S žuchnutím jsem spadla na zem. Bolelo mě celé tělo. Ale cítila jsem to. Cítila jsem, že v ruce oba držíme vlajku. Já i Mathias. Pomalu jsme se zvedli. Odevšud se ozývaly fanfáry a zlaté konfety pršely z nebe. My se stále drželi za ruce. Ale usmívali jsme se. Přihnal se sem hlouček lidí skládající se ze zbývajících šestadvaceti hráčů, novinářů, fotografů a dalšího muže v obleku. Ten k nám přišel. Hned nám pogratuloval potřesením rukou. Podle toho, co potom povídal novinářům jsem usoudila, že se jedná o zakladatele hry. Pak si stoupl mezi nás a fotografové fotili jako šílení. Pak nám předal obrovský šek na 200 000 korun. Počkat, nebyla cena jen polovina? Ale pak jsem si to uvědomila, že oba opravdu vyhráli. Byla jsem nadšená. Nafotilo se mnoho fotek, jak s Mathiasem máme zdvižené ruce (za které jsme se pořád drželi) a v nich vlajku nebo fotka s šekem na výhru. Byl to magický pocit. Poté se nás novináři ptali na otázky. Jak jsme se spřátelili, na nejsmutnější chvíle hry, na dojmy nebo co by každý udělal s výhrou, kdyby nezáleželo na druhém. Já jsem řekla, že bych dala třetinu na studium a jako menší rezervu pro rodinu. Zbytek bych rozdělila mezi charitu a na uskutečnění jednoho dobrého skutku. Math by dal polovinu na charity a druhou by si nechal, aby vyžil a nemusel do dětského domova. To jsem posmutněla. Pak se na mě jeden zvídavý novinář obrátil a zeptal se: ,,A slečno Annie, co je onen "dobrý skutek"? Opravdu by si ho někdo zasloužil?“ Já přikývla a usmála se. ,,Popovídám o své rodině. Mám bratrance. Prožil hrozné dětství. Jeho vlastní matka ho chtěla zabít. Ten bratranec má matku ve vězení a otec mu bohužel umřel. Proto bych mu chtěla říct toto.“ obrátila jsem se na Mathiase. ,,Mathiasi Lucasi Gardene. Chtěla bych ti věnovat nějaké peníze na to, aby jsi se mohl k nám přestěhovat. Prosím, nechoď pryč.“ dořekla jsem. Math vedle mě se otočil. ,,Annie, děkuji ti.“ obejmul mě. Všichni novináři zůstali v údivu. ,,Vy jste příbuzní?“ zeptala se jedna žena. My dva se na sebe jen podívali. ,,Ano.“ odpověděli jsme oba současně.
ČTEŠ
Boj o vlajku
Adventure100 000Kč odměna 28 dětí ve věku 13-16 5 bonusových dní 1 vlajka Kdo vyhraje? ------------------------------------------------------ Tak trochu jsem předělala hru, co hrajeme ve škole při tělocviku. Vlajky. Někteří z váš určitě znají. Dva týmy a vy...