Capitolul 16

716 18 0
                                    

Leyla
Dupa ce mancan il aud pe Adam incepand sa vorbesc , cei drept ma intreb cum mai poate vorbi dupa ce a bagat in el glatite ca spartul .
Adam:Maine , sa va fie clar mergem la club.
Alex: Ai dreptate, ar fii bine sa mai iesim din casa .
Eu: Si eu as vrea sa ma mai dristez .
Adam: Dar, tu vei sta doar cu mine .
Eu: Dar........, Bine !
Alice: Merg si eu , sa fie clar  daca ma-ti uitat .
Eu: Stai calma, Alice , nu te-am uitat.
Dupa ce mai vorbim si glumim ne decidem sa ne uitam la cateva filme si de data asta ne-au lasat pe mine si pe Alice sa alegem filmul . Am ales ' The Kising bhot ' , ' Divergent' si ne-am gandit ca am putea viziona si primul sezon din 'Riverdale' .
Dupa ce se termina tot ne uitam pe geam si observam ca sa intunecat.
Eu: Wow! Ce repede a trecut ziua.
Alex: Normal , daca ne-am uitat  totata ziua la filme.
Adam: Ai dreptate! Dar acum , ca sa mai , hai la somn .
Ne-am dus fiecare in camera.
..................................................................
De dimineata ma trezesc cu o galeata de apa rece in fata . Si cine credeti ca a fost , Alice , care spune intr-una ca azi trebuie sa mergem la moll pentru a cumpara tinute pentru diseara la club  si se chinuia sa ma dea jos din pat  , dar eu nu vreau sa ma dau jos din pat , vreau sa mai dorm si in plus nu mai vreau sa merg cu Alice la cumparaturi , am vazut cat de mult ii ia sa se decida ce sa-si cumpere . Dar cat timp vam spus eu asta deja ia ma dat jos din pat si alerg prin toata casa ca sa scap de mers la cumparaturi cu Alice . Il vad pe Adam cu Alex in bucatarie si ma duc in bucatarie sarind-ui lui Adam in spate .
El ma apuca de picioare ca sa nucad si ma intrba :
Adam: Ce sa intamplat?
Eu: Salveaza-ma , Alice vrea sa ma ia cu ea la cumparaturi !
Adam& Alex : Deci asta era problema !
Alex: Nu-ti face grij venim si noi cu voi doua la moll si incerc sa o tin in frau pe Alice pentru a nu mai cumpara tot ce vede frumos in cale .
Eu: Mersi , fratelo.
Alex: Cu placere, sys!
Adam: De mai tin mult in carca?
Eu: De ce , ori sunt grea ?
Adam: Nu , esti usoara ca un fulg , dar ma candeam ca te schimbi si tu de pijamale inainte de a merge la moll.
Ma uit la mine si Adam chiar are dreptate trebuie sa ma duc sa ma schimb de pijamale inainte de-a merge la moll. Ma dau jos din spatele lui Adam si ma duc direct in camera pentru a ma schimba ocolind-o cu viteza pe Alice spunad-ui ca ma duc sa ma schimb si, apoi putem pleca la moll.
Dupa ce fac un dus ma schimb in ceva lejer , deoarece nu am chef azi sa fiu cine stie ce dichisita ( Hainele lejere  la medie ), parul mi-l pieptan si mi-l las asa cum este el natural .Aleg sa nu ma machiez .
Cobor jos si pornim spre moll cu baieti .
........................................................................
Datorita lui Alex na mai stat ogroaza cum ma gandeam si am stat doar o ora pentru a cumpara ce ne trebuia .
Acum este ora 18 : 59 si incep sa ma pregatesc pentru a fii gata la 20:00 , cand o sa mergem la clilub  .
Imi prind parul intr-o coada pentru ami face machiajul , ma machez cu : fond deten , rimele , tus , fard de ochi , creon si blash , stiu mult mai strident decat de obicei . Apropo ma imbrac cu hainele pe care le am luat de la moll, adica aceste👇

 Apropo ma imbrac cu hainele pe care le am luat de la moll, adica aceste👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul mi-l ondulez si il las desprins pe spate .
Cobor jos unde il vad pe Adam imbracat intr-un tricou negru , o pereche de blugi rupti , o jacheta neagra si o pereche de Adidasi negri de la Nike .
Alex era imbracat intr-un tricou alb cu niste desene ciudate pe el , opereche de pantaloni de trening , o jacheta de blugi si o pereche de adidasi cu model de armata .
Alice era imbracata asa👇

Alice era imbracata asa👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Alpha suprem si Luna Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum