Bölüm 1

413 24 13
                                    

Multimedya Selen ^_^

.

Şu an önümde okula yeni gelen taş oturuyor. Dersteyiz. Dersin ne olduğunu bilmiyorum hoca bişeyler saçmalıyor.

Kadın, şu an Francisco Lachowski'den bahsetseydin herkez seni dinlerdi biliyon dimi?

Bence bilmiyo iç ses sjshsgjsd.

Sonunda zil çaldı. Kitaplarımı toplayıp sınıftan çıkmaya hazırlanırken önümde oturan taş yanıma geldi ve oturdu.

"Selam."

"Selam."

Çantamı aldım ve onu arkamda bırakarak sınıftan çıktım.

EMBESİL! GERİZEKALI! SÜRTÜK! AMK SALAĞI! MAL! Neden çıkıyon sınıftan!

Hassiktir lan niye çıktım ben sınıftan?!

"Kanka nabiyonnnnnnnnnnnnn?" Evet şimdi zıplayarak ve sırıtarak yanınıza gelen bir Ayça hayal edin.

"Az önce yanıma oturup selam diyen bi taşa selam diyip umursamazca sınıftan çıktım. Şimdi benim pişmanlığımla rahat bırak."

"Nayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Hadi bugün barlara akıyoz. Geceler bizim ulannnnnnnnnnnnnnnnn!"

"Beynini sikiyim kanka bana gidip üstümüzü değiştirek sonra ararız bizimkileri."

"Gerek yok ben çoktan herkeze mesaj attım."

"İyi hadi yürü.

Evim okula çok yakın. 5 dakikalık mesafe. Zaten bu civardaki herkezde beni tanır. Ayça'da benim sürtüğüm. Hayır yanlış anlamayın BFF'm ama ben ona sürtüğüm diyorum. Evlerimiz yan yana. Villada oturuyos ikimizde ck havalyz ck .s

Vollodo otoroyoz okomozdo cok hovoloyoz cok .s

Kapa çeneni seni sürtük.

Kapıyı açıp içeri girdiğimiz anda Skillet'in Monster şarkısı kulaklarıma doldu. Evet, ablanız annesi skillet dinleyen bir şanslı biççççççççççççç.

"Naber aneyyyyyyy?"

"Eyi be gülüm senden?"

"Eyiiiii. Bu arada bu akşam arkadaşlarla takılcaz 11'de evde olurum."

"Tamam ama dikkatli ol kızım."

"Tamam anne."

Hemen çatı katındaki odama çıktık. Bir şort ve bi tişort giydim. Ben makyajımı yaparken Ayça'da dolabımdan bir şort ve bir tişort alıp giydi. Çantalarımızı da elimize aldık. Aşşağı indik.

"Biz kaçtık aneyyyyyy."

"11'de evde ol!"

"Tamamdır bebeq."

Tahmin ettiğim gibi bizimkiler kapının önünde bekliyordu. Arda, Berke ve tanımadığız bir çocuk. Sahi, bu kim lan?

"Selam." O değilde bu yeni çocuk bizden büyük bence. Yinede çok taş amk.

"Selam. Ben Selin."

Cevap yok. Öküz işte. Ne demişler: her erkek öküzdür sjsjsjjsjs.

Bara geldiğimizde her zamanki gibi diğerlerinin beni kaybetmesini sağladım. Yani onlardan kaçtım. Deli gibi dans ettim. En sonunda yorulup birşeyler içmek için bizimkilerin oturduğu masaya yöneldim.

"Ne içiyoruz gerizekalılarrrrrrrr?"

"Birincisi, biz gerizekalı değiliz. İkinci-" Berke'nin sözünü kesmek? WTF?!

"İkincisi, sen içemezsin." Bu yeni çocuk fazla olmaya mı başladı ne?

"Üçüncüsü, sen bana karışamazsın." Garsonun elinden bir şişe kapıp kafaya diktim.

"Tabiki karışırım."

Bir yudum daha alırken konuştum. "Kim oluyosun da bana karışıyosun peki? Adını bile bilmediğim yabancı çocuk olarak mı? Sağol almiyim ben."

"Abin olarak karışıyorum şimdi cevabın ne?"

SAÇMALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin