BAKUGOU
Po ok. 4 godzinach jazdy musiałem obudzić Kirishime mimo, że nie chciałem. Tak słodko spał, ale dojeżdżaliśmy już po mału do celu.
- Red wstawaj za niedługo będziemy na miejscu. Zacząłem go szturachać, ale to nic nie dawało. Boże jaki z ciebie kolc nawet obudzić się ciebue nie da chyba, że...
KIRISHIMA ŻARCIE JEST!!!
- Żarcie godzie???
- Jesteś strasznym idiotą...
- Hej Kat czemu mnie obrażasz? To nie jest miłe...
- Próbowałem cię obudzić ale nie reagowałeś... z resztą nie ważne araz będziemy na miejscu sięc się ogarnij nie chce się za ciebie wstydzić.
- Jesteś strasznym chamem Kat...
- Owszem, ale za to mnie kochasz czyż nie?
- Eh za jakie grzechy... no ale tak kocham cię między innymi za to chociaż wolę jak ukazuje się twoja miła i uracza strona.
- To sobie trochę na nią poczekasz rusz dupę bo stajemy.
- Już już nie pali się
- Zaraz może zacząć jak się nie pośpieszysz.
- Eh z kim ja jestem.
- CO TAM SZEPCZESZ!?
- Nic Kat idę.
W końcu można rozprostować nogi. Jezu jak ten czerwony głąb się wlecze.
- Red rusz tą dupę!
- Wybacz Kat nie mam siły jestem cholernie zmęczony i głodny.
- Im szybciej tam dojedziemy tym szybciej coś zjesz i się położysz czy coś...
- Eh no okej już lecę. A tak w ogóle daleko jest to miejsce od dworca?
- Jakieś 20 minut pieszo.
- O matko jeszcze 20 minut umierania.
- W takim tępię nie dojdziemy tam do zmierzchu....
KIRISHIMA
Po 25 minutach ciężkiej wędrówki przez las dotarliśmy do pięknego miejsca. Bakugou prowadził mnie do domku przy samym lesie z widokiem na piękne jezioro i góry w tle. Weszliśmy do domku i odebrało mi mowę wszystko było ładnym nowoczesnym stylu, wnętrza były głównie wyłożone ciemnym drewnem z szarymi i białymi elementami co dodawało im klasy i uroku. w salonie stał piękny i duży kominek. Eh... szkoda, że jest lato moglibyśmy wtedy wieczorami zasiadać przed kominkiem i...
- Red coś ty się tak zapatrzył na ten kominek??
- Wybacz Kat tak jakoś nie ważne.
- Mhym jak tam sobie chcesz chodź pokaże ci gdzie będziemy spać.
- OKEJ!
- Nie ekscytuj się tak.
- Sorki po prostu jest tu pięknie i tak romantycznie.
- Tych cokolwiek.
Weszliśmy do naszej sypialni była ogromna miała dość ciemny wystrój ciemne drewno, czarne elementy mebli, czarne grube zasłony z motywem płatków róż przy wielkim balkonowym oknie z widokiem na jezioro i góry, nawet jest łazienka idealnie nie trzeba będzie daleko chodzić. Jest piękna i ma bardzo romantyczny wystrój z tymi czerwonymi różami ułożonymi na stoliku i zasłonami mmmm... podoba mi się i to bardzo jestem ciekaw gdzie Kat znalazł ten domek i to miejsce. W sumie jakby się tak zastanowić nie wygląda ono na tanie muszę się go później o to zapytać.
CZYTASZ
Red Angel
Fiksi RemajaNie potrafię za bardzo pisać opisów. Książka głównie będzie się skupiała na relacjach pomiędzy Bakugou i Kirishimą. Bakugou podczas ataku złoczyńców ratuje Kirishimę poświęcając się. Akcja książki toczy się pod koniec drugiej klasy, oraz w trzeciej...