Szeptember 8., szombat

76 5 0
                                    

Ma azért már jobb napom volt mint tegnap :)
Gyönyörű idő volt, úgyhogy anyával és apával kerti sütögetést terveztünk.
Igen, az emberek valószínűleg nem a kertben sütögetnek bő egy héttel azután, hogy beköltöztek az új házukba, de ez minket mióta érdekel? :D
Délelőtt apa elment kerti grillt venni (XD), addig mi anyával befűszereztük a húsokat, felvágtuk a grillezendő (van ilyen szó? Úgy döntöttem, most már van.) zöldségeket, közben a Retro Rádiót hallgattuk és indokolatlanul hamisan énekeltünk rá :)
Aztán olyan fél 12 körül apa meg is érkezett a grillel... meg még azzal a fél autónyi cuccal, amit közben beszerzett, mert hát "akciós volt", meg "ennyiért a hülyének is megéri, nem hogy nekem", meg "jó színe volt". Nos, ez utóbbi egy fenyőzöld ágytakaró volt, ami ugyan anya szerint a "rendkívül minek van" kategóriába tartozik, de hamar felfedeztük, hogy a nappali uralkodó színvilágához, a türkizkékhez tökéletesen illik. Legalábbis szerintünk :) :) :)
De olyan fél 2 környékére már a kaja is megvolt, úgyhogy akkor már teljes boldogság volt :) Meg kell jegyeznem, kifejezetten finomra sikeredett!!
A délután további részében még kint voltunk a kertben, beszélgettünk, nevetgéltünk... nagyon jó nap volt :) aztán este kiolvastam a Szelek Tornyát.

A sütögetés: 5/5 - finom volt!
A délután anyával és apával: 5/5* - nagyon jól éreztem magam! Olyan jófej szüleim vannak :) :)
Szelek Tornya: 5/4 - jó könyv, de nem lesz a kedvencem.

SzJG - Az Én Történetem (Kezdet)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin