Capitolul 22

536 17 0
                                    

Leyla
Ma trezesc de dimineata cu bratul lui Adam inconjurat de talia mea.
Ii dau bratul incet la o parte , dar camd sa ma dau jos din pat sunt prinsa de mana si trasa inapoi in pat doar ca de data asta nucad pe pad si peste Adam . Care se pare ca era treaz.
Adam:Unde te grabesti asa repede fara sa imi dai un sarut ?
Eu: La baie . Ii spun dupa ii dau un scurt sarut pe buze si imi da drumul .
Intru in baie unde fac un dus , ma spal pe dinti si ma imbrac in 👇

Aleg ca astazi sa nu ma duc la scoala si sa stau cu Adam acasa pentru ca nu am de gand sa il las nici pe el sa plece la scoala cu toate vanataile pe care le are

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aleg ca astazi sa nu ma duc la scoala si sa stau cu Adam acasa pentru ca nu am de gand sa il las nici pe el sa plece la scoala cu toate vanataile pe care le are .
Ies din baie si ma duc langa Adam inapoi pe pat .
Eu: Astazi noi doi nu o sa mergem la liceu.
Adam:De ce ?
Eu: Pentru ca tu esti ranit si eu nu vreau sa te las singur acasa .
Adam: Nu ie adevarat , pot sa merg la scoala , nu sunt ranit grav , spune si incearca sa se ridice dar nu reuseste ca se tranteste din nou pe pat din cauza dureri , poate e  mai bine sa raman acasa . Imi da dreptate mie intr-un final.
Eu : Ma duc sa iti facceva de mancare .
Adam: Dar......... Nu il las sa termine propozitia pentru ca deja eu inchid usa .
Ma duc la bucatarie unde ii pregatesc dou oua ochiuri .
Ma duc inapoi in camera cu mancarea pentru Adam si il pun sa manance dar acesta nu vrea .
Eu : Bine daca nu vrei sa mananci , nai decat , dar te acertizez daca nu mananci sar putea sa te resping , asa ca ai grija .
Adam: Stai calma , nu ma respinge , o sa mananc .
Apoi se aseaza in fund pe pat cu ajutorul meu bine inteles , ii dau farfuria si incepe sa manance .
Dupa ce mananca ii iau farfuria si ma duc la bucatarie unde spal farfuria si o pun la loc .
Ma duc inapoi sus si il vad pe Adam cu ochi inchisi .
Cred ca vrea sa doarma .
Ma duc langa el in pat si il iau in brate . Adam la randul lui ma ia si el in brate si adormim .




Scuze pentru greselile gramatice ,si apropo la media melodia Tel my mama - Christina Grimme

Alpha suprem si Luna Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum