Leyla : Alarma stupida.Nu mai suna nu am nici un chef de scoala si de munca azi.
Dar ce sa fac . Ma trezesc de la 5 dimineata ca sa termin treaba prin casa si ca sa fiu gata de scoala.
Astazi este prima mea zi in clasa a-11-a.
Termin de facut treaba si ma duc la mine in camera unde fac un dus si ma imbrac asa 👇Sunt in Londra, e frig toamna n-am ce face ma imbrac gros.
Si am plecat spre scoala.
Asteptam ca dom' director sa isi termine discursul lui cel lung .
Si se pare ca din tot discursul lui aud doar parte in care spune ca elevi de clasa a -11-a vor sta in aceeasi clasa cu cei de a-12-a. Deoarece suntem foarte putini.
Pana la urma intram in clasa .
Se suna si intra profesoara doar ca nu e singura se pare ca este urmata de inca doi baieti si o fata .
Eu ma-m asezat in ultima banca .
Da sa revenim se pare ca diriginta are de cand sa ne vorbeasca.
Diriga: Buna ziua , e sunt noi elevi de clasa a-12-a ,va rog sa luati loc in banca.
Fata vine langa mine .
Fata: Hei , eu sunt Alice . Tu cum te numesti?
Eu: Leyla .
Alice nu mai spune nimic si se rezuma la un zambet.
Dar ceva e totusi ciudat lupoaica mea se agita intr-una .
"De ce te tot agiti?
Il simt.
Pe cine simti ?
Pe sufletul nostru pereche "
Si cu asta termin dialogul cu lupoaica mea interioara.
Ora s-a terminat iar eu am mers la dulap ca sa-mi las cartile si dupa sa-i arat scoala lui Alice.
Eu:Ii sti pe cei lalti doi baieti cu care ai intrat in clasa?
Alice :Da , cel blond cu ochii caprui e Adam asa zis fratele meu si celalat este Alex iubitul meu. Da si uite chiar acolo .
Hei baieti!
Baieti: Hei!
Pana sa treaca ma uit fix in ochi lui Adam si mi-am dat seama ca e Alpha Suprem si ce sa mai vezi si sufletul meu pereche. Clipesc repede ,dar degeaba cred ca mi-a observat deja ochi mov.
Dar nici o reactie a continuat sa mearga.
Dintr-o data Alice ma trage de mana pana afara .
Alice: Nu pot sa cred! Esti sufletul pereche al lui fratimiu . A , da , si nu-l lua in serios stie si el ca are nevoie de tine .
Eu :Ok.
Alice : Ce-ai zice ca dupa scoala sa vii la noi in haita?
Eu : Scuze ,nu pot , lucrez.
Alice : Tu lucrezi?
Eu:Da ,de ce , e vreo problema ?
Alice: Nu dar parinti tai nu lucreaza?
Eu : Nu am parinti sunt adoptata ,iar tatal meu adoptiv ma obliga sa lucrez si sa mai fac si toata treaba din casa.
Alice: Imi pare rau. Nu trebuia sa intreb .
Eu: Nu-i nimic. Mergem.
Alice : Da! Haide!
Dupa ce se termina orele ma duc acasa unde ma schimb in tiunuta mea de ospatar.👇Sunt ospatar la o cafenea . Imi iau un paltou roz peste si in picioare o pereche de pantofi negri cu toc cui . Parul mil prind intr-o coada de cal .Nu ma machez . Si am plecat .
Cand ajung acolo deja imi dau paltonul jos si toti baieti de acolo nu isi mai i-au privirea de la mine .
Si incep sa i-au comenzile .Sper ca va placut.
Doriti sa continui cartea ?
La medie medalionul lui Leyla.
CITEȘTI
Alpha suprem si Luna
WerewolfLeyla Fiica de Alpha .O fata blanda, sensibila , dar cand e calcata in picioare i-a atitudine. Parintii ucisi intr-o lupta cu o alta haita . Crede ca nu a mai traieste nimeni din familia ei dar se inseala. Alex Fiu de Alpha .Acum Beta-ul lui Alpha...