A reggelem jól kezdődött - Livi is pont akkor indult suliba, mint én, így az utcájuktól már együtt mentünk a suliig. Útközben megbeszéltük, amit este msn-en nem sikerült. :)
A portán átvettük az elkészült belépőkártyáinkat, a titkárságon pedig a számkódos lakatainkat a suliboxokhoz, és felmentünk a szekrényeinkhez, amik szerencsére pont egymás mellett vannak :).
- Mindenképp kidekorálom majd a szekrényemet valamivel. És te? - fordultam Livi felé.
- Én is. A Mammutban az egyik boltban láttam nagyon király sulibox kiegészítőket. Mit szólnál hozzá, ha suli után elmennénk nézelődni?
Elmosolyodtam.
- Szuper ötlet! Csak még meg kell kérdeznem a szüleimet.
- Okés, akkor majd hívd fel őket, vagy írj nekik.
A terembe belépve kapásból fejbe dobtak egy összegyűrt alufóliával.
- Jaj, bakker, bocsi, nem neked ment. - mentegetőzött Bence.
- És ha beletöröd a szemüveget a szemembe? - leültem a helyemre és hátrafordultam.
Erre elnevette magát.
- Ettől még nem tört volna be.
- Nem tudhatod. Egyébként is, ne legyél ilyen durva, főleg egy lánnyal ne...
- Tudod, Kami... - mosolygott - Az a baj veled, hogy túl konzervatív vagy.
- Figyi... Nem ez a baj velem. - ekkor már én is nevettem.
Ekkor hirtelen rájöttem, hogy Livin kívül Bence az első osztálytársam, akivel többet beszéltem mint egy köszönés :D.
De nem volt sok időm ezen gondolkozni, mert becsengettek, és belépett a terembe a matektanárunk, Gazdag Márta tanárnő.
Laza, bemutatkozós órát tartottunk, csak úgy, mint utána föcin Farkas Evelin tanárnővel.
Az azt követő tesiórát már nem éppen nevezném nyugisnak...
Kezdjük ott, hogy a két kilencedikes osztály összevonva tesizik, külön a fiúk Szekeres Tamás tanár úrral, külön a lányok Korponay Andrea tanárnővel, aki bemutatkozásképpen vagy húsz iskolakört futtatott velünk...
Az pedig már az öltözőben kiderült, hogy a B-s lányok... hogy is fogalmazzak... nem éppen olyan típusúak, mint mi.
A "vezetőjük", Dorina az a tipikus gazdag, kényeskedő liba, akit az amcsi tinifilmek a suli menőcsajának állítanak be. A két "csicskája", Noémi és Barbi ugyanez pepitában...
Tesi után mi Livivel egész halkan, kulturáltan beszélgettünk Ádámról - vagyis ő rajongott, én meg hallgattam. Persze tudatosan a "Tudjukki" álnevet használtuk, hogy ne mondjuk ki a nevét, de Dorina sajnos észrevette, hogy egy srácról beszélünk, és szétszivatott minket :(
A két csicskája meg csak bután heherészett. Hát, asszem velük se leszünk puszipajtások...
A tesi után a nyelvtan Kardossal már kész felüdülés volt, igaz, belekezdtünk az anyagba, de - nem dicsekvésből, - nekem szerencsére mindig is jól ment a nyelvtan.
Meg az irodalom is, de az ma nem volt :)
Na de, nyelvtan után egy francia következett Monsieur Durand-nal, aki nagyon kedvesnek tűnik.
Az utolsó óránk Henry O'Realy-vel egy angol volt, ami már csak azért is volt érdekes, mert az osztály egy része ezelőtt egyáltalán nem tanult angolt, a tanár úr meg magyarul nem tud...
Az angolul tudók (rajtam kívül még Bence, Zsombor, Ádám, Aaron és Miki) közül sem akart mindenki tolmács lenni... Ádám és Zsombor élből közölték, hogy "ők aztán biztos, hogy nem", úgyhogy hármunkra, vagyis igazából kettőnkre maradt a feladat, mert Aaron a tanárnál csak egy kicsit tud jobban magyarul, Miki pedig elmerült a MacBookján megnyitott videóvágó program varázslatos világában...
Szóval az egyébként bemutatkozós, laza órát Bencével ketten vért izzadva fordítottuk végig :(Angol után a suliboxomba pakolásztam és Livit vártam, (aki még a nyelvi előadóban volt és Mr. O'Realy-vel próbálta megértetni magát, több-kevesebb sikerrel...) Zsombor lépett oda hozzám.
- Szia, Kami! - mosolygott rám.
- Szia, Zsombor! Segíthetek?
- Csak azt szerettem volna kérdezni... - de már nem tudta befejezni a mondatot, mert kivágódott a termünk ajtaja és Bence meg Levi lépett ki rajta.
- Zsombooooor! - üvöltötte Bence és hátbavágta (???). Szegény... :(
- Jézusom, Bence, te csak üvölteni meg ütögetni tudsz? - hördültem rá. - És éppen beszélt hozzám, ha nem zavarna.
- Nem zavar. - röhögött Bence és lement a lépcsőn, de visszakiabálta Zsombornak hogy jöjjön.
- Ahh... a fene... mennem kell. Na mindegy, majd máskor beszélünk. Szia!
- Várj! - szóltam utána. - Először is, miért hagyod hogy irányítson? Másodszor, ha gondolod, felvehetjük egymást msn-en, vagy ilyesmi, és akkor beszélhetünk.
- Bence az egyik legjobb barátom. Már hozzászoktam. Ja és... igazán nem szükséges az msn. Majd élőben. - mondta távolságtartóan.
Hát köszi. Szomorúan lehajtottam a fejem.
- Hé! - közelebb jött hozzám.
- Nem szeretném, hogy szomorú legyél. - mosolygott.
Végigsimított a karomon, majd intett és lement.
Totál leblokkoltam. Ez mi volt?!
- Halló, Föld Kaminak! Itt vaaaagy?
- Mi? - eszméltem fel.
Livi állt előttem és elég érdekes arckifejezéssel bámult.
- Mi történt? - kérdezte.
- Szedd a cuccod, induljunk a Mammutba. Útközben elmesélem.Nagyon jó délutánunk volt. Beszereztük a dekorációt a suliboxainkba, és beültünk a Starbucksba is (#savetheturtles vagy mi :D na, hát mi most nem save-ltük a turtles-öket :D :D). Rengeteget beszélgettünk és nevettünk, a végén a legnagyobb meglepetésemre Livi meg is ölelt :)
Amikor hazaértem, fáradtan lehuppantam a laptopom elé és bekapcsoltam.
Váratlan dolog fogadott: egy msn-felkérés.
Mármint, nem ez volt a furcsa, hanem hogy kitől érkezett.
Zsombortól.
Furcsálltam, mert pont ő tiltakozott ellene - ezt meg is említettem neki üzenetben.
Kami: Szia! Mintha pont te mondtad volna, hogy nem akarsz msn-ezni... :D
Zsombor: Meglepetés! :)
Kami: Szóval mit akartál mondani?
Zsombor: Csak meg akartam kérdezni, lenne-e kedved beszélgetni. Szívesen megismernélek :) ne gondold túl ;)
Kami: Nyugi, nem gondolom túl :) de persze, szívesen. Nekem is szimpi vagy :)És akkor vagy 1,5 órán keresztül irogattunk :)
ÚRISTEEEN, olyan jófej!!!
És igazából nem is néz ki olyan rosszul... :D De neeem, nem gondolok ilyenekre.
Na szóval, kiderült, hogy igazából tök hasonló az érdeklődési körünk. (És ő is imádja a Maroon 5-ot :D)Suli: 5/5 - nagyon jóó :)
Délután Livivel: 5/5* - imádom Livit :) <3
Zsombor: 5/5 - remélem, barátok leszünk :)
Szelek tornya: 5/5 - befejeztem. Nagyon tetszett! #iluvKonrád
Insta: 5/5 - Végre meglettek a többiek is! (Meg még 2 B-s is) @neszmelytamas (Tomi); @miki_major (Miki); @lukacs.marci (Marci); @zoltay_milaan (Milán); @karsai4246 (Adam); @jonasmark (Márk) (az egyik B-s); @illes_botond (Botond) (egy másik B-s)
Vacsi: 5/3 - gulyásleves. Finom lett volna, ha nem szalad meg a kezemben a csípős paprika :(
YOU ARE READING
SzJG - Az Én Történetem (Kezdet)
Teen FictionA Szent Johanna Gimit ismered, igaz? Minket viszont aligha. Ebben a könyvben azt írom le, hogy milyen lenne, ha mi járnánk ebbe a suliba. • • • A történet NEM a Leiner Laura-féle regénysorozatban leírtak átírása - kizárólag magát az iskolát és a na...