Adam :
O vad pe Leyla cum iese din baie imbracata in pijamalele pe care sormea i le-a facut cadou. Arata absolut minunat.
Eu: Hai in pat.
Leyla : Bine dar tu dormi pe partea ta de pat si eu pe a mea . Sa inteles?
Eu: O haide suntem suflete pereche .
Leyla: Si ce daca ?
Eu: Cum adica si ce daca? Vreau sa dorm cu tine in bratele mele . Chiar nu se poate asta ?
Leyla : Bine doar daca promiti sa nu faci nimic inafara de a ma tine in brate . Sa inteles?
Eu : Sa inteles, sefa . Acum treci incoace.
Ma ridic din bat si o i-au stil mireasa . O pun pe pat dupa ma urc si eu si o i-au in brate.
Am adormit imbratisati .Si pot spune ca e o mare realizare avand faptul ca ea este foarte incapatanata.
....................................................
De dimineata o simt pe Leyla cum se agita incercand sa iasa din imbratisarea mea .
Eu:Unde vrei sa pleci? Mai stai putin in pat cu mine .
Leyla: Ma duc la baie si nu se discuta.
Eu : Haide mai stai in pat ca e abia dimineata .
Leyla : Abia dimineata ! Daca la tine ora 13:38 e dimineata atunci da e dimineata .
Cand aud asta sar ca ars din pat .
Eu:Cat e ceasul?
Leyla: 13:38 . Si apropo eu sunt prima la baie .
Normal ce ea e prima la cat e de incapatanata . E, dar asta nu conteaza atat timp cat o iubesc . Dupa ce o privesc pe iubita mea ( da asa o sa-i spun de acum in colo) inchizand usa de la baie ma duc si eu la sifonier unde ma imbrac asa 👇Dupa ce ma imbrac o observ pe iubita mea imbracata in niste haine super sexy. 👇
Mi se pare mie sau ia vrea sa ma excite si pe deoparte sa ma mai faca si gelos , adica va dati si voi seama toti baieti o sa intoarca capul dupa ea si eu chiar nu suport acest lucru.
Eu: Tu vrei sa ma bagi in pamant? In momentul asta te duci si te schimbi in alte haine .
Leyla : De ce ?
Eu: Pentru ca baieti o sa intoarca capul dupa tine cand o sa treci pe langa ei .
Leyla : Esti gelos?
Eu: Ba nu sunt gelos.
Leyla : Ba da esti gelos .
Eu : Ba nu sunt gelos.
Leyla: Gelos,gelos ,gelos,gelos,gelos,gelos.
Eu:Taci odata .
Leyla : Doar daca ma lasi sa stau cum sunt imbracata acuma ca altfel o sa te sacai toata ziua la cap.
Eu: Bine, cedez ,te las . Si apropo unde te duci tu azi ca e sambata ?
Leyla: Ti-am cerut eu sa-mi spui in ce zi suntem azi ? Nu! Si ma duc cu alice la cumparaturi .
Eu:Nu pot veni si eu ?
Leyla: Nu e o sesiune de cumparaturi intre fete pentru ca maine am vrea sa mergem la parcul acvatic .
Eu : A , deci va duceti sa cumparati costume de baie .
Leyla : Si ce?
Eu: Nu te voi lasa sa mergi la parcul acvatic.....
Leyla: De ce?
Eu: Asteapta sa termin . Nu te voi lasa la parcul acvatic daca nu vin si eucu Alex .
Leyla: S-a facut doar daca nu te iei de toti baieti care isi intorc capul dupa fundul meu.
Eu: Dar.....
Leyla: Comentezi ? Bine stunci nu mai mergi .
Eu: S-a facut . Spun cu maxilarul inclestat.
Da , am terminat discutia si acum am devenit soferul fetelor , trebuie sa le duc la nu stiu ce mol preferat.
Leyla: Aici este. Multumim Adam !
Eu : Leyla , dar nu crezi ca merit si eu un sarut un schimb.
O vad pe iubita mea cum isi da ochi pe ste cap si se aproprie de mine ca sa ma sarute. Fara nici-o ezitare o prind tracand-o intr-un sarut pasional . De abea dupa cateva minute ma opresc din a o saruta . Ea se indeparteaza alaturi de Alice spre mol si direct spre casa .
Eu: Alex, Alex ,Alex nu te strig de trei ori .
Alex : Ce te-a apucat de tipi dupa mine?
Eu: Azi mergem la mol .
Alex: De ce?
Eu: Pentru ca vom merge maine cu fetele la parcul acvatic.
Alex: Si ele stiu asta ?
Eu: Da , normal ,doar ele au venit cu ideea .
Alex: Bun si noi de ce trebuie sa mergem la mol .
Eu: Esti idiot ? Trebuie sa mergem sa ne cumparam costume de baie idiotule .
Alex: Ai dreptate , pai hai sa mergem.
Ne urcam in masina unde mergem spre alt mol fata de cel in care s-au dus fetele . Coboram din masina si mergem la un magazin de costume de baie pentru barbati de unde ne cumparam
Costumul de baie
Eu:
Alex:
Si pornim spre casa . Ma intreb oare cate si-au cumparat fetele.
Ajungem acasa dar ele inca nu au venit . Tipic .Alice cand se duce in mol ii i-a vreo 5 ore sa aleaga hainele, sa umble prin toate magazinele plus ca ne mai foloseste pe mine si pe Alex ca cuiere pentru toate pungile ei pline cu haine .Sper ca va placut acest capitol .
CITEȘTI
Alpha suprem si Luna
WeerwolfLeyla Fiica de Alpha .O fata blanda, sensibila , dar cand e calcata in picioare i-a atitudine. Parintii ucisi intr-o lupta cu o alta haita . Crede ca nu a mai traieste nimeni din familia ei dar se inseala. Alex Fiu de Alpha .Acum Beta-ul lui Alpha...