Leyla
Au trecut zilele de liceu si acum este din nou uchend . Sa va spun ce sa intamplat zilele astea . Ei , bine eu am stat cu Adam acasa primele doua zile si , apoi a mai stat el inca o zi si urmatoarea sa dus la liceu pentru ca sa simtit mai bine si vanataia ia trecut . Joi si vineri nu sa intamplat nimic important inafara de faptul ca cand am vrut sa ma duc la magazin joi , cand am iesit pe usa cei trei farsuori miau precatit o farsa asa ca cand am iesit pe usa a trebuit sa ma duc sa ma schimb de haine pentru ca mam trezit cu o galeata de ulei amestecat cu otet in cap si a trebuit sa fac 3 dusuri si 2 bai pentru a scoate mirosul .
Pun sa trecem in prezent , adica la ziua de azi care este sambata si am de gand sa ma razbun pentru ce miau facut cei trei . Ma trezesc cu o ora inaintea lor si incep sa pregatesc farsele .
Pentru Alice aleg sa o las sa scape mai usor asa ca imi iau marcarele permanente , bine care se pot spala de pe piele , dar foarte greu . Ma duc la Alice in camera unde ii fac o mustata cu marcarul , ii desenez sprancenele cu marckerul maro , ii desenez obraji cu marckerul roz si ii fac buzele cu cel rosu .
Ma duc le urma la Alex in camera si iau colorant punanduil lui in sampon si in gelul de dus .
Pe urma Adam care va primi cea mai mare farsa din lume . Aranjez ca cand se ridica din pat sa primeascaca o galeata cu apa in cap si in fata o placinta cu frisca . Pentru a nu crede ca am pus ceva la cale ma pun cu grija in pat si de cum ma pun in pat adam se trezeste si eu ma prefac repede ca dorm , vad cu coada ochiului ca se ridica pentru a se duce la baie , dar primeste o galeata cu apa si o placinta cu frisca in fata , se uita la mine si vede ca dorm asa ca decide sa mearga mai departe spre baie , ma ridic din pat si aranjez ca cand iese din baie sa se umple cu praf de scarpinat . Cand termin de pus la punct inca un plan si deja aud cum Alice sia descoperit minunatul picasso ce il avea pe fata , apoi il aud pe Alex cum tipa din toata puterea " Sa te ia dracu pe cel care mia pus colorant in sampon si in gelul de dus ". Si deja zambesc. Ma duc repede inapoi in pat si ma prefac ca dorm si aud cum usa de la baie se deschide , iar eu ma uit printre gene si vad cum Adam este acoperit cu praf de scarpinat .
Nu mi pasa cate probleme o sa am din cauza acestor farse ale mele . Isi fac toi trei cate un dus si se aduna in bucatarie , cred ca imi pregatesc vreo razbunare . Ii las sa faca o razbunare pe masura farselor mele si ma duc la baie unde fac un dus si ma imbrac in 👇Parul mi-l prind intr-un coc cu doua suvite lasate pe dinafara putin ondulate . La machiaj folosesc un fond de ten si putin rimel .
Ma duc in sufragerie unde ce trei stau cuminti pe canapea si se uita la televizor , merg si ma asez si eu langa ei . Na veau nici o reactie ma uit la ei si tip vazand ca in loc de cap toti au un sac cu nisip . Imi revin si imi dau seama ca e doar o farsa si nu mai bag in seama micile sosii ale prieteni , fratelui si iubitului meu . Deschid televizor , dar din el se aud niste tipete ingrozitoare ce ma fac si pe mine sa tip in timp ce pe televizor incepe sa se scurga un lichid rosu . In clipa urmatoare televizorul revine la normal si din spatele meu sar cei trei si tipa " sper ca iti place razbunarea noastra " , dupa ce ca am fost speriata destul mai si sar de dupa canapea si striga , ba , mai imi toarna si sange fals pe haine si trebuie sa ma duc sa ma schimb , iar .
Eu: Bravo voua , chiar ca ati reusit sa ma speriati si se pare ca nu voi mai dormi la noapte si acum trebuie sa ma mai si schimb .
Adam: Hai , nu fi asa , in plus o sa poti dormi la noapte ca o sa dormi cu mine si o sa te apar de toate cosmarurile pe care o sa le ai din cauza razbunari noastre , acum dute si schimbate . E tot ce mai aud pentru ca o si zbughesc spre camera pentru ami alege alte haine si a ma schimba . Intru in camera si ma duc la dulap luandumi alte haine si dupa intr-u in baie schimbanduma in👇
CITEȘTI
Alpha suprem si Luna
WerewolfLeyla Fiica de Alpha .O fata blanda, sensibila , dar cand e calcata in picioare i-a atitudine. Parintii ucisi intr-o lupta cu o alta haita . Crede ca nu a mai traieste nimeni din familia ei dar se inseala. Alex Fiu de Alpha .Acum Beta-ul lui Alpha...