Bölüm 14

147 8 0
                                    

Vote ve yorum sayıları baya düştü. Geri yükselse? 

EDİT: Multimedya Arda.

.

"Hadi lan Berk! O sayı kaçırlır mı lan gerizekali! Valla mal!" Berk'e biraz abırmış olabilirim.

"Kanka kapa çeneni lan herkez bize bakıyo." Sonra benin gibi anırdı.

"Oha ama Demir ya! İyi çocuktur dedikçe batırıyon olum!" Petek'e 'Bana diyene bak.' bakışı atıp maçı izlemeye döndüm. Aslında o kadarda kötü oynamıyolardı. 35-68'di. Ve bizimkiler yeniyodu.

Birinin elimi tutmasıyla sağ tarafa döndüm. Arda en masum suratıyla yanımda oturuyordu. Önce ona, sonra elimi tutan eline baktım. Ve sonra gözlerimle kızları işarte ettim. 'Banane' der gibi bakınca ofladım. Ben Arda'yı uzaklaştırana kadar bizimkiler fark etmişti bile.

"Zaten biz neyizki burda. Neyse ya yarın gidiyoruz zaten kurtuldun bizden." İpek yine triplerdeeeeeee.

Ayağa kaktım. "Kapayın çenenizi bitchler." Arda'nın elini bırakmadan çekiştirerek kantine ilerledim.

"Acıktım."

"Ne zaman tok oldun ki kızım sen?" Haklı olabilir. Belki. Çok azcık. Tamam tamam haklı olduğunu biliyorsunuz zaten.

"Ya banane." Bana 'Cidden mi?' der gibi baktı.

"Niye kızlardan kaçıyorsun?"

"Ne alaka ya?" Evet kaçıyorum.

"Kaçıyorsun işte. Sorun ne?" Aslında sorun falan yoktu. Herkeze herşeyimi anlatmayı sevmeyen biriydim sadece.

"Ya şimdi beni sorguya falan çekmelerini istemiyorum. Hem senin bana milkshake borcun var sanırım?" Bilmiyormuş gibi baktı. Çünkü bunu az önce kafamdan uydurmuştum.

"Ne milkshake'i?"

"Çikolatalı olsun. Hadi gel Burger'a." Çekeleyerek Burger King'e götürdüm. Buz gibi havaya rağmen ikimisede büyük boy almıştı. Hasta olursam onun suçu.

Maçın olduğu spor salonuna geri döndük. Ve kızların yanı yerine arka sıralara geçip oturduk. Bu gece kızlar bende kalıcaklardı ve zaten beni sorguya çekicekleri için bu anı maffetmek istemedim.

"Ee bugün naptın bensiz?" Valla 2 haftadır yanımda olmadığı gün yoktu. Doğal olarak garip hissediyor insan.

"Berk'le takıldım." Bir saniye için yüzünden sinirli bi ifade geçti sanırım. Sonra ifadesizleşti.

"Niye?"

"Ne niye?"

"Niye Berk? Beni niye çağırmadın." Bunu düşünmemiştim.

"Aklıma gelmedi." Bana sinirle baktı ve önüne döndü.

Maç 45-75 bitti. Berk'lerls vedalaşıp kızlarla eve gittik. Eve vardığımızda 8 tane orta boy pizza söyledik. Annem ve abim bugün son günümüz olduğu için tüm evi bize bırakmışlardı. Bizde sabahlamayı düşünüyorduk. Zaten kızların uçağı sabah 8'deydi. Yani İstanbul'a dönüceklerdi. Onları cidden özlicektim.

"Şimdi. İlk olarak. Kişi başına bir paket pizza düşüyor." 8 kişiydik ve 8 paket pizza söyledik. Olamaz mı? Olur. 

Petek, İpek, Senanur, Bengü, İdil, Yağmur ve Dilara pizzalarını kaptı. Hepsinin ayı gibi yiyişini izlerken pizzama gmüldüm. Yarım saat sonra herkez pizzalarının yarıdan fazlasını yemişti. Tabiki yerken de susmamışlardı. İstanbul'da ben gittiğimden beri neler olduğunu baştan sona anlattılar. Meğersem İstanbul'dan ayrılmadan önceki sevgilimi ben gidince sürtüğün biri kapmış. Çocuktan cidden hoşlanıyordum amk. Sonra sürtük bizim tayfaya bulaşmış. Bizimkiler de halletmişler falan. O değilde bizim tayfayı özledim ben. En iyisi bu şubat tatilinde gidem (devamsızlık çoktan 10 gün oldu çaktırmayın).

Herkez pizzalarını yiyince (şakam yok herkez bir orta boy pizza yedi) benim kendi paramı biriktirerek 9. sınıfta annemi zorlayarak aldırdığım ve en fazla 5 kere açtığım Xbox'ımı açtım. Televizyonu da açtıktan sonra Xbox'ın üstündeki tozları sildim. Vay be. Kullanmayı unutmuş bile olabilirim.

Oyunlara baktım. Hiçbirini hatırlamıyom ben lan. Güzel olduğunu düşündüğüm bir kung fu (nasıl yazıldığını bilmiyom sjsnsjsh) oyununu açtım.

"Eee ilk kim başlıyor?"

SAÇMALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin