13

379 30 11
                                    

Джънгкук лежеше на леглото без тениска, а кожата по врата му беше мокра и лилава от езика на Шуга..
Кръвта на Техьонг кипна.. Усещаше, че ще избухне и ще изплаши малкия, но се опитваше да се сдържи.. Хвана Джънгкук силно за китката, от което малкия изохка.. Техьонг го изведе от къщата без дори да му пука, че малкия е полу гол..
Джънгкук говореше нещо, но мислите на Техьонг бяха само и единствено над това какво са правили с Юнги..
Изведнъж Джънгкук спря и Техьонг се обърна..
Малкия плачеше силно...
Техьонг не обърна никакво внимание..
Вкара го в колата си и тръгна към къщата си с малкия.

~~~

Техьонг тръшна Джънгкук на леглото и започна да му крещи..

Техьонг:
-КАК МОЖА??? ПОЗНАВАШ ЛИ ИЗОБЩО ТОЗИ ТИП, А??

Джънгкук трепереше и едвам гледаше Техьонг в очите..

Техьонг:
-ОСЪДЕН Е ДВА ПЪТИ ЗА ИЗНАСИЛВАНЕ НА НЕПЪЛНОЛЕТНИ!! И ТИ КАКВО ПРАВИШ С НЕГО????

Джънгкук:
-Х-хьонг...

Техьонг:
-ИЗОБЩО НЕ МИ КАЗВАЙ ХЬОНГ!
ИСКАШ НЯКОЙ ДА ТЕ ИЗЧУКА ЛИ?? ТОВА ЛИ ИСКАШ? ТОЛКОВА ЛИ СИ ЗАГОРЯЛ ВЕЧЕ???

Джънгкук:
-Не.. Аз.. Просто..

Техьонг:
-Имаш ли си на идея каква болка можеше да ти причини той по дяволите?????

Джънгкук:
-Аз.. Не..

Техьонг:
-Боже, Джънгкук.... Караш ме да се вбесявам!!!

Джънгкук:
- М-моля те.. Не ми в-викай..

Техьонг:
-КАК ДА НЕ ТИ ВИКАМ?? АКО ИСКАШЕ НЯКОЙ ДА ТЕ ИЗЧУКА, ТОГАВА И АЗ МОГА.. ТОВА ЛИ ИСКАШ??

Техьонг обкрачи Джънгкук и го погледна в очите, силно стискайки китката му.

Джънгкук:
-Моля те хьонг.. Не искам нищо!

Техьонг:
-Така ли?? Тогава защо беше готов да пуснеш на Юнги, а???

Джънгкук:
-Не знам, хьонг.. Не ми викай...

Джънгкук отново се разплака..
Техьонг изтри стичащата се сълза по бузата на по малкия и го остави да седне на леглото..

Техьонг:
-Извинявай, Куки... Просто.. Грижа ме е за теб и не искам да страдаш по някакъв начин.. А точно това щеше да направи Юнги.. Да ти причини болка и след това да те изостави.. Аз.. Просто не искам това да става.

Джънгкук:
-Няма нищо... Постъпих глупаво..

Джънгкук прегърна Техьонг и леко го целуна по бузата..

Джънгкук:
-Нека вече да не се караме..

Техьонг:
-Добре, Куки.. И на мен не ми харесва.


Ей ся кажи, че не Прая хубави снимки

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ей ся кажи, че не Прая хубави снимки

*ебавам се..не мога да снимам хубаво😂💓🤣*

Because I love youOnde histórias criam vida. Descubra agora