CISZA PRZED BURZĄ

271 26 5
                                    

Dzień zapowiadający się dokładnie tak jak każdy inny, klasa 2A właśnie wyruszyła ze swojego akademika, aby dotrzeć na zajęcia. Pierwszą lekcją jaką dziś mieli była literatura współczesna, której uczył sensei Ishiyama Ken znany jako Cementoss. Pierwsze lekcje bardzo się dłużyły szczególnie jednemu z uczniów. Bakugou nie mógł znieść dłużących się w nieskończoność minut, miał wrażenie jakby każda minuta trwała przynajmniej godzinę. Po paru godzinach nudnych lekcji przyszedł czas na coś na co każdy z uczniów klasy 2A czekał, mianowicie zaczęła się lekcja z bohaterstwa, na którą szczególnie nie mógł się doczekać Bakugou, ponieważ była to lekcja, na której mógł rozładować nadmiar swojej mało pozytywnej energii. Wszyscy jak zawsze poszli przebrać się w swoje stroje bohaterów. 

Podczas przebierania się w szatni wzrok Bakugou co chwilę delikatnie uciekał w stronę jednego z uczniów, który akurat zdejmował swoją koszulkę ukazując przy tym dobrze zarysowane mięśnie. Widok wyrzeźbionego brzucha, umięśnionych ramion i tej cudownej uroczej twarzy, spowodował natychmiastowe pojawienie się rumieńców na twarzy blondyna. Zawsze gdy spoglądał na niego, czy gdy spędzał z nim czas czuł się zawstydzony. Nigdy nie odczuwał czegoś takiego do żadnej innej osoby. Zdecydowanie ten chłopak zawrócił mu w głowie i zawsze przyprawiał o rumieńce.

 Po przebraniu się i wyjściu na pole beta, gdzie odbywały się zajęcia All Might podzielił całą klasę w pięć czteroosobowych grup, aby mogli poćwiczyć ratowanie cywili w trakcie ataku złoczyńców.

 W skład pierwszej grupy jaką wytypował wchodzili Bakugou, Kirishima, Kaminari, oraz Shinso. Grupa druga to Uraraka, Midoriya, Todoroki, Sero, grypa trzecia Tokoyami, Jiro, Momo, Mineta, grupa czwarta Koda, Ojiro, Ashido, Sato, grupa piąta Iida, Hagakure, Asui i Aoyama. Nauczyciele byli podzieleni na złoczyńców i cywili, których każda grupa musiała uratować i obronić przed atakującymi złoczyńcami.

 Bakugou bardzo cieszył się, że będzie w grupie z Kirishimą, ponieważ już od jakiegoś czasu zdawał sobie sprawę, że jest zauroczony w tej czerwonej piranii. Zaczął myśleć o swoich uczuciach tuż po tym jak Kirishima wraz z Iidą, Todorokim, Midoriyą oraz Momo go uratowali z łap Ligi Złoczyńców. Od czasu tego incydentu Bakugou zauważył, że tak naprawdę czerwono włosy nigdy nie był mu obojętny, od samego początku uważał go za równego sobie i miał do niego jakikolwiek szacunek.

 Lekcja mijała dość szybko każda z grup radziła sobie bardzo dobrze, jednak w pewnym momencie cała sielanka prysła. Uczniowie nagle zaczęli po kolei być teleportowani przez jednego ze złoczyńców w losowe jak się wydawało miejsca, jednakże wszystko było bardzo dobrze przemyślane przez Ligę, która atak dopracowywała przez długi okres ciszy. 

Uczniowie byli przenoszeni w miejsca, gdzie czekała na nich cała masa przestępców czekających tylko na to, aby ich zaatakować i zniszczyć. Nauczyciele również zostali zaatakowani co uniemożliwiało im jakąkolwiek pomoc uczniom, w dodatku All Might, który stracił One For All nie był w stanie walczyć, przez co był można powiedzieć piątym kołem u wozu. Trzynastka wzięła sobie za cel wezwać wsparcie, aby mogli pomóc swoim podopiecznym, którzy są w strasznym niebezpieczeństwie. 

Każdy z klasy 2A dzielnie walczył, lecz pomimo ich walecznych serc byli coraz bardziej wykończeni. Bakugou i KIrishima zostali niespodzianie oddzieleni od Kaminariego i Shinsou, przez co było im jeszcze trudniej.

 Atak trwał już jakiś czas chłopcy mimo ogromnego wycieńczenia starali się robić wszystko, aby ich powstrzymać. W pewnym momencie Kirishima nagle nie wiadomo skąd został bardzo mocno trafiony w bark przez upadł z głośnym jękiem bólu. Quirk czerwonowłosego przez wycieńczenie jego organizmu nie działał najlepiej, przez co odczuwał ogromy ból. 

Bakugou kiedy zobaczył co się stało natychmiast rzucił się w stronę rannego przyjaciela, niestety jednak nie był w stanie mu pomóc, ponieważ wszyscy złoczyńcy jak na zawołanie rzucili się na niego nie dając mu szansy na zbliżenie się do drugiego chłopaka. 

Kirishima gdy otrząsną się z szoku po wypadku zauważył co się dzieje coraz więcej złoczyńców rzuca się na jego przyjaciela. Zaczyna biec w jego stronę nie zważając na ból, jednakże Bakugou widząc to krzyczy do niego, aby natychmiast stąd uciekał, bo ma plan. Kirishima z bólem serca posłuchał swojego przyjaciela i zaczął uciekać w bezpiecznym kierunku.

 Bakugou zaczął zbierać w sobie jak najwięcej siły, w pewnym momencie zgromadził w sobie tyle energii i nitrogliceryny, aby mógł spowodować największy wybuch w historii. Był gotowy się poświęcić aby uratować pewnego czerwonowłosego chłopaka, którego darzył głębokim uczuciem.

 Kirishima usłyszał nagle ogromny wybuch, po czym poczuł ogromną falę uderzeniową spowodowaną wybuchem mimo iż był już całkiem daleko od miejsca, gdzie zostawił Bakugou. 

Czerwonowłosy niewiele myśląc zaczął biec w stronę, gdzie przed chwilą miała miejsce ogromna eksplozja. Biegł, ile sił w nogach wołając swojego przyjaciele. Łzy zaczęły mu napływać do oczy, gdy zobaczył w stercie gruzu bezwładnie leżące ciało.

 Podbiegł na miękkich nogach bliżej zanosząc się płaczem blondyn był w okropnym stanie jego skóra była poparzona, krew lała się z jego nosa, uszu i ran odniesionych wcześniej. Jego ramiona były popękane od nadużycia mocy. 

Kiri nie patrząc na nic wziął rannego na ręce i zaczął biec w stronę skąd nadchodziło wsparcie. Gdy tylko dobiegł do bezpiecznego miejsca było już tam pogotowie i policja. Kirishima od razu ruszył i błagał wszystkich o pomoc. Bakugou został natychmiast przetransportowany do szpitala.

Ten dzień zapowiadał się spokojnie, niestety jednak okazał się najgorszym w życiu młodych bohaterów jak i ich nauczycieli.

Red AngelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz