Adam:
Nu-i mai spun nimica si o las in pace .
Nu inteleg doar i-am pus mana pe picior ce ra.., acuma imi dau seama , nu este obisnuita cu afectiunea , imi dau seama ca este o fire care vrea sa para puternica pe exterior dar in interior este o fire foarte sensibila . Astazi a fost prima oara cand am vazut-o plangand si mi sa rupt inima in doua cu fiecare lacrima care ii curgea pe obrajii ei rozali.
Leyla:Imi pare rau ca am reactionat asa , dar nu sunt obisnuita ca cineva sa imi ofere atentie .
Ii citesc tristetea pe fata cand isi cere iertare , deoarece s-a infuriat cand am pus mana pe piciorul ei sau , ma rog , i-am oferit o mica atentie pe care o merita .
Eu: Nu-i nimic , de inteleg.
Vad un loc gol unde parchez masina si pe o Leyla nedumerita care se uita la mine.
Leyla: De ce ai oprit masina?
Eu : Ca sa nu fac accident.
Leyla:Si de ce ma rog ai face accident ?
Eu: De asta.
Atata ii mai spun ca imi desfac centura de siguranta si o trag intr-un sarut lung si pasional , ii cer permisiunea de a intra in gura , dar nu mi-o da asa ca o musc de buza inferioara , ea ingnind , profit de acest lucru si imi patrund limba in gura ei nelasand nici un coltisor neexplorat , acum limbile noastre ducand un razboi intre cine predomina , eu castigandul ,dar din cauza aerului ne dislipim din zarut si imi unesc fruntea cu a ei ,respirand amandoi secatuit .
Eu: Cred ca acum putem pleca .
Ii spun in timp ce imi pun inapoi centura de siguranta si pornind masina . Ma uit la Leyla care era mai rosie ca un rac dupa acel sarut pasional intre noi . Observa ca ma uit la ea si isi intoarce capul repede spre geam .
Eu: Esti foarte frumoasa cand rojesti .
Si cu astea fiind zise am ajuns la piscina unde , se pare ca Alex si Alice au ajuns inaintea noastra , imi dau tricoul jos in timp ce si Leyla isi da rochia stil tricou jos ramanand intr-un costum de baie superb .
O iau pe sus si o arunc in piscina , iese foarte nervoasa din apa si vine spre mine . Incep sa o iau la fuga cu micul ingeras in urmele mele.
.........................................................
Dupa ce am stat cam patru ore la parcul acvativ, ne-am decis sa plecam fiind ora 14:30 . Ne-am intors cum am si venit eu cu Leyla si Alex cu Alice .
Acum suntem in bucatarie unde scumpa mea Leyla ne pregateste cartofi prajiti .
Alice : Dupa ce mancam vreti sa ne uitam la un film ?
Eu si Alex: Da , de ce nu? Dar , ce film sa alegem ?
Leylasi Alice: Romantic .
Eu : Mai bine eu cu Alex pregatim filmul si voi faceti popcornul . S-a facut .
Fetele: Sa facut !
Dupa ce mancam eu si cu Alex mergem in sufragerie unde ne decidem sa ne uitam la un film de groaza , adica la filmul The Nun .
Fetele intra si ele in sufragerie cu doua boluri pline cu popcorn pe care le aseaz pe masuta din fata plasmei.
Alice : Si, ce film ati ales ?
Alex: The Nun.
Leyla : Eu nu ma uit la filme de groaza . Sa va fie clar .
Eu: Stai calma iubito te tin eu in brate ca sa nu-ti fie frica .
Leyla: Nici gand !
Eu: Ba da te vei uita ca altfel .........
Leyla: Ca altfel ce ?
Eu : Ca altfel te voi pedepsi .
Leyla: Si cum ai de gand sa ma pedepsesti?
Eu: Am de gand sa te pedepsesc in pat .
Leyla: Bine , ati gastigat , ne uitam la The Nun .
Fara sa mai astept o iau pe Leyla in brete si ma duc cu ia pe canapea . Dau drumul la film .
Pe parcursul filmului , bine filmelor , deoarece am ales sa vedem mai multe filme tot de groaza , Leyla sa ascuns in pieptul meu de frica .
Alex : Gata asta a fost ultimul film , ca este deja ora 22:46 .
Eu: Ai dreptate . Eu o iau pe Leyla si ma duc in cemera .
O iau pe Leyla in brate deoarece nu vreq sa imi dea drumul . Se pare ca filmele acelea au speriato prea mult . Dar acesta este un avantaj pentr-u mine , fiind ca o sa doarma toata noaptea in bratele mele .
O las pe Leyla pe pat pentru ca a adormit si imi dau tricoul jos . Poate ca nu am dormit pana acum cu tricol jos , dar fara tricou ma simt mai bine sa darm .
Ma pun langa iubita mea cu fata la ea dar se pare ca ea sta cu spatele .
Asa ca o trag spre mine si o lipesc de abdomenul meu . Ea ghemuinduse imediat la mine in brate.
CITEȘTI
Alpha suprem si Luna
Kurt AdamLeyla Fiica de Alpha .O fata blanda, sensibila , dar cand e calcata in picioare i-a atitudine. Parintii ucisi intr-o lupta cu o alta haita . Crede ca nu a mai traieste nimeni din familia ei dar se inseala. Alex Fiu de Alpha .Acum Beta-ul lui Alpha...