Adam
Am dormit asa de bine , mai ales cu micul meu ingeras in brate .
O intorc cu fata spre mine si observ ca e treaza ,asa ca ii dsu un scurt sarut pe buze .
Eu: Neata! Dupa ce ii spun ii arat un zambet cu toti dinti mei .
Leyla: Buna dimineata! Aratandu-mi si unul dintre cele ma frumoase zambeturi pe care lea-am vazut .
Eu: Ar trebui sa ne facem un dus si sa ne imbracam fiind ca , probabil sora mea si fratele tau se intreaba pe unde suntem.
Leyla: Cred ca ai dreptate . Dar, eu sunt prima la baie .
Spune si o vad cum ia cheia de la baie si intra intr-o viteza in baie .
Dupa o ora iese si ea si pot intra in sfarsit eu .
Intr-u la baie, fac un dus si ma imbrac cu o pereche de pantaloni cu model de armata , un tricou negru pe care scrie 'I hate you ' si o pereche de adidasi negrii simpli .
Ies din baie si ma indrept spre bucatarie unde ii vad pe Alex si Alice , care stau la masa si pe Leyla care face clatite . Ma duc spre Leyla luand-o in brate pe la spate .
Eu: Ce gatesti?
Leyla: Clatite cu nutela.
Eu: Delicios!
Leyla: Iubitule!
Eu: Ce dragut imi spui ' iubitule'!
Leyla: Lasa asta , dar tu nu te-ai saturat sa ma tii in brate toata ziu ?
Eu: Nici de cum , dac as putea , nu ti as da drmul niciodata.
Alex : Ia nu va mai lingustiti asa mult si spunetine si noua ce ati facut ieri , toata ziua?
Eu: Am dormit .
Alice: Au dormit , vezi .
Alex : De ce ati dormit asa mult?
Leyla: Nici chiar asa mult , Adam a sforait tot timpul .
Eu: Hey !
Alex: Deci ?
Eu: Deci , ce ?
Alex:De ce ati dormit asa mult ?
Eu: Pentru ca am ajutato toata noaptea pe Leyla sa invete la franceza . Acum te-ai lamurit?
Alex : Da , ma-m lamurit prietene.
Eu: Leyla?
Leyla: Da!
Eu: Nu sforai.
Leyla: Ba da, sforai foarte mult .
Incep sa o gadil , dar o ia la goana nu inainte de ai zice lui Alice sa termine ia glatitel.Acum o alerg prin tota casa pana reuses sa o prind in fata canapelei . Ne dezchilibram amandoi ea cazand pe canapea si eu peste ea .
Ma sprijin in doua maini de canapea si ma aplec pentr-u a o saruta , dar ma evita .
Eu: De ce nu ma lasi sa te sarut ? I spun in timp ce ma incrunt .
Leyla: Pntru ca sunt suparata .
Eu: De ce esti suparata?
Leyla: Pntru ca nu vrei sa recunosti ca sforai .
Eu: Daca recunosc ca sforai ma lasi sa te sarut?
Leyla: Da!
Eu: Bine , recunosc ca sforai . Acum , imi dai un sarut ?
Leyla: Acuma, iti dau un sarut .
Ma aplec cu fata spre a ei dandui un sarut scurt .
Peste cateva minute se decide sa intre Alex pentru a ne spune ca e gata masa.
Alex : Scuze ca deranjez!
Leyla: Stai calm , nu deranjezi .
Spune Leyla dupa care eu marai , deoarece vreau sa vad cum ar fi scapat de pe canapea daca nu ar fi intervenit nici un ajutor si eu as fi spune ca nu ma dau te pe ea . Dar uite ca micul meu ingeras pe jumatate demon a fost salvata de fratele ei care ai intrat pe usa pentru a veni la masa, bine , mic de jun.
CITEȘTI
Alpha suprem si Luna
WerewolfLeyla Fiica de Alpha .O fata blanda, sensibila , dar cand e calcata in picioare i-a atitudine. Parintii ucisi intr-o lupta cu o alta haita . Crede ca nu a mai traieste nimeni din familia ei dar se inseala. Alex Fiu de Alpha .Acum Beta-ul lui Alpha...