Ma egész nap rossz kedvem volt :(
Morcosan keltem, ez rányomta a bélyegét az egész reggelemre.
Egyébként nem volt nehéz napunk: francia, francia kultúra (DD, vagyis Dupla Durand, ahogy Miki hívja :D), irodalom (ez volt az egyetlen óra, ahol kicsit oldódott a rosszkedvem), angol, infó, ofő.
Egyébként infóóránk ma volt először.
Tölgyessy tanár úr fiatal és nagyon jófej, az év első órájára való tekintettel megengedte, hogy elfoglaljuk magunkat.
Nekem nem nagyon volt kedvem semmihez, úgyhogy csak Youtube-on betoltam valami zenét és egy internetes játékban virtuális szendvicseket készítettem (eskü ez a világ legjobb dolga).
Livi animét nézett, Zsombor eladó házakat nézegetett az ingatlan.com-on (???), Levi és Bence parlamenti közvetítést nézett vissza (?????), egészen addig, amíg Tölgyessy egy "azért ezt mégse kéne" mondattal le nem állította őket, utána valami random lövöldözős játékkal játszottak.
Aaron Facebookozott, Milán, Marci és Tomi LoL-oztak, Miki és Attila Twitch-en néztek valamit, Adam pedig szintén animét nézett.
Ez utóbbi egyébként Livinek is feltűnt, és nagy érdeklődéssel vetette bele magát a téma kitárgyalásába - vagyis vetette volna bele magát, ha nem élőhalottként mászkáltam volna egész nap.
Pedig neki és Zsombornak is becsületére legyen mondva, folyamatosan próbáltak felvidítani, bár ez csak néha sikerült. Azért nagyon cukik voltak, és ezt meg is köszöntem nekik. Egy párszor :)
Livi például lerajzolt nekem egy aranyos kiscicát az egyik animéjéből (a rajz egyébként tényleg nagyon cuki lett, otthon ki is tettem a falra az asztalom fölé).
Zsombor pedig egész nap Maroon 5-ot hallgatott velem (sőt, még Imagine Dragons-t is, pedig azt nem is szereti).
Szóval eltelt a nap valahogy, és még az sem dobott fel, hogy Livi vagy 10 percig magyarázta, hogy de FOGJAM MÁR FEL, HOGY MA VAN AZ ELSŐ GIMIS HETÜNK VÉGE.
Nem, valahogy ezen sem tudtam elgondolkodni.
Az egyetlen dolog, ami eszembe jutott, az az volt, hogy hogy lehet, hogy egy hét után az osztályunk olyan, mintha már egy éve ismernénk egymást. Ezt végül annak tudtam be, hogy sokan ismerik egymást általánosból.
Este egyébként nagyjából semmit nem csináltam, kb. Az olvasás és a naplóírás volt az egyetlen elfoglaltságom :( inkább megyek is aludni.A napom: 5/1 - szar volt
ESTÁS LEYENDO
SzJG - Az Én Történetem (Kezdet)
Novela JuvenilA Szent Johanna Gimit ismered, igaz? Minket viszont aligha. Ebben a könyvben azt írom le, hogy milyen lenne, ha mi járnánk ebbe a suliba. • • • A történet NEM a Leiner Laura-féle regénysorozatban leírtak átírása - kizárólag magát az iskolát és a na...