Capitolul 17

635 20 0
                                    

Adam:
O vad pe Leyla cum e imbracata si deja imi fac filme in cap cum baieti o sa incerce sa o abordeze sau o sa-si intoarca capul dupa fundul ei .
Ma trezesc din minte cu vocea lui Leyla care spune :
Leyla: Sunteti , gata ? Putem merge?
Alex: Da !Haide!
O vad ca vine spre mine si eu o apuc de talie . Alice sa dus cu Alex in masina ,iar eu ma duc cu Leyla in masina mea pentru a porni spre club .
In timp spre club a fost liniste in masina . Doar cate un mic sarut pe care il dadeam eu lui Leyla cand asteptam la vre un semafor .
Am ajuns la club si ii vedem pe Alice si Alex la o masa , o iau pe Leyla de talie si pornim spre ei .
Ajunsi la masa vine un ospatar care mi se pare mie sau ii face ochii dulci iubitei mele cu acel zambet care pa re inocent dar nu e . Bine , sa trecem, Leyla si-a comandat un pahar de vin , Alex si cu mine ne-am luat doar cate un energizant , pentru ca trebuie sa le conducem masina, iar Alice si-a luat o sticla de bere .
Intr-o parte a clubului erau mai multe persoane care dansau .
O vad pe Leyla cum se ridica in picioare cu Alice dupa ea si se duc spre acel loc unde mai multe persoane danseaza .
Dupa un scurt timp imi intorc capul si vad ca un tip danseaza cu iubita mea , asta ne se va intampla e luata . Imi spun in gand .
Ma duc spre Leyla si il intorc pe tip cu fata spre mine , vad ca Leyla nu are nici o problema continuand sa danseze ii spun tipului ca e luata si pleaca imediat , da miam cam facut o reputatie de bead boys pe aici , in  fine , sa revenim , o vad pe Leyla cum se intoarce si se uita la mine cu o fata intrebatoare
Eu: Ce ?
Leyla: Esti gelos ?
Ma intreba , sunt gelos sau am fost gelos cand tipul ala dans cu Leyla  , dar nu vreau ca ea sa stie asta .
Eu: Nu sunt gelos , stai calma .
Leyla: Ba esti gelos !
Eu: Nu sunt gelos !
Leyla: Gelos , gelos , gelos , gelos , gelo.....
No mai las sa continue si ii pun mana la gura dupa care ii spun :
Eu: Bine sunt gelos , acum faci liniste ?
O vad ca da afirmativ din cap asa ca îi las mana jos de la gura si o trag spre mine lipind-o de piptul meu . Se indepartea-za putin de mine si incepe sa danseze pe ritmul muzici.
...........................................................
Dupa ce am dansat toata noapte mergem si noi spre masini pentru a merge acasa . Ii deschid usa lui Leyla si o inchid , dau roata la masina si ma duc spre volan . Pornesc masina si simt cum cineva îsi pune capul pe umarul meu , ma intorc si o vad pe iubita mea care tocmai ce a adormit .
Pe tot parcursul drumului Leyla a dormit pe umarul meu ceea ce mie mia placut .
Am luat-o in brate ducand-o la noi in camera , se pare ca eu cu Leyla am ajuns primi de data asta . Imi dau jacheta jos si tricoul si imi iau o pereche de pantaloni scurti pe mine .
Ma pun in pat luand-o pe Leyla in brate .

Alpha suprem si Luna Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum