7 bölüm

122 13 0
                                    


Hala kafamda dolanıyordu şu soru acaba mert kimi seviyor? Meraktan hiç uyuyamamıştım.

Telefonumu elime aldım belki kim olduğunu söyler diye

Cadı kız:mert(03:11)

Cadı kız:zaten uyanık değilsindir kusura bakma gece gece rahatsız ettim(03:12)

Kalpsiz çevrimiçi

Kalpsiz yazıyor..

Kalpsiz:sen neden uyumadın?(03:12)

Cadı kız:uykum kaçtı diyelim

Kalpsiz:bi sorun mu var?

Cadı kız:aslında pek sorun diyilemez ama..

Görüldü

Cadı kız:mert sen kimden hoşlanıyorsun? Adını söyle bari

Cadı kız: zaten o kadar kız var aynı isimde nerden bulucam ki?

5 dakika bekledim cevap gelmedi galiba uyumuştu. Yazdığım
mesajları sildim.

Bu mesaj silindi

Bu mesaj silindi

Bu mesaj silindi

Telefonu bıraktım ve uyumaya çalıştım.

Uykuya ne zaman daldığımı bilmiyorum ama gözlerimi açtığımda sabah olmuştu.

Üzerimi giydim, yüzümü yıkadım, sevimli beremi taktım. Berelerimi çok seviyordum onlar benim hayatımın ayrılmaz bi hissesiydi.

Ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım.

Hava çok güzeldi. Okula gitmeyi hiç istemiyordum ama selen buna izin vermezdi. Daha yeni kavuştuk falan söylerdi.

Benden biraz ileride emreyi gördüm okula gidiyor olmalıydı. Telefonla konuşuyordu. Yanına yaklaştım.

"Tamam özge saat 4 de seni havaalanından alıyorum" dedi. Özge kimdi acaba? Telefonu kapadı ve cebine koydu. Arkasına dönünce beni gördü "selam" dedi gülümseyerek. "Selam" dedim bende gülümseyerek. "Telefonla konuşuyordun o yüzden bölmek istemedim" dedim. "Galiba bu gün ders çalışamayacağız" dedim. "Evet bi arkadaşım geliyo onu karşılamaya gitmeliyim" dedi. "Anladım sorun değil" dedim

Okula varınca kendi sınıflarımıza gittik. Sınıfa girdim. "Hoşgeldin aşkım" dedi selen. "Hoşbuldum" dedim.  Sınıfa öylesine bi göz gezdirdim Mert'i göremeyince hemen"Mert nerede? " diye sordum. " bilmem daha gelmedi" dedi. "Acaba nerde kaldı? kesin berk'i bekliyordur" dedim kendi kendime.

"Ya merve sence emre benden hoşlanıyor mu ?" Dedi aniden. "Bilmiyorum selen seni daha yeni tanıyor hoşlanıyor ya da hoşlanmıyor dersem yalan olur" dedim. "Anladım" dedi suratındaki az önceki gülümseme kayb olmuştu. Galiba üzülmüştü. Aslında onu üzmek istemiyordum ama boşu boşuna hayaller kurmasını istemezdim bunun sonunda daha çok üzülücekti.

Selen telefonunu çıkardı ve " merve fotografımı çeker misin? Paylaşacağım da o yüzden" dedi. "Tabii ki" dedim. Telefonunu elime aldım şifresini açtım ve kameraya tıkladım.

Selenin çok güzel fotograflarını çekmiştim. En çok beğendiği bir tanesini seçti ve eve gidince hemen paylaşacağını söyledi.

Derslerden sonra eve giderken selen emreyi beklememiz için ısrar etmişti ve bende beklemiştim. 5 dakika sonra emre gelmişti yola beraber devam etmiştik.

Ben kulaklıklarımı takmış müzik dinliyordum. Selense emreyle konuşuyordu. Bence emre selenin ondan hoşlandığını anlamıştı. Bu yüzden ona soğuk davranıyordu.

Kulaklıklarımı çıkardım ve bende sohbete katıldım. "Öğleden sonra boş musun? " dedi selen. "Hayır bi arkadaşımı karşılamam gerekiyor" dedi emre. "Peki" dedi selen.

Bence bu kadar ısrarcı olmamalıydı. Biz kızlar değil, erkekler bizim peşimizden koşmalıydı.

Yolda selen bi markete girdi bizde dışarıda onu bekledik.

Bu sırada emrenin kitabının arasından bi beyaz kağıt yere düşmüştü. Ama emre bunu fark etmedi.

Eğilip kağıdı aldım ve siyah kalemle çizilmiş kendi resmimi gördüm. Gerçekten şok oldum.

Çok güzeldi. Ama emre bunu neden çizmişti? Belki de kendisi çizmemişti ama neden yanındaydı? "Emre ben eve gitmeliyim. Sen selen'e eşlik edersin." dedim ve emrenin cevap bile vermesini beklemeden eve gittim.

Eve varınca resmi çıkardım ve bakmaya başladım. Emrenin böyle güzel resim çize bildiğini bilmiyordum. Yani en azından onun çizdiğini düşünüyordum.

Belki de emre çizmemişti? Belki de o çizmişti? Ama neden? O kadar kız varken neden ben?

Bilmiyordum... bu konu hakkında emreyle daha sonra konuşmaya karar verdim.

Bu sırada selen fotografı paylaşmıştı.

Bu sırada selen fotografı paylaşmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selen.88: Öyle bir bakışı varki bir ömre bedel (13:04)

1215 beğenme,147 yorum

Yorumlar~~

MerveKarahan: evet benim bakışım bu :d hakhzzhzhwopw

7 yanıt

Selen.88 bu yorumu beğendi

Selen.88: tabii ki kasdlozknzizh
@MerveKarahan

MertArslan:❤

Selen.88 bu yorumu beğendi

Sevimli_şarkılar:Muhteşemsin

Azeriqizi: merve daha gözəldi həm təbiidi həm də şirindi.

EmreKaya:❤

10 yanıt

Selen.88 bu yorumu beğendi

ÖyküAkkaya1: şimdi kanka selen emreye aşık emre de merveye merve de x kişisi ve emre arasında kalmış olay böyle @beril.kaynak

Beril.kaynak: oha nerden biliyorsun bunları? Bilmeden bok tahminler yürütmeyi kes sinirleniyorum

ÖyküAkkaya1: ya kanka tahmin ettim işte bak sana söylüyorum olaylar böyle dm'ye gel

Love_my62:çirkin

MuratÇelik: düşmekten dizlerimiz acıdı be

Esranın.el.işleri: güzellik

Ben.Kayhan: dm bak

YalınYalçın:sevimsiz -,-

___________________________________

Son yorum sizce de çok iyi değil mi? :d

Emre ve Merve mi? Yoksa Emre ve Selen mi?










Sen Sadece BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin