Capitolul 10

847 26 0
                                    

Adam:
Se pare ca iubita mea ia zis-o bine lui Larisa.
Restul orelor trec foarte rpede mai ales ca nu am fost atent la nici una din ele . Gandul mi-a tot sta la Leyla .
Acum o astept pe Leyla sa iasa din liceu.
A vad cum iese pe usa liceului stand de vorba cu Alice , termina conversatia si vine spre mine .
Nu imi spune nimic si pur si simplu intra in masina .
Intru si eu la volan si ma uit la ea bservand ca are o urma de palma pe odrazul stang . Imi pun mana pe obrazul ei si vad ca se intoarce cu fata spre mine .
Eu: Ce sa intamplat ?
Leyla: Nimic .
Eu: Nu prea cred dupa obrazul tau care are o urma de palma . Iubito , ce sa intamplat .
Leyla isi pune mana peste mana mea care este inca pusa pe orazul ei  si imi spune :
Leyla: Larisa ma lovit spunandu-mi ca sunt o curva si sa nu ma mai apropri de tine deoarece esti doar al ei .
Eu: O omor !
Leyla: Adam, nu , las-o impace .
Eu: Dar ,......
Leyla: Adam , tot ce conteaza e ca ma iubesti , nu-i asa?
Eu: Asa e , dar tot o sa plateasca pentr-u ce ti-a facut !
Leyla: Adam !
Eu: Bine , acum sa mergem acasa .
O sarut scurt pe buze si pornesc spre casa .
........................................................
Ajuns acasa ma schimb in ce va mai lejer asta consta itr-un tricou gasit la nimereala prin dulap de culoare alb simplu si o pereche de pantaloni de trening negrii.
Dupa ce ma schimb cobor jos la bucatarie unde miroase excelent de bine .
Se pare ca am surprins-o pe iubita mea in timp ce face mancare . Ma duc pe la spatele ei si o iau in brate .
Eu: Ce gatesti acolo?
Leyla: Pui cu legume la cuptor .
Eu: Suna delicios ! Dar sti ce e mai delicios ?
Leyla: Nu !
Eu: Buzele tale.
O intorc cu fata spre mine incepand sa o sarut pasional , isi incolaceste bratele dupa gatul meu . Fara sa-mi dau seama o apuc de picioare si o urc pe blatul din bucatarie bucurandu-ma de gustul dulce al buzelor ei . Din lipsa de aer ne despartim din sarut .

Alpha suprem si Luna Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum