Техьонг целуна Джънгкук още веднъж и щом се отделиха, звънна на звънеца..
Г-жа Чон:
-Хей, момчета..Джънгкук:
-Мамооо!!Техьонг:
-Добър ден.Те се усмихна на майката на Джънгкук.
Г-жа Чон:
-Какво стана? Джънгкук да не е направил отново някоя глупост и ти да си го взел във вас, а Техьонг?Техьонг:
-Не.. Нищо подобно.. Всъщност идвам за да ви съобщим нещо..Майката се усмихна вече предполагайки каква новина я очаква.
Г-жа Чон:
-Добре, влезте!Техьонг преплете пръстите си с тези на Джънгкук незабележимо и влязоха..
След това седнаха на дивана..
Техьонг:
-Това, което искахме да ти кажам е...Техьонг сложи ръка на бедрото на Джънгкук и леко го погали..
Техьонг:
- с Джънгкук официално сме заедно.Г-жа Чон се усмихна широко..
Г-жа Чон:
-Боже.. Сладури.. От кога очаквах този момент.. Много се радвам за вас!Техьонг:
-Бихме ли могли да съобщим и на.. Господин Чон?Г-жа Чон:
-Мисля, че той вече знае..Жената се изкиска сладко, забелязвайки мъжа ѝ, стоящ на стълбите, снимайки всичко..
Джънгкук:
-Тате, какво правиш там?Г-н Чон:
-О, не ми обръщайте внимание.. Просто си продължавайте така..
Аз ще си стоя тук и ще запечатвам момента..След това изтри третата си подред паднала сълза и отново насочи телефона си към новата двойка.
Г-жа Чон:
-Не мислите ли, че на този момент му е нужна целувка?Джънгкук погледна малко нервно към Техьонг..
Те му се усмихна топло, което смекчи по-малкия..
Докато се усети Джънгкук, устните им вече бяха прилепнали в нежна целувка изпълнена с любов..Майката на Кук не пропусна да пляска..
Г-н Чон:
-Боже.. Прекрасни сте!Obicham kotki.
Btw.... ВЕЧЕ СЪМ СИ В НАС!!!!!!!!!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Because I love you
Fanfic"Толкова много звезди на небето, а ти блестиш най- силно от всички" Tae-Top Jungkook-Bottom Наслаждавайте се