Capitolul 2

1.2K 31 0
                                    

Adam:
E a 5 oara cand suna alarma .O inchid din nou si vreau sa ma pun ,iar la somn dar sunt trezit de sora mea "minunata"
Care tipa isteric la mine sa ma trezesc.
Alice: Adam ,trezestete odata, o sa intarziem in prima zi la noul liceu din cauza ta .
Eu:Acuma. Nu mai tipa atata ca ma surzesti.
Ma ridic din pat si o vad pe sormea cum iese din camera mea si inchide usa.
Imi fac un dus si ma imbrac repede cu ce am gasit prin sifonier👇

Ma duc jos unde o vad pe Alice alaturi de Beta-ul si cel mai bun prieten al meu Alex

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma duc jos unde o vad pe Alice alaturi de Beta-ul si cel mai bun prieten al meu Alex.
Da , sunt suflete pereche.
Alex trebuia sa devina viitorul Alpha al haitei Smhit dar haita a murit in lupta impreuna cu parinti si sora lui mai mica.
Tot ce i-a mai ramas este medalionul pe care il poarta tot timpul la gat .
El avand medalionul cu soarele iar soralui cu o luna .
Alex:Insfarsit te-ai trezit si tu.
Eu: Noroc cu Alice ca altfel nu ma mai trezeam eu.
Ne ducem la masina care trebuie sa ne duca la liceu .
Ajunsi la liceu o vad pe noua noastra diriginta care ne spune ca o sa invatam alaturi de clasa a-11-a .
Mergem in clasa alaturi de ea unde ne prezinta.
Ne asezam in banci .
Eu cu Alex ne-am asezat in ultima banca si Alice langa o fata tot in ultima banca.
Imi simt lupul cum se agita .
"Ce-ai de te tot agiti?
O simt.
Pe cine simti idiotule?
Pe sufletul nostru pereche.Si nu eu sunt idiotul si tu."
Se pare ca cineva din scoala asta este sufletul meu pereche.
In timp ce diriginta ne preda sau ma rog vorbeste fara oprire ,ma uit din nou la fata langa care s-a asezat Alice.
Observ cat e de frumoasa . Ochii e albastri in care te poti pierde , parul castaniu si formele ei minunate .O fac cu adevarat o zeita a frumuseti .
Ora se termina si ies pe hol .
In timp ce merg alaturi de Alex spre dulap o vad pe Alice cu ne saluta. O salutam si noi . Imi ridic privirea si ma uit in ochii acelei fete observ ca si ochii ei alaturi de ai mei se fac mov. Clipeste odata dar e prea tarziu deja i-am observat ochii.
Nu ma opresc si merg mai de parte , sper sa nu creada ca am respinso .
Dupa ore ma duc acasa . Dupa ce ma schimb cineva bate la usa .
Eu: Intra !
Alice: Eu si cu Alex mergem la o cafenea . Ai vrea si tu sa vi?
Eu:N-am altceva mai bun de facut , deci, da .
Ajunsi la cafenea vad cum toti baieti se uita spre o fata , dupa ce mai uit mai bine observ ca e colega de banca a lui Alice , care isi da paltonul roz pe care il avea pe ea si era imbracata in o uniforma de ospatar ,dar uniforma aceea era prea sexy.
Alice :Uit-o pe Leyla!
Eu : Cine-i Leyla ?
Alex: Da, cine-i Leyla ?
Alice :Colega mea de banca.
Eu: Si lucreaza aici ?
Alex: A orbit ?
Eu: Nu , de ce?
Alex:Are uniforma pe ea doar nu lucreaza la serviciile secrete imbracata in ospatarita?
Eu: Nu se stie niciodata.
Alice : A patit ceva la cap decand ai aflat ca Leyla e sufletul tau pereche?
Alex: Frumoasa aia e sufletul tau pereche si tu inca nu ai vorbit cu ia .
Eu:Dar care e problema ? Din cate imi amintesc si pe sora ta tot Leyla o chema.
Alex: Da . Era frumoasa ca un inger.
O  vad ca vine la masa noastra sa ne i-a comanda .
Leyla: Ce sa fie ?
Alice : Hei , Leyla ! Ce mai faci ?
Leyla : Hei ,bine ! Tu ?
Alice: Bine ! Sa-ti prezint pe Alex , iubitul meu si pe fratele meu Adam .
Leyla : Salut ! Dar va mai intreb o data , ce sa fie?
Alice a comandat o cafea cu mult lapte ,iar Alex un capuccino .
Leyla : Adam tu ce ai dori?
Eu: Lasă-mă să mă mai gandesc putin .
Mmmh! M-am gandit . Te-as vrea pe tine ca Luna Suprema .
Leyla: Nu stiu daca avem asta in meniu dar pot sa ma duc sa ma uit , daca vrei?
Eu : Fi sincera . Vei fii Luna Suprema.
Leyla: Nu stiu? Ma mai gandesc .
Eu : N-a fost  o intrebare.
Ii spun si dupa o i-au pe umar ca pe un sac de cartof . O vad ca incearca sa se dea jos.
Leyla : Lasă-mă jos !
Eu : Stai cuminte s-au te voi pedepsi.
Leyla: A da , si cum ai de gand sa ma pedepseste .
Cand o aud  ii dau o palma peste fund.
Leyla: Bine,tac.
O duc  in masina si o pun pe scaunul pasagerului .
Ma urc si eu la volan si pornesc spre haita . Alice poate veni cu Alex cu masina asa ca nu imi fac grij .




Sper ca va placut acest capitol .
La medie medalionul lui Alex.

Alpha suprem si Luna Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum