüğünü görünce kızların hepsi bağırmaya başladı "evet kazandık" "aferin merve" dedi selen. Çok mutluydum. Selen'e sıkıca sarıldım.

Az önceki çocuğa baktım. Selen'e yaptıkları için pişman olmalıydı.

Selenin kolu artık acımıyordu.

Okuldan çıkınca inci kafeye gittim. Meltem ablayla biraz sohbet ettim. Gerçekten çok iyi bir kadındı.

Biraz test çözüdüm. Bu sırada emre içeri girdi. Beni görünce yanıma geldi. "Seni burda görmeyi beklemiyordum" dedi. "Buraya artık alıştım hem meltem ablayıda çok seviyorum" dedim. Gülümsedi."evet buraya bi kere geldinmi her gün gelmek istiyorsun" dedi. "Haklısın" dedim.

" meltem abla gelse de çikolatalı pasta sipariş etsem" dedim. "Hadi git pasta getir yiyelim" dedi emre. "Sen zaten çikolatali pasta sevmiyorsun" dedim. "Ama sen getirirsen yerim" gülümsedim ve ayağa kalktım giderken" sana zahmet olucak ama bi de kahve hazırlar mısın?" Dedi. "Tamam" dedim.

Mutfağa geçtim pastalari tabaklara koydum. Kahveyi hazırlamaya başladım. Fincanlar biraz yukarıdaydı almak için ayağımın altına sandalye koydum fincanları aldım bu sırada sandalye ayağımın altından kaydı.
Düşücektim ama Emre beni belimden tuttu. Çok yakındık.

"T-teşekkür ederim" dedim. "Iyi misin?" Dedi beni yere indirirken. "Sayende iyiyim" dedim. Fincanlar hala elimdeydi. Ellerim titriyordu.

Fincanlara kahve doldurdurdum ellerim hala titriyordu. Emre kahveleri aldı ve masamıza gitti bende pastaları aldım.

Hemen pastamı yemeye başladım
" nasıl çok güzel dimi?" Dedim. "Evet fena değil" dedi. Bence çok begenmişti ama belli etmiyordu.

Telefonuma mesaj geldi. Mert yazmıştı.

Kalpsiz: merve buluşalım mı? (13:51)

Cadı kız: tamam ben zaten bi kafedeyim oraya gel (13:51)

Kalpsiz:tamam konum at geliyorum (13:52)

Cadı kız:tamam.

Başımı kaldırdım emre telefonunda birşeylere bakıp gülüyordu.

"Bu kadar komik olan ne?" Dedim. "Selenle konuşuyorum çok komik bi kız" dedim. "Hı hı öyledir" dedim.

Birazdan mert içeri girdi. Beni görünce gülümsedi ve geldi.

"Selam " dedi ve yanıma oturdu. "Yalnız olduğunu düşünüyordum" dedi emreye bakarak. "Yalnış anlama özel birşey konuşmak istiyordum" dedi mert. Bu sırada emre çantasını aldı ve kalktı giderken "görüşürüz merve" dedi.

"Evet mert ne konuşmak istiyordun?" Dedim. "Açık olucağım..." dedi. "Bir kız var uzun süredir ondan hoşlanıyorum" dedi. " ne? " dedim. Aslında en başından anlamıştım mert'e bişeyeler olduğunu." Sana söyleyemedim doğrusu daha kendime bile yeni itiraf ediyorum" dedi.

"Peki kim bu kız? " dedim merakla. "Şimdilik söylemek istemiyorum" dedi. "Tamam nasil istersen, söyleme." dedim. Gerçekten bu kızı çok merak ediyordum.

"Nasıl peki güzel bi kız mı ben tanıyormuyum? Bizim okul da mı okuyor?" Dedim. " evet çok güzel gözlerine .... gözlerine bakınca kayboluyorum. Kalbim hızlı atmaya başlıyor" dedi gerçekten çok romantikti. Biraz kıskanmıştım. "Evet bence tanıyorsundur ve bizim okulda okuyor" dedi. "Umarım her şey istediğin gibi olur" dedim ve gülümsedim.

Nedenini bilmiyorum ama bu kızı çok kıskanmıştım. Mert'i paylaşmak istemiyordum.

___________________________________

Merve kimi seviyorsun kuzum?
Kesin beni seviyo eheuheeuh

Evet umarım güzel bi bölüm olmuştur. Yapa bildiğimin en iyisini yapmaya çalışıyorum.

Hepinizi çok seviyorum

Sen Sadece BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin