Přihláška

61 4 1
                                    

Byl letní podvečer. Znuděně sedím v pokoji a čtu si knížku. Mé jméno je Annie. Je mi 15 let. Mám mladší sestru Emily (9 let) a dvojče. Jmenuje se Philip a je o 10 minut starší než já, což je občas k vzteku. Žiju docela nudný život. Vstanu, jdu do školy, vrátím se domů, čtu knížky, píšu si s kamarády a jdu spát. Všichni mě považují za divnou. Až na pár lidí. Kamarádi Katrin a Dave.
Mamka mě volala k večeři. Když jsem šla obývacím pokojem, zaujala mě televize. Byla v ní zajímavá reklama. Můžu se zaregistrovat přihláškou vydávanou na úřadech, která vás automaticky pošle do slosování soutěže "Boj o vlajku". Prvních osmadvacet šťastlivců se dostane do oné hry. A vítěz získá šek na 100 000 korun. Ze začátku to připomínalo Hunger Games. Asi bych na tu televizi civěla pořád, kdyby mě mamka opravdu nezavolala k jídlu.
Celou dobu, co jsem jedla, tak jsem i přemýšlela. Nebylo by špatný zažít nějaký ten adrenalin. Ale trochu mě vyděsilo to, že jestli budete zranění, a  nikdo vám nepomůže, tak vás jakýsi čip uspí a vy se vzbudíte až v nemocnici. Bylo to děsivý. Jako jo, žijeme v roce 2019 a zdravotnictví se docela rozvinulo, ale stejně.
Celou noc mi to vrtalo hlavou. Nakonec se přihlásím. Když jsem to ráno sdělila mamce, tak nejdřív začala protestovat. Nakonec mi řekla, že jestli tam opravdu chci, tak ať jdu.
Došla jsem na úřad. Paní za přepážkou mi podala list papíru. Přitom se na mě usmála a popřála mi hodně štěstí. Já poděkovala a začala vyplňovat své osobní údaje. Nakonec jsem se podepsala, že souhlasím s pravidly. ,,Tak, hodně štěstí Annie.“ Papír jsem vhodila do losovací urny kousek od přepážky. Vyrazila jsem domů. Jsem zvědavá, jak se to všechno vyvrbí.

Boj o vlajkuKde žijí příběhy. Začni objevovat