Capitolul 21

574 16 0
                                    

Adam
Au trecut zilele de liceu si acum este sambata dimineata . Mam trezit mai devrem asa ca am decis sa ma duc sa fac un dus si sa ma schimb asa👇

Cobor in bucatarie unde manac repede un bol cu cereale de lapte si ma duc sa ma uir la televizor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor in bucatarie unde manac repede un bol cu cereale de lapte si ma duc sa ma uir la televizor .
Dupa mult timp de uitat la televizor aud un tipat ce vine de la mine si Leyla din camera , si se pare ca tipatul i-a trezit si pe cei lalti doi .
Ma ridic de pe canapea si ma indrept in fuga spre camera cu ceilelti doi dupa mine . In camera nu era urma de Leyla , dar  a fost lasat un bilet pe pat. Ma indrept repede spre pat si iau biletul incepand sa citesc cu voce tare .
            "Daca vrei sa o mai vezi pe scumpa ta Leyla va trebui sa te predai si sa devi sclavul meu pentru todeauna . Ai timp pana maine seara la miezul nopti  .
                                      Semnat , cel mai
                                     mare dusman al                                                   
                                      tau"

Dupa ce  citesc le cere lui Alice si lui Alex sa iasa din camera . Au iesit din camera dupa cum leam spus, au inchis si usa dupa ei . Si dupa de nervi am inceput sa sparg si sa daram tot ce era in camera ajungand sa stau in pat plangand , deoarece nu stiu ce sa fac ca so o recuperez pe Leyla , nu stiu cum sa-mi recuperez micul meu ingeras .
.......................................................................
Nu am dormit deloc , iar acum sunt in masina conducand spre centru paduri pentru a ma intalni cu asa zisul meu dusman .
Ajung in centrul paduri unde il ved pe Erik cum ma asteapta . Cobor din masina si ma indrept spre el .
E(erik): Se pare ca te-ai gandit pana la urma sa apari , imi pare rau , dar nu mai am fata .
Eu: Cum adica nu o mai ai ?
Spun nervos .
E:Vreau sa spun ca a scapat mai devreme cu , cate ore au trecut decand a fugit ? Isi intreaba unul din prieteni lui idioti .
X : A trecut doar jumatate de ora in timp ce toti dormeam .
E: Si tie cat ti-a luat sa ajungi aici , cam doua ore nu-i asa?
Spune eu deja fiind nervos , dar linistit ca iubita mea a scapat .
Dintr-o data ma ataca fara avertizment , dar nu il pot lovi din cauza ca eram imobilizat de cei doi prieteni ai lui si fiind ca faptul ca nu am dormit isi lasa amprenta . Insa de nicaieri apare o lupoaica si ce trei sunt azavarliti pe partea cealalta a paduri si deja imi dau seama dupa inaltimea lupoaicei si ochi ca este Leyla .
Isi reia forma de om fiind inca in pijamale si se indreapte spre mine care eram intins pe iarba din cauza loviturilor primite . Nu spune nimic si ma ajuta sa ma ridic apoi mergem la masina .
Se urca si ea pe scaunul pasagerului eu fiind la volan , chiar daca sunt ranit tot trebuie sa conduc chiar daca Leyla nu ma lasa .
O vad ca isi intoarce capul spre geam si observ ca incep sa ii curga lacrimi din ochi aceia frumosi pe care ii are . O intorc cu fata spre mine stergand-ui lacrimile si luando in brate pupand-o usor pe frunte apoi pornind spre casa .
Am ajuns acasa , dar toti dorm deja , ma duc alaturi de Leyla in camera  noastra . Ma asej pe marginea patului in sezut si , apoi o vad pe Leyla cum se duce la baie si se intoarce cu trusa de prim ajutor . Se ajeaza langa mine si inepe sa imi tamponeze buza care era sparta , ma uit in ochi ei intens in timp ce imi pune un plasture langa ochi .
Dupa ce termina cu fata  vrea sa spuna ceva , dar se opreste pentru asi calcula propozitia .
Leyla: Ai fost lovit si in abdomen ? Intreaba cu vocea ei ca a unui inger .
Eu:Da ! Ii raspund .
Leyla: Ai putea sa ............ am.......sa ..iti dai tricoul jos pentru a .... O intrerupt deja vazand ca sa inrosit toata in obraji .
Eu: Da , pot sa imi dau tricoul jos .
Imi dau tricoul jos si ma asez pe spate in pat si ovad pe iubita mea cum  iese din camera si peste cateva minute se intoarce cu o punga de gheata care sa imi amelorieze vanataia ce o am pe abdomen . Imi pune punga cu gheata pe abdomen si apoi se aseaza i pat langa mine dandu-mi un scurt sarut pe obraz .










Am revenit cu un nou capitol .
Imi pare rau ca nu am postat de mult , dar am scris si la cealalta carte pe care am inceput-o fiind ca pentru aceasta nu am mai avut idei . Sper ca va placut si acest capitol .
 

Alpha suprem si Luna Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum