Calitolul 11

816 23 3
                                    

Leyla:
Ne asezma la masa si incepem sa mancam .
Dupa ce terminam de mancat pornim fiecare spre camerele noastre.
Ajunsa in camera ma duc la baie unde ma schimb in pijamale deoarece tot ce vreau sa fac astazi este sa dorm sau sa ma uit la seriale .
Aleg sa ma uit la Sadowhanters.  Asa ca mwrg in bucatarie de unde iau o cutie de inghetata si o lingura.
Ma pun in pat si dau drumul la serial.
Aud cum se deschide usa de la camera , dar raman incontinuare atenta la serial .
Pna sa-mi dau seama sunt cuprinsa intredoua brate puternice ai imi dau seama ca nu poate fii altcineva , decat Adam.
Imi intorc capul in directia lui .
Adam: Ce faci?
Ma intorc inapoi si ii spun:
Eu: Ma uit la Sadowhanters.
Adam: Pot sa ma uit si eu ?                   Eu : Daca nu faci galacie poti sa te uiti .
Adam: Promit ca o sa tac din gura , dar poti sa il opresti pana ma duc sa imi iau si eu ceva mai lejer pe mine ?
Eu: Da .
Pun stop si il las pe Adam sa se schimbe . Se duce in baie si nu in mai mult de 5 minute iese intr-o pereche de pantaloni scurti si fara tricou . Stai , fara tricou.
Eu: Adam poti sa iti pui un tricou pe tine?
Adam: Nu . Mersi de propunere dar cred ca mai bine raman asa.
Din cati-va pasi ajunge langa pat , ma ridica si se pune in pat , apoi punandu-ma si pe mine pe picioarele lui.
Imi intorc capul spre el cu o fata nervoasa . El nu face nimic decat ca incepe sa zambeasca.
Adam: Esti foarte frumoasa cand te enervezi.
Mai  mai uit cateva episoade si adorm langa Adam.
................................................
Ma trezesc de dimineata , dar se pare ca Adam nu oe langa mine . Oare unde o fii? Si aud apa de la baie . Deci sigur e la baie .
Ma intreb cat e ceasul ?
Imi iau telefonul si ma uit la ora vazand ca este 8:00 , asta inseamna ca mai sunt doua ore pana cand trebuie sa plecam la liceu .
Pana iese Adam de la baie decid sa ma mai uit pe telefon. Asa ca intru pe Instagram.
Se aude usa de la baie , asta inseamna ca Adam a iesit din baie si pot sa ma duc eu. Imi ridic capul din telefon si il vad pe adam imbracat intr-un tricou alb , o pereche de blugi negri , cu o geaca de piele neagra pe el si in picioare o pereche de adidasi albi.
Imi caut prin dulap cate-va haine si ma duc la baie unde imi fac un dus si ma imbrac cu hainele alese de mine , adica asa 👇

Imi caut prin dulap cate-va haine si ma duc la baie unde imi fac un dus si ma imbrac cu hainele alese de mine , adica asa 👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi ondulez parul si la machiaj folosesc : fond de ten , putin rimel si un luci de buze nud .
Ies din baie si ma indrept spre bucatarie unde Adam se indopa cu toate clatititele de nutela . O , nu le mananci tu pe toate .
Ma duc la el si ii iau farfuria din fata luand  si o clatita mancand-o
Adam: Hei aia era a mea !
Eu: E scris numele tau pe ea ca sa fie a ta ? Ca eu nu vad nicaieri pe farfurie numele tau.
Se ridica de la masa si incepe sa numere ma prind imediat ca imi da avans de 3 secunde ca sa fug.
Am luat-o la sanatoasa cu el dupa mine . Dar nam fost destul de rapida ca ma prins si a inceput sa ma gadile .
Eu: Gata........nu mai pot ..........oprestete........mor aici ......... nu ma mai gadila ......... oprestete.
Spun eu printre rasete.

Alpha suprem si Luna Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum