Adam:
Ma trezesc si ma uit la micul meu ingeras sa vad daca ssa trezit , nu, se pare ca inca doarme . Asa ca decid sa ma duc la baie .
Fac un dus , dar nu apuc sa ma usuc cu prosopul , caci observ parul meu csre acup e verde ca frunzele copacilor.
Imi iau repede opereche de pantaloni scurti pe mine , care ii aveam in baie .
Ies din baie nervos si o vad pe iubita mea cum incepe sa rada necontrolat si se ascunde dupa patura .
Eu: O sa vezi ce-ti fac!
Fara sa ma mai gandesc ii dau patura dupa ea si incep sa o gadil .
Ma roaga intr-una sa ma opresc , o mai gadil putin dupa car ma opresc si ma duc la baie incercand sa scot vopseaua asta verde din parul meu. Pana la urma reusesc , asa ca ma decid sa ma imbrac asa👇Deoarece astazi vreau sa ma tuc la antrenament cu toti tineri din haita . Decand sunt la liceul acela de oameni , miam neglijat prea mult haita .
Ma duc in bucatarie de unde iau un mar si o vad pe Leyla , care nu sa sinchisit sa se schimbe de pijamale .
Daca as luau cu mine la antrenamente ?
Adica, ar trebui si eu sa vad cat de puternica e , nu-i asa ?
Eu: Iubito , treci si schimbate !
Leyla:De ce?
Eu: Pentru ca vei merge cu mine la antrebamente sa vad cata agilitate si forta ai.
Leyla: Bine ma duc acum
Leyla
Dupa ce stau de vorba cu " minunatul meu iubit" , ma duc in camera noastra .
Intr-u la baie unde fac un dus scurt si ma imbrac asa 👇Imi prind parul intr-o coada de cal si plec spre zona de antrenament. Unde il ved pe Adam vorbit cu cativa baieti tineri din haita .
Ma duc spre el si imi pun o mana pe umarul lui , semnaland-umi prezenta.
Adam isi intoarce gatul spre mine .
Apoi ne spune sa facem zece ture , cinci ture sub forma de om si cinci sub forma de lup.
Ajung in fata tuturor si ma decid sa ma transform in llup , astfel terminand prima cele zece ture , il vad pe Adam cu ajunge sub forma de lup , apoi transformandu-se in forma lui de om ( ramane cu hainele pe el ) . Ii vad fata uimita , vazandu-ma prima ajunsa , ba chiar inaintea lui .
CITEȘTI
Alpha suprem si Luna
WerewolfLeyla Fiica de Alpha .O fata blanda, sensibila , dar cand e calcata in picioare i-a atitudine. Parintii ucisi intr-o lupta cu o alta haita . Crede ca nu a mai traieste nimeni din familia ei dar se inseala. Alex Fiu de Alpha .Acum Beta-ul lui Alpha...