Техьонг внимателно поÑтави Джънгкук върху меките завивки.
След това го обкрачи.
Джънгкук погледна към вицепÑа на Техьонг..
Изкоши Ñе и го погали продължително.
Техьонг използва момента докато Кук беше Ñ Ð½Ð°ÐºÐ»Ð¾Ð½ÐµÐ½Ð° глава и зашари Ñ ÑƒÑтните Ñи по врата на Джънгкук.
Това беше ново Ñ Ñ‡ÑƒÐ²Ñтво за по-малкиÑ.. Ðе знаеше какво точно изпитва. Беше му хубаво. Затвори очи и продължи да гали ръката на хьонга Ñи.
УÑети, когато по-Ð³Ð¾Ð»ÐµÐ¼Ð¸Ñ Ð·Ð°Ð¿Ð¾Ñ‡Ð½Ð° да Ñмуче кожата му и леко изÑтена.. След като чу ÑобÑÑ‚Ð²ÐµÐ½Ð¸Ñ Ñи Ñтон прехапа уÑтна за да не Ñе издава повече..Техьонг:
-Ðе Ñе притеÑнÑвай.Техьонг повдигна глава и започна да Ñе доближава към лицето на по-малкиÑ.
Секунди Ñлед това езиците им играха ÑтраÑтна битката за надмощие, в коÑто Техьонг победи.
Погали коÑата на Джънгкук и Ñлезе надолу. Започна да оÑÑ‚Ð°Ð²Ñ Ñмучки по гърдите на по-малкиÑ.    Â
Загледа Ñе в зърната на Кук и изкушението надделÑ..
Техьонг започна да овърта езиче около зърното му.
Джънгкук изÑтена неÑъзнателно и мина Ñ Ð¿Ñ€ÑŠÑти по коÑата на Техьонг..
След малко Те погледна към Джънгкук..Техьонг:
-Може ли..Те хвана ÐºÑ€Ð°Ñ Ð½Ð° хавлиÑта на Джънгкук..
Джънгкук:
-Ðз...Техьонг:
-ÐÑма как да Ñтане иначе, зайче.. Ðе Ñе Ñрамувай.Джънгкук:
-До..Добре.Техьонг Ñ Ð´Ñ€ÑŠÐ¿Ð½Ð° внимателно и Ñ Ð·Ð°Ñ…Ð²ÑŠÑ€Ð»Ð¸ извън леглото.
След това погледна отново към Джънгкук..Джънгкук:
-Хьонг.. Б-боли ме.Техьонг:
-Ще го оправим, Куки.Те обви члена на Кук Ñ Ñ€ÑŠÐºÐ° и облиза главичката.
Кук трепна от допира на Техьонг... ХареÑваше му.
Те не Ñе поколеба и пое цÑлата му дължина.
Джънгкук изÑтена гърлено и прехапа уÑтна, ÑтиÑкайки завивката под Ñебе Ñи..
Техьонг започна да движи бързо главата Ñи, поемайки вÑе повече от дължината на по-малкиÑ.
Джънгкук преплете пръÑти в коÑата му и започна да го оправлÑва..
След нÑколко минути Джънгкук изÑтена Ñилно и Ñвърши в уÑтата на Техьонг..
Те го Ñе изправи и преглътна вÑичко..
Джънгкук го погледна заÑрамено.Техьонг:
-ВкуÑен Ñи.Джънгкук:
-То-това ли беше..?Техьонг:
-Ðе, зайче..Техьонг отново Ñе качи върху Джънгкук.
Техьонг:
-Ти ли ще ми махнеш хавлиÑта?
KAMU SEDANG MEMBACA
Because I love you
Fiksi Penggemar"Толкова много звезди на небето, а ти блестиш най- силно от всички" Tae-Top Jungkook-Bottom Наслаждавайте се