Selam ^ _ ^ Nabersiniz? Ben iyi. Neden bunu dedim bilmiyorum jsjnsnsnznsnxjbs. Neyse işte yeni bölüm. Multide Selen'in abisi.
Vote ve yorum yapmayanı keserim jdndjsjzjsjdjd.
.
"Selam kankacımmmmmmmmmmmmmm."
"Selammmmmmmmmm."
"Şimdi ben düşündüm kiiiiiiiii- dur lan. Bi dakika. Gece nerdeydin sen aq salağı hemen anlatıyosun!"
"Nerde olcam kanka bea gidip birilerinin altında inledim işte siktir et."
"Neeeeeeeeeee amk salağı sen ne iş lan?!"
"Mal mısın kanka ben öyle bişey yapar mıyım?"
"Yapmaz mısın?"
Şimdi 'are you fucking kidding me?' bakışı atan bir Selen hayal edin.
"Amk malı ya siktir git istemiyom yüzünü görmek."
Evet o olayın ardından 4 ders kaçmış olsa bile okula geldim. Kimse benim öyle 1 hafta depresyona girip evde ağlicak bir tip olduğumu sanmasın. Kıçımda kurt var benim. Olmuyo sjsjjsjdjsjjsjsjjdjs.
"Kanka dur lan şakaydı yalvarırım aq anlat şunu."
"Bilemiyorum... aslında bu aralar hiç steakhouse yemedim."
Bir Ayça ayısına istediklerinizi nasıl yaptırırsınız?
1. Ona çok önemli bir şey anlatacağınızı söyleyin.
2. Vazgeçtiğinizi söyleyin.
3. Muhtemelen size yalvarıcaktır. Ondan istediğiniz şeyi çok açık etmeden söyleyin.
4. O size istediğinizi yapacagını söyleyecektir. Ona bunu yapıvağına 'anam babam ölsün' diye yemin ettirin.
5. Artık anlatabilirsiniz.
Isterseniz bunu anlatacak bişey yokken kandırarakta yapabilirsiniz.
Iç ses ve ben = high five jsjshsbsnzhsbd.
"Sana steakhouselar kurban be guluwwwwwwwww."
"Hmmmmm... söz mü?"
"Evet."
Her seferinde aynı şeye tekrar tekrar kanıyo aq bsbhsbshwbdhsbxhsnxhsbhxbskwuwhwbeuwgsuwhyqjsosjwhsbhabxhsd.
"Abime lafı yapıştırdıktan sonra..."
Ona herrrrrrşeyi anlattım.
"Oha amk!"
"Sana asıl şok olman gereken kısmı anlatayım. Hani şu sınıfta yüz vermeden gittiğim meteor var ya, o Arda."
"Yuh amınakoyiyim. Şansına sıçtığım girl."
"He be guluw."
Ayça'nın şokunu geçirmesini beklerken zik çaldı. Ayça'yı çekiştirerek sınıfa götürdüm.
Içeriye girdiğimde Arda'nın sırasının boş olduğunu gördüm. Kesin gelmek istememiştir diye içimden geçirerek yerime oturdum. Ayça'yı da yanıma oturttuğum anda sınıfın kapısından giren bir Arda hayal edin.
"Selam. Sakın cevap verme cevap verince kaçıyosun."
Amk ya hsbaysbhabsbjsnshnshxbahsbhzbajBshbajxbsjanajanjaBhjahahHshHJhavshhayahafshshhshshshs. YiQildim.
He be guluw.
'Really?' bakışımı attıktan sonra önüme döndüm.
"Tamam bea yapma prenses."
"Bea nedir aq jsjsjshshbsbhsbshsbshjahshhdjahdh." Ayça hatırlat bana seni sikicem.
"Işte bu yuzden iyi anlaşıyoruz ikimizde öküzüz jshshhshshahhsbshdbhsbdbshdbhdhhd." Yeeeeeeeeeeee. Evet az önce anırdım fshshsbsjanhsbdhsbshbx.
"High five Selen."
"Onun Türkçe'si çak bi beşlik dersimiz Türkçe Türkçe konuşmalıyız."
"He be guluw. Çak sen gerisini sonra konuşuruk."
"Iyi bb."
"Beni bırakma diyon ha?"
"He guluw ya s.g."
"Ok."
"Kız gibi trip atma lan."
Tam cevap vericekken hoca içeri girdi. Bu sefer ünlü birini tanıtma projelerimizi sunacaktık. Sınıfın iki i ek kızı tahtaya çıktı. Akıllı tahtaya -akıllı tahtamız var dağılın- flaş diskini taktı.
Flaş disk değil fl-
Sana sordum mu iç ses? Ses kes. Slaytı açtı ve ne oldu bilin bakalım. Francisco Lachowski'nin fotoğrafı! Francisco Lachowski'yi yapmışlar!
"Ağzının suyu diyorum sıraya aktı Selen." Evet bu Arda'ydı.
"Aksın aq sanane?"
Selen erqen mod: on
"Kitapların ıslancak diye şeyettim."
"Saol be guluw."
Ders boyunca Francisco Lachowski'yle tanışma hayali kurdum. Hayır, tabiki mal değilim.
Hı hı canım ya sen öyle san.
Ses kes iç ses gsnsjsndnsjxbsnjxhshcx.
Dersin sonuna doğru kapı çalındı. Kesin müdürdür diye takmadım.
"Merhaba hocam. Ben Selen'in abisi bugün onu okuldan alma şansım var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAÇMALIK
Fiksi RemajaAsfsdgasfdsfctsgfsygdfshsdgfaystdgfhatsgdfhatefdyahtsgfdhasgdfhasgdfayshtdgfahsndgasfhdgasfd. Selam. Ben Francisco Lachowski'nin karısı Jessiann Gravel jdbfksaujhd. Hayır mal mısınız bende o kadar şans ne arar. Francisco Lachowski'nin karısı olmayı...